Ne spavam danima, a noćima se ubijam u alkoholu. Otac mi drži prodike da se smirim, da moram biti hladne glave ako mislim opet osvojiti moju Anitu, ali ja to ne mogu. Ona mi je cijeli život okrenula naopačke. I evo ulazim u svoj kafić i prokleto mora ona biti tu. Ubija me polako, a nije toga svjesna. A neki majmun se približio suviše blizu, grli je i ljubi po ramenima. Tko je on? Nikada ga nisam vidio ovdje.
Približavam im se, a ona kao iz topa reče :
- Nikola, ovo je moj bivši dečko.
Pa se okrene prema meni i kaže :
- Ovo je moj partner. Mi smo skupa.
Kako me tim riječima ubila! Slomila mi je srce!
Kažem joj da nisam imao djevojku, da čekam samo nju, da mi oprosti a ona se nasmiješi prokleto seksi da sam se naježio od toga i reče :
- I što bih ja trebala sad, da ti plješćem možda? Shvati neću ti oprostiti nikada jer si me duboko ranio. Moje si srce slomio, moju dušu si ubio! Razumiješ li? Ti pripadaš prošlosti, a ja živim u sadašnjosti.
Izlaze skupa, onaj majmun je grli. Kako bih ga samo ubio na licu mjesta jer usudio se dodirnuti ono što je moje! Usudio se, a to ja kažnjavam najgorim mukama! Ali ako ga diram onda ću poludjeti, jer Anita mi neće oprostiti. Moram nešto smisliti. Moram nabaviti njen novi broj. Sada je tu i borit ću se da nikada ne ode od mene.
Da mi je nekada netko rekao da ću zavoljeti tu debeljucu više da života rekao bih mu da je načisto poludio, da nije normalan! Ali ja sam pao u njenu ljepotu. Za nju bih dao čitav svijet, sve što imam pred njenim nogama stavljam jer ona to zaslužuje. Zaslužuje sve najbolje da dobije od života.
Nazovem svog odvjetnika i samo mu kažem:
- Nabavi mi novi broj od Anite, ne zanima me kako ćeš uspjeti, želim za pola sata njen broj!
Nakon toga prekinem poziv.
Znam da sam bezobrazan, ali svaka sekunda je bitna jer mogu izgubiti ljubav svog života. A to bi značilo završetak života za mene jer ja bez nje ne mogu disati, ja bez nje me mogu živjeti. Treba mi kao kiša vatri, kao droga ovisniku, kao dan što treba noć i obrnuto, toliko ja nju trebam.
Dosta sam više ratovao s tugom, sada želim da je pobijedim. Želim je pored sebe, želim je voljeti kako zaslužuje, želim je jer samo uz nju se osjećam voljeno, osjećam se sretno. Potrebna mi je ona, moja Anita, moja ljubav.
Dok mi tako plove misli po glavi stigne poruka:
Izvoli, našao sam njen broj. Samo neka bude sa srećom prijatelju.
SinišaHvala, tvoj sam vječni dužnik. Vidimo se uskoro.
Marko
Sada, koju poruku da pošaljem mojoj voljenoj? Počinjem pisati:
Anita, molim te, od srca te molim da budemo prijatelji. Neću ništa tražiti što mi ne možeš pružiti, ne ostavljaj me samog i prokletog, molim te! Volim te više nego jučer, a jače nego što ću te sutra voljeti.
Marko
Stisnem SEND i molim se da mi uzvrati na poruci. Neka bude i puna gnjeva, ali neka uzvrati...