Nemam više nikoga

798 23 7
                                    

Kada su moji roditelji ćuli što sam napravila, načisto su poludjeli. Istjerali su me iz kuće i rekli da se sama snađem u životu. Oni koji su mi trebali biti podrška, izbacili su me na ulicu. Više su voljeli onu gaduru Anitu nego mene. A ja sam bila njihova kći, njihova princeza. Sve sto sam zaželjela to sam dobila, oni su mi to priuštili. Rekli su mi kada se opametim da se mogu vratiti nazad, ali ja nisam bila u krivu. Željela sam Marka samo za sebe. Zašto bih ga ostavila onoj na samrti? Dao Bog da joj oduzme život! To je jedino pravilno, zlatno pravilo.
Nemam gdje otići. Nemam nikoga za prijateljicu jer ni jedna nije na mom rangu. Sve su to jeftine djevojke. A ja sam sama sebi kraljica i prema meni se svatko mora odnositi s poštovanjem.
Nadam se da me neće i on odbaciti, moj Marko. Da samo kod njega mogu otići i da me čovjek, moj čovjek, primi raširenih ruku.
Kucam na vrata njegova stana. Mora biti tu. Sigurno oplakuje onu jadnicu. Ja sam žena za njega, mora to shvatiti. Čim otvori i ugleda, šokira se, a ja ga s vrata napadnem da me mora primiti jer samo njega imam. On kako da me ne čuje. Uopće me ne sluša, konj. Dok stojim na ulazu i pošto on još uvijek šuti, odlučim ući u njegov stan. Ali na trenutak me zaustavi i reče mi:
- Gdje bi ti, mala ? Ja tebe ne volim, ti nisi žena s kojom želim osnovati obitelj! Ti si još jedna jadnica s kojom ne bih više ni tren bio u  blizini! Možeš otići odakle si i došla! Ovdje nisi dobrodošla ni sada a ni za hiljadu godina, mrzim te!
- O čemu ti pričaš? Ja sam tvoja ženska, mene voliš!! - derem mu se u lice .
A on, ni pet ni šest, zatvori vrata i ostavi me sa suznim očima.
Pogriješila sam, tek sam to shvatila. A greška nije mogla da se ispravi. Sve sam napravila da njoj bude gore, a sama sam sebi jamu kopala. I na kraju u nju upala.
Ali zašto me on ne voli? Ljepša sam od nje.
Lupam po vratima, ali on je rekao svoje. Ne popušta, ne otvara, a ja ostajem sama sa svojim grijesima. Gdje ću prenoćiti, ne znam. Izgleda da je sada ulica moj novi dom. A prije samo 24 sata, živjela sam kao princeza.

Ljubav ispočetka - 🧡ZAVRŠENO🧡Where stories live. Discover now