Jam 6 petang , tika itu Hazel sudah siap membersihkan diri . tika itu juga dia sedang menyisir rambut panjang keperangan miliknya dihadapan cermin meja solek didalam bilik hotel itu . ketika itu , Adrianne tiada didalam bilik . jadi , dia hanya mengenakan bath robe separas lutut berwarna biru muda . sedang asyik menyisir rambut , tiba tiba pinggangnya dipeluk dari belakang . nyaris saja dia hendak menjerit namun apabila melihat gerangan yang memeluk , terus dia terdiam .
" lama dah biy rasa nak peluk sayang macam ni " , ujar Adrianne sambil dagunya diletakkan diatas kepala isterinya . wangi !
" err biy nak mandi ? kalau nak mandi , saya ambilkan tuala " , ujar Hazel tergagap gagap . gemuruh dihatinya tak usah dikatalah . naik berombak dadanya yang terselindung disebalik bath robe yang dipakainya . tanpa amaran , Adrianne memusingkan tubuh Hazel agar menghadapnya . bibirnya kemudian menguntum satu senyuman .
" are you try to seduce me , baby ? " , soal Adrianne .
" mamana ada " , jawab Hazel .
" oh yeah ? so why you wearing this ? " , soal Adrianne sambil merenung kearah bath robe yang dipakai oleh isterinya . mhu terbuntang mata Hazel .
" ehhhhh awak pandang sanaa !! jangan pandang siniii " , arah Hazel sambil cuba menolak tubuh Adrianne agar membelakanginya . namun banyak mana sangatlah kudrat yang dia ada . buktinya , tubuh Adrianne langsung tidak bergerak walaupun seinci akibat tolakannya .
" nak malu apa ? biy kan suami sayang . dah halal pun . jadi , suka hati biy lah nak tengok apa pun " , usik Adrianne . pantas sahaja lengan lelaki itu dicubit tanda geram .
" oh pleaselah . tangan ni dari sebelum kahwin sampailah dah kahwin , still nakal juga ya ? macam tuan dia juga . bapak nakalnya . jangan malam nanti tangan ni nakal juga " , usik Adrianne sambil tersengih nakal . Hazel pantas mengetuk kepala Adrianne dengan sikat .
" see ? baru cakap tadi . dah buat semula . tak baik tahu pukul suami macam ni ? dosa tahu ? " , bebel Adrianne . Hazel mula mencebik . tanpa amaran , tubuh Hazel dipeluk dengan rapat .
" eh kenapa ni ? " , soal Hazel pelik . dicuba untuk merungkaikan pelukan itu namun tidak berganjak . buat habis tenaga saja !
" tolong jangan tinggalkan biy lagi ? tahu tak perit hati biy bila tahu sayang lari macam tu saja ? tahu tak bila terseksanya biy bila sayang lari tinggalkan biy macam tu je tanpa pamitan yang terakhir ? " , bebel Adrianne sambil mendakap Hazel dengan lebih kuat .
" errr biyy . lemaslahhh . ketat sangat peluk nii ! " , rungut Hazel .
" biar sayang rasa . biar biy tahu macam mana peritnya tanggung rindu kat sayang selama ni . kalau ikutkan hati , biy nak peluk kuat lagi tapi kang risau wife biy ni nyawa nyawa ikan je masa majlis malam ni . kang bonda dengan ayahanda fikir anak diorang ni dah 'ceroboh' menantu diorang ni pula petang petang camni . kang dia kata biy tak sabar sabar " , kata Adrianne . sebaik terdengar ayat tak bertapis dari suaminya itu , dia pantas mengangkat tangannya bagi menepuk dada bidang lelaki yang tidak memakai baju itu . sajalah tu nak tayang sixpack depan bini ! namun sasaran tidak tepat . hal ini kerana , Adrianne terlebih dahulu dapat membaca tindakan yang akan dilakukan oleh Hazel lantas menangkap tangan tersebut lalu dibawa kebibirnya . dicium dengan lembut tanda kasih .
" biy sayangkan sayang sangat sangat . tolong jangan tinggal biy lagi ? cukuplah setahun lebih biy terseksa tanpa sayang disisi ,itu pun da memang cukup terseksa sengsara ha merana sekali la ! " , bebel Adrianne lagi . pelukan makin diperketatkan lagi bagai nak suruh Hazel terus melekat pada badannya .
" ya , sayang janji sayang takkan tinggalkan biy lagi lepasni although a minute " , jawab Hazel . dia kemudiannya mendongakkn kepalanya bagi melihat suaminya . lantas bibirnya mengukir senyuman yang sungguh comel dilihat dipenglihatan Adrianne .
" nope . you cannot leave me although a second ! no excuse ! seminit pun kira lama okey ? " , bebel Adrianne lagi .
" sesaat pun tak boleh ? " , soal Hazel sambil menjongketkan sebelah keningnya .
" nope , tak boleh nanti makin bertambah kuota rindu biy terhadap sayang " , ujar Adrianne .
" ada ada je biy ni kan ? " , jawab Hazel sambil tergelak kecil .
" you know what ? I miss all about you . I miss your sweet face , I miss you sweet voice when you're laugh . I miss your bumbling , I miss your Donald Duck' s mouth very very much " , ujar Adrianne sensual lalu diciumnya bibir Hazel tanpa amaran .
" yahhh , pervert ! " , marah Hazel sambil memuncungkan bibirnya mengundang tawa dari Adrianne .
" then now I see your Donald Duck's mouth " , ujar Adrianne sambil menyentuh muncung Hazel sambil tergelak . Hazel masih lagi mencebik .
" eip dah lah taknak la muncung muncung macam ni . kang bonda dengan ayahanda nampak , diorang fikir biy buli menantu kesayangan diorang pulak " , ujar Adrianne sambil mencubit pipi tembam milik Hazel . tubuh si gadis didakapnya lagi dan lagi bagi melepaskan rindu yang sudah lama dipendam didalam hati .
" biyyyy lepaslahhh , biy busukkkk . bau macam skunk terjun lombong ! " , sindir Hazel . akibat terkejut , Adrianne meleraikan pelukan tersebut lalu dia membeliakkan matanya .
" what you call me , sayang ? " , soal Adrianne sambil mula merapati Hazel . Hazel mula berundur dengan perlahan lahan menuju kebelakang sehinggalah tiba di hadapan bilik mandi . nah , tiada tempat untuk lari kerana dirinya disekat oleh lelaki yang bergelar suami itu ! Adrianne makin mendekati . Hazel lantas menutup kedua dua belah matanya . terdengar hembusan nafas lelaki itu di telinga kanannya . Hazel mula berdebar . hatinya berdebar tidak keruan . tak lama itu terdengar tawa yang tercetus dari lelaki itu . Hazel pantas membuka matanya .
" you should see how cute you are !! " , jerit kecil Adrianne sambil menunjukkan sekeping gambar yang terpapar didada Iphonenya . yah , rupa rupanya dia telah curi curi menangkap gambar si Hazel . Hazel mengetap gigi tanda geram . dia kemudian menghampiri si suami .
" delete it !! " , arah Hazel .
" nope , I want to make this photo as my wallpaper . sexy " , usik Adrianne .
" I said delete it noww !!! " , jerit Hazel sambil cuba menggapai Iphone yang berada ditangan Adrianne . payahlah kalau pendek , nak gapai barang pun payah . akibatnya berlakulah sesi kejar mengejar antara mereka didalam bilik hotel itu . riuh rendah kalah pasar akibat suara jeritan Hazel ditambah dengan usikan dari Adrianne yang berselang seli . entah bagaimana , Hazel tersilap langkah lalu tanpa sengaja dia telah menolak Adrianne jatuh ke atas katil dan automatik dia jatuh terbaring diatas badan lelaki itu . jarak antara mereka kurang seinci . masing masing tergamam .
" are you try to seduce me baby ? " , soal Adrianne dengan riak wajah nakal .
" er mana ada " , ujar Hazel namun dia cuba bangkit tetapi gagal . akibatnya , tubuhnya jatuh semula diatas badan lelaki itu .
" kalau nak cium ni lepas je taw " , usik Adrianne . sebaik sahaja dia baru ingin mengucup bibir Hazel , tiba tiba pintu diterjah oleh seseorang .
" astaghfirullahalazim . tak nyempat nyempat ye budak berdua ni ? " , bebel Raja Farrah sambil menggelengkan kepalanya . Hazel dan Adrianne bingkas bangun dari pembaringan dengan riak wajah merah merona .
" okey bonda keluar dulu . maaf ganggu . nak ingatkan je , lain kali kunci pintu kang tak pasal psal orang dapat tengok free show " , nasihat Raja Farrah sambil keluar . pintu pantas dikunci dari dalam oleh Adrianne .
" should we continue our mission ? " , usik Adtianne dengan wajah nakal .
" pergi mandi ! " , arah Hazel sambil memijak kaki kanan Adrianne membuatkan Adrianne menyeringai sakit . dengan perlahan dia melangkah kebilik mandi .
' tak dapat tangan , kaki pun jadi budak ni ' , bebel Adrianne sendiri .
YOU ARE READING
She 's My Hazel✔️
RomanceMain characters ; Engku Hazellyna Emelda Engku Haizad Ezray : dia cantik , dia manis , dia hati kering , dia anak orang kaya tapi perwatakannya tidak seperti orang kaya , dia pendek tapi tomboy disebabkan satu tragedi . perwatakannya yang kasar ala...