[59]⭐

2.6K 98 6
                                    

" darling , kenapa tak bagitahu I yang wife you nak balik ? I tak puas lagi tahu tak em " , gumam wanita itu . tergedik gedik dia disitu seperti ulat bulu . ulat bulu pun tak mengaku tu keturunan dia .

" em apa ni main masuk gitu je ? tak reti ketuk pintu dulu ke ? " , soal Adrianne dalam mamai . wanita yang berada disampingnya diatas katil asyik mengelus elus dada bidangnya yang tidak berlapik itu tersenyum sinis .

" sampai hati awak buat saya macam ni ? takpelah , sambung lah awak punya malam jumaat tu . dan kau betina , dasar betina murah jual kat chowkit belum tentu laku " , ujar Hazel . air matanya sedari tadi mengalir deras turun ke pipi . dia sedih bercampur marah . tanpa buang masa , dia kemudian menumbuk numbuk dada suaminya . wajah perempuan disebelah isterinya ditampar bertalu talu . tanpa buang masa , Aaron mendekati Adrianne dan menghalang pergerakan Hazel , lalu

DUSH !

DUSH !

DUSH !

tumbukan demi tumbukan dilepaskan kepipi ketuanya itu . darah memancut keluar dari hidung dan hujung bibir . jeritan dari Hazel yang memintanya untuk berhenti tidak diendahkan sama sekali . yang dia tahu , dia sedang marah tika ini !

" keluar Hazel , keluar !!! biar abang selesaikan babi babi ni " , jerit Aaron lalu Hazel pantas berlari keluar .

" kau hantar aku ke sana untuk jagakan Hazel dan ni yang kau balas ? kau curang dengan adik aku lahanat ?! patutlah tak datang melawat rupanya sibuk menyundal babi dengan betina " , jerkah Aaron . tumbukan demi tumbukan diberikan . Adrianne kian lemah . tak lama itu , mata helang milik Aaron Xander Miqaille merenung tajam kedalam anak mata perempuan disebelah Adrianne .

" dan kauu ! aku tak tahu siapa kau yang sebenarnya dan apa tujuan kau datang sini . dasar perempuan sundal ! aku nak kau tahu , kau silap sebab masuk dalam perangkap helang . helang yang selalu dahagakan darah jijik macam kau " , kata Aaron sambil mencengkam rambut perang perempuan itu . diheretnya perempuan itu ke beranda bilik . sliding door dibuka dengan kasar .

" sakitlah bodoh . kau nak buat apa ? " , soal Ardelle tergagap gagap .

" kau lah bodoh tak pakai otak dengan cermat . oleh kerana kau datang cara anjing , jadi eloknya kau balik cara anjing jugalah ya ? semoga selamat tiba ke destinasi betina sundal malam " , kata Aaron sarkastik lalu tanpa buang masa , ditolaknya perempuan itu kebawah dan

SPLASHHH !

dia jatuh kedalam kolam renang sedalam 3 meter . rasakan !

" itu baru cara anjing keluar . tu belum aku bagi cara babi keluar lagi " , kata Aaron sarkastik . kakinya diarah kearah katil . dilihat Adrianne masih mamai . dia mula pelik . Adrianne seperti khayal ? dia berlari kearah bilik air dan keluar semula dengan sebaldi kecil air .

SPLASHH !

katil basah akibat disimbah air . Adrianne terjaga . dia naik mengurut pelipis kepalanya .

" apa ni ? " , soal Adrianne pelik .

" kau tanya apa ? lepas kau dah menyundal dengan betina rambut karat tu kau boleh tanya kenapa ? " , soal Aaron sarkastik .

" aku ? sundal ? betina ? rambut karat ? apa ni ? " , soal Adrianne pelik .

" sampai hati kau buat adik aku macam ni kan King . selama ni aku percayakan kau " , marah Aaron lagi .

" adik ? " , soal Adrianne kembali .

" ya , dia adik aku . Engku Hazellyna Emelda adalah adik kepada Engku Aaron Xayn Miqaille aka Aaron Xander Miqaille " , ucap Aaron senafas . Adrianne terpempan .

She 's My Hazel✔️Where stories live. Discover now