Lek gaiss , jangan kecam dulu . bace ni luu hahaha😂 !
Saat Hazel sedang asyik menangis , secara tiba tiba lampu disegenap ruang didalam villa itu terpadam . Hazel panik . dicuba raih Edwin yang berada disisinya tadi . namun , tiada ! lagi dia cemas dan panik .
" Edwin , mana awak ? " , soal Hazel . kemudian dia berdiri dan cuba berjalan dalam gelap menghala ke tempat yang menjadi tempat Aryan dan Alex berdiri sebentar tadi namun ianya serupa juga , tiada !
" Aryan , Alex , korang pergi mana ? " , jeritnya pula . secara sekelip mata mereka lesap . kakinya mula menapak kearah sofa berkembar pula . disisinya menempatkan baby cot milik Raja Mohd Qashaz Afrian . saat dia cuba menggapai anaknya , baru dia sedar yang anaknya juga tiada disitu .
" Qashaz , Qashaz pergi mana ? Ya Allah , janganlah buat Mummy macam ni , sayangg ! Qashaz , Qashaz ! " , jeritnya lagi . tak lama itu , air matanya mengalir semula . dia kemudian terduduk disisi baby cot milik anaknya itu .
" Qashaz , janganlah tinggal Mummy macam ni . dah lah Daddy dan Papa Aaron pun dah tinggal Mummy . Qashaz pun nak tinggal Mummy ke ? mana Qashaz pergi , sayang ? " , rintihnya . dua menangis tersedu sedan disitu . tiba tiba , mulutnya ditekup dari belakang . dia mula meronta ronta .
" ei sapa kau ? lepaskan aku , lepaskan aku ! " , rontanya .
" no one will leave you alone , baby . you're mine " , ujar manusia itu dicuping telinga Hazel . berderau darah Hazel tatkala mendengar ayat yabg dilontarkan oleh orang itu . suara itu . ya , suara itu ! dia kenal suara tu ! tapi mustahil . mungkin perasaannya saja .
" kau nak apa ? mana anak aku ? lepaskanlah anak aku . lepaskan aku ! " , rayu Hazel . tubuhnya masih berada dalam rangkulan manusia itu .
" I want you , only you ! " , jawab manusia itu lagi . makin berderau darah si Hazel .
" sapa kau ? " , jerit Hazel .
" Im your painkiller " , ucap manusia itu lagi .
" aku ada suami . aku ada anak . carilah orang lain " , kata Hazel lagi .
" I still want you " , ucap lelaki itu lagi .
" kau tak faham bahasa ke ? aku isteri oranglah setan " , tengking Hazel lagi .
" whatever happen , you're mine " , tambah lelaki itu lagi . secara tiba tiba dia menarik tubuh Hazel agar Hazel menghadapnya . tanpa amaran , bibir milik Hazel dicium membuatkan mata milik Hazel terbuntang . baru hendak menampar , secara tiba tiba juga lampu disegenap ruang villa itu menyala semula . tatkala melihat manusia yang menciumnya tadi , matanya terbuntang lagi .
" hey happy birthday baby . miss me ? " , soal lelaki itu sarkastik . dengan geram , Hazel menghadiahkan tumbukan ke perut lelaki itu menyebabkan dia menyeringai kesakitan . lalu dia menunduk dan terjatuh . matanya tertutup rapat .
" biy , biy . bangun ! jangan buat sayang macam ni . sayang mintak maaf . sayang tak sengaja . jangan mati lagi . sayang rindu biy . lama sayang tunggu biy . rindu sangat . janganlah tinggal sayang " , pinta Hazel sambil menangis didada Adrianne . tiba tiba terdengar tawa kecil meletus . Hazel terus mengangkat mukanya menghadap Adrianne .
" ei , fikir lawaklah buat macam tu . hate you " , marah Hazel dambil mencebik . ianya mengundang tawa dari Adrianne .
" but I love you , only you " , ucap Adrianne sambil mengusap pipi milik Hazel . Hazel pantas mencubit pinggang suaminya .
" ei ei ouch jangan kat situ . sakit sakitt ! " , raung Adrianne sambil pantas berdiri menjauhi isterinya .
" nakal lagi kan ha ambik ambik " , kata Hazel . dia turut berdiri dan mendekati suaminya lalu dihadiahkan cubitan di lengan suaminya .
" hai , dah dahlah bersweet and sour and bitter depan ni nya . kalau ya pun nak sweet sweet , tunggulah malam karang " , ucap satu suara . Hazel terus berpaling . tatkala melihat sekujur tubuh itu , dia pantas berlari kearahnya . tubuh itu pantas dipeluknya .
" abang , I though I cant see you again " , ucap Hazel sambil menangis . Aaron tersenyum sambil mengusap usap belakang badan adiknya .
" I will never leave you alone , cutiepie . see ? now abang dah balik " , kata Aaron lembut . dia pantas mencubit pipi adiknya itu .
" untunglah abang . si adik ipar tak dapat pelukan free malah dapat cubitan pakej sekali dengan tumbukan lagi . huu abang dapat pelukan wo . King , mohon jangan cemburu " , ejek Alex . dengan pantas Aryan memiat telinga kiri milik Alex .
" ouch ouch woi apa ni tarik tarik telinga ? sakitlah babi !! " , jerit Alex . Aryan pantas melepaskan telinga Alex . Alex menggosok telinganya yang sudah merah .
" kau tu budak . jangan menyibuk hal orang tua " , ujar Aryan lagi .
" oh jadi kau pun orang tualah ya ? okeylah atok , aku takkan menyibuk dah " , tambah Alex . sekali lagi telinga dipiat .
" sakitlah babi ! " , jerit Alex .
" sekali lagi kau kata aku tua , jangan kata telinga kau je aku piat , bulu ketiak kau pun aku cabut nanti " , marah Aryan .
" woi , aku mana ada bulu ketiak . memandai je kau an ? kau tu ada bulu ketiak sabik aku pulak " , bidas Alex .
" eh bongok , jaga sikit mulut itik kau tu . aku takde bulu ketiak okey ! " , jawab Aryan pula .
" mulut itik kau kata ? eh okey lagi mulut itik dari kau mulut babun tak pernah gosok gigi " , kata Alex pula .
" eh apa kau kataaa ?! " , jerit Aryan . secara tiba tiba , telinga kiri milik Alex dan telinga kanan milik Aryan dipiat .
" korang kalau sehari tak gaduh memang tak sah an ? ada aku tembak dengan bozuka kang " , marah Edwin sambil melepaskan telinga mereka . tangan kirinya pula sedang mendukung Qashaz . wah , Edwin dukung bayi ? so cute ! Hazel yang berada dalam pelukan abangnya tergelak .
" ehem orang disana . berapa jam lagi nak peluk abang tu ? ni suami awak ni tengah menahan sakit ni " , tegur Adeianne secara tiba tiba . Hazel tergelak kecil lalu pantas mendapatkan suaminya . dipeluk suaminya itu .
" ouch , janganlah peluk kuat sangat . sakitlahhh ! " , jerit Adrianne .
" lupa lupa ehek corryy " , ujar Hazel sambil membuat riak muka comel . Adrianne tersenyum lalu pipi si isteri pantas diusap manakala dahinya dikucup lembut . Hazel tersenyum .
" happy birthday to my super heroin , beautiful wifey and the best Mummy for our son . I love you to the moon and back . never doubt it because you're my everything . only you , just you , forever will be you " , ucap Adrianne dengan penuh romantik . air mata Hazel mengalir deras ke pipi .
" I miss you really really much " , ujar Hazel sambil memeluk suaminya lagi .
" I've got and I've felt the same feeling . miss you too princess ! " , jawab Adrianne sambil mengucup bibir isterinya .
" Qashaz , close your eyes . Mummy and Daddy buat adegan tidak bermoral ni , bahaya . semua tutup mata " , ujar Alex . pantas mata Qashaz ditutup menggunakan kedua dua belah tangannya . semua yang berada situ menutup mata . Hazel yang mendengar suara yang menegur terus malu . lupa yang mereka bukan berdua disitu .
" kejap , sapa nak tutupkan mata aku ? " , soal Alex . masing masing membuat 'rolling eyes' . tak lama itu kepala Alex diketuk oleh Aryan . mereka mula bertekak .
" oh shit , again ? " , keluh Edwin dan Aaron . akhirnya semua tergelak melihat gelagat Aryan dan Alex yang berkelakuan seperti anjing dan kucing .
YOU ARE READING
She 's My Hazel✔️
RomanceMain characters ; Engku Hazellyna Emelda Engku Haizad Ezray : dia cantik , dia manis , dia hati kering , dia anak orang kaya tapi perwatakannya tidak seperti orang kaya , dia pendek tapi tomboy disebabkan satu tragedi . perwatakannya yang kasar ala...