Poslije deset godina...
Prošlo je deset godina. Moj dragi i ja starimo, a naša djeca rastu u predivne malene ljude. Kažem NAŠA jer imamo i dva sina blizanaca. Troje djece su naš blagoslov. Bude nam svakako, nekada vičemo svi u glas, nekada Marko ludi zbog nas. Ali otkada smo skupa nije noć prolazila, a da odemo povrijeđeni u krevet. Sve rješavamo razgovorima.
Ana se udala za Menila i očekuju prinovu, a Dario i Vesna su prije pet godina dobili i sina. Moj prijatelj Nikola je sretan čovjek, ima predivnu ženu Ružu i djecu. Radi posao koji voli. Nekada putujem s mužem i djecom kod njega u apartman. Život je dobio smisao.
Naši roditelji su još živi, danas je njihov red da paze na unuke. Muž i ja imamo planove da danas uživamo skupa. Treba i nama odmora.
- Draga, danas smo sami cijeli dan i noć.
- Zar nam neće biti dosadno? Pa mi smo već matori, imamo kćer od 10 godina, a i godine nas stišću - govorim Marku i smijem se.
Anita ne dovodi me do ludila.
- Kakve godine ti spominješ?! Mladi smo mi. Pogledaj se, poput kraljice si! Mnoge djevojke ti zavide. Savršeno moje, ljubavi moja! Anita, danas te želim samo za sebe. Želim te maziti i paziti, ljubiti i grliti. Stvarno si mi potrebna...
- Što se dešava, jedini? Koje te brige more?
- Znaš, bojim se da me ne zamijeniš drugim, ti što si starija, sve si ljepša i ljepša.
- O živote moj, o čemu ti to pričaš? Kakva je to nesigurnost u tebi? Ne bih te mijenjala ni za tisuću života! A ti i ja smo skupa do stote, ljubavi. Samo ćeš ti morati čekati mene dok ne napunim stotu jer ti si stariji i moj najbolji prijatelj, moj oslonac, moj muž i moj čovjek. Dođi, idemo da ti pokažem koliko su istinite moje riječi. Dođi, ljubavi.
Pronašla sam svoju sreću, izborila sam se za nju težim putem, ali sada sam napokon sretna. Napokon je sve savršeno. Moj život je savršeno, moj brak je savršen, moja kćer je savršena, moji sinovi su savršenstvo. Ja sam sretna žena, majka i kraljica svom mužu, a to je dovoljno za sreću.
Pronašla sam svog muža, muža koji ima zadatak učiti me da se smijem kada zaplačem od tuge. Da me zavoli baš u tom trenutku kada mrzim cijeli svijet i vrati mi osmijeh na lice kada patim.
Moja su djeca u očima drugih ljudi sasvim obična, ali za moje oči su čitav svijet.
Moja Azra je moj ponos. Moja princeza i prva sreća i ljubav koja me naučila da se za nju mogu boriti i kada nemam snage.
Moji sinovi David i Dino su poklon od Boga, dokaz da sam dobra osoba i da ću se za njihovu sreću uvijek iznova boriti.
To je još jedna životna priča. A svaka priča ispričana na papiru srcem je napisana.
Ne sudite ljudima, pokušajte ih razumjeti jer nikada ne znate koje tuge muče osobu do vas.Budi čovjek u ovom vremenu kada ljudi gledaju samoga sebe. Budi ljubav za druge.
Ja sam pronašla sreću i živim za sreću s mojim najmilijima. Moja zvijezda napokon sjaji na nebu.
Moj muž spava, a ja ga promatram. Koliko ga volim, to samo nebo zna. Ušutkam se u njegovom naručju i uplovim u carstvu snova. Naša je ljubav toliko jaka da i snove iste sanjamo jer mi smo jedno srce i jedna duša. Mi smo zauvijek skupa jer naša ljubav čini čuda.