Selam! Öncelikle aşağıya Jimin'in ve Taehyung'un kıyafetlerini koyacağım. Ama Jimin'in kıyafeti hakkında bir kaç açıklama yapacağım. Lütfen okuyun.
Daha sonra kötü yorumlarla gelmenizi istemiyorum.
Taehyung'un giyeceği kıyafet. Şölen için.
Bu da Jimin'in ancak, dekoltesi kesinlikle yok. Göğüs kısmı dümdüz geliyor! Dolgunluk yok. Hafif boyun kısmı açık. Sırt kısmı olabildiğince az açık. Bu kıyafeti koymamın nedeni, desenleri ve rengi böyle hayal etmeniz için.
Şölen için aslında Jimin'e Taehyung'un giydiği gibi bir şey giydirmek istiyordum ancak diğer krallıklarda geleceği için ve Jimin, Taehyung'un eşi olarak orada duracağı için böylesi daha uygun olur diye düşündüm.
Kötü yorumlar istemiyorum, lütfen.
•••
"Ah! Acıyor durun!" Kulağıma değen iğne ile kendimi ileri doğru çektim. Marry iki kolumu tutup hareket etmemem için sıkıyordu. "Jimin yerinde dur! O kadar da acımıyor. Ben de deldirdim bak."
"Sen ve ben aynımıyız sanıyorsun? Lütfen bırakır mısın kolumu? Acıtıyor bu şey!" Ona laf yetiştireyim derken kulağıma değen sivri şey ile gözlerimi sıkıca yumdum. "Bitti." Kulağımı delen kadın iğneyi çantasına atıp ayağa kalktı. "Kanıyor mu?" Dedim elimi yeni deldirmiş olduğum kulaklarıma götürerek.
"Kanamazlar onlar Jimin. Çek ellerini kulaklarından." Marry ellerime sert olmayacak şekilde vurdu ve kulağımı delen kadını geçirdi. Daha sonra kenara koyduğumuz takı kutusundan küpeleri çıkardı.
"Şimdi mi takacağım onları?" Küpelerin arkalarını çıkardı ve kulağıma doğru yaklaştı. "Kapanmamaları için takmamız lazım." Küpeyi yavaşça kulağıma geçirdi. Çok acımamıştı açıkçası. Diğerinide taktığında bitmişti.
*Takılar medyada*
"Şimdi hazırlanmalısın. Prensin senin için seçtiği kıyafeti getireceğim. Bekle burada." Hızla dışarı çıkmış, aynı hızla içeri girmişti. Elinde tuttuğu kıyafeti daha iyi görebilmek için ben de ayağa kalktım ve yanına gittim. Ancak, bu önceden bana verdiği kıyafetler gibi değildi. Bu resmen elbiseydi!