─,21

12K 1K 787
                                    

🐞 Bilin bakalım gününden önce kim yb attı?

•••

Odasına gidene kadar sırtından indirmemişti beni. Ve bir çok kişiye rezil olmuştuk. Ağlamak istiyordum tam şu anda. Odaya girdiğimizde beni ilk önce yatağa bıraktı. Ardından kapıyı kilitledi ve anahtarı kapının altından diğer tarafa attı. Şimdi bakıyordum da, bu yatak eski yatak değildi. Yatağı mı değiştirmişti?

"Ben açın diyene kadar bu kapı açılmayacak! Duydunuz mu?!" Korumalara bağırıyordu büyük ihtimalle. "Emredersiniz efendim." Korunmanın sesini duyduğu gibi bana döndü. Yatakta geri giderek sırtımı yatağın başlığına dayadım. Dizlerimide kendime çektikten sonra dik dik bakmaya başladım gözlerine.

"Beni burada tutarak hiçbir sonuca varamazsın. Seni affetmeyeceğim. Bu yaptığın resmen zorbalık!" Kollarımı göğsümde birleştirip sinirli olduğumu anlasın diye çatık kaşlarımla yüzünde gezdirdim gözlerimi. "Umrumda mı sor bakayım." Diyerek sandalyesine oturdu. Adi herif. Ona cevap vermeyerek suratımı başka yöne çevirdim.

En sonunda çıkacaktık ki buradan. Beni burada tutamazdı. "Bana ne zaman inanacaksın?" Sorduğu soruya karşı birkaç saniye durakladım. Ona inanmayı düşünüyor muydum? Sanırım hayır. Onları kendi gözlerimle görmüştüm yatakta.

"Hiçbir zaman." Oturduğu yerden kalkıp yanıma oturdu. Bağdaş kurarak tüm bedenini bana doğru çevirdi. "Gördüğün tek şey o kızın yanımda yatmasıydı. Bundan başka bir şeye tanık oldun mu? Seni aldattığımı kendi gözlerinle gördün mü? Hayır, tek gördüğün şey yanımda yatmasıydı."

"Bundan banane. Bana açıklama yapmayı keser misin artık? Istemiyorum diyorum seni. Git o kızla çocuk yap kendine. Beni ve bebeği rahat bırak Kim Taehyung." Yataktan kalkmak için harekete geçeceğim sırada kolumu sertçe çekip geri oturttu yatağa. "Bana bak, benimle düzgün konuş. O sadece senin bebeğin değil." Kolumu acıtıyordu. Dişlerimi birbirine bastırıp kolumu çektim ellerinden.

"Aklına şimdi mi geliyor bir bebeğin olduğu? Bana trip atarken aklın neredeydi? Ya da o kız için beni kırarken? Sana ihtiyacım olduğunu söylüyorum, sen gidip o kızla yatıyorsun!"

"Yeter lan yeter! Hiçbir şey yapmadım diyorum anlamıyor musun?! Ben tüm kızları hiçe sayarak seni seçtim o gün! Nasıl bana başka bir kızla yattın diyebiliyorsun?! Eğer bir kızı isteseydim seni ister miydim?!" Bu sefer iki kolumuda tutup kendine çevirmişti bedenimi.

"Canımı yakıyorun. Kes şunu." Sinirle sıkarken çok acıtmıştı kollarımı. "Sakın bir daha bana o kızla yattın deme. Yoksa yemin ederim elimden bir kaza çıkar, duydun mu?" Kafamı aşağı-yukarı salladım. Kollarım yanıyordu.

Ellerini yavaşça çekip kalktı yataktan. Yatakta küçülerek geri çekildim. Çıkmak istiyordum bu odadan. "Soyunmaya başla." Üzerindeki kahverengi takımı çıkartıp yere attı.

"N-ne?" Hayır, onunla sevişmeyecektim. Onunla birlikte olmayacaktım. "Soyun dedim sana!" Üzerindeki sadece iç çamaşırları kaldığında bana doğru döndü. "Seninle birlikte olmayacağım." Bakışlarımı kaçırarak ellerimi karnımda birleştirdim.

"Sana kendimi affettirmeden seninle sevişmeyeceğim. Banyoya gireceğiz soyun." Banyo mu? O nereden çıkmıştı şimdi? Ama hayır, bunu da yapmayacaktım. Bu adamla hiçbir şey yapmayacaktım. "Seninle yıkanmayacağım. Git kendin yıkan." Sinirle kıkırdayıp yatağa yaklaştı. Iki kolunuda yatağın başlığına dayadı. Böylece iki kolu arasında sıkışıp kalmıştım.

"Soyunmaya başlar mısın yoksa ben büyük bir zevkle soyacağım seni güzelim." Nefesi yüzüme çarptıkça içim bir tuhaf alıyordu. Nefesim kesiliyor, kalbim sıkışıyordu sanki. "Iki dakikan var. Soyundun, soyundun." Yanağımı öperek geri çekildi. Öptüğü yanağımı elimle silerek sertçe baktım ona.

son of dionysus│vminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin