♾12♾

256 15 8
                                    

Luna
Otvorím rýchlo dvere a za nimi stojí brunetka, ktorá mi je na prvý pohľad nesympatická. "Ale ahoooj" usmejem sa falošne a opriem sa o zárubňu dverí. "Kto si?" spýta sa zamračene a nazrie dnu za mňa. "Tvoja nočná mora, teší ma" obídem ju a ešte sa rýchlo otočím. "Neboj sa, nič som s ním nemala. Zatiaľ...." poviem provokačne a zbehnem dole schodmi. "Čo ste tam hore robili?" hneď na mňa vybalí Rey. "Neboj sa, sestrička. Len som toho neschopáka ošetrovala a mala záživný rozhovor s ehm 'Christinou'" jej meno takmer vypľujem. "Takže už ste sa stihli zoznámiť?" spýta sa pobavene Jack. "Bohužiaľ. Mala som tú česť" poviem a jedným očkom pozriem na Daniela. "Ako ideš domov?" spýtam sa Lulu a ona mykne plecami. "Vlastne ešte ostanem tu" začervená sa a pozrie na Zacharyho. "Fuj" odfrknem si a pozriem na Daniela. "Kedy sa chystáš k nám domov, Seavey?" spýtam sa a on sa pozrie rýchlo na Rey. "Len choď. Aj tak si pôjdem ľahnúť" usmeje sa Rey a on jej dá pusu. "Ešte chvíľu a pozvraciam sa" poviem otrávene ale buchot zo schodov ma zaujme. "Čo si o sebe myslíš?!" ozve sa Bessonova hysterka a pribehne ku mne. "Že som pekná, múdra atď... Veď vieš, sen každého chlapa" uškrniem sa a on rozhodí rukami. "Ale nie toho môjho!" šťuchne ma ukazovákom do hrude. "Nedotýkaj sa ma lebo ti ten prst odseknem" poviem až strašidelne kľudným hlasom a ona nasucho preglgne. "Ukľudnite sa" povie hneď Corbyna a odtiahne odomňa tú svoju piraňu. "Ty si kľudni toho svojho buldoga" zasmejem sa a ona skoro až pení. "Drž ma lebo ju zabijem" povie Bitchee a ja sa zasmejem. "Mal by si ju dať vycvičiť alebo len šteká ale nehryzie?" spýtam sa posmešne a ona sa začne metať do všetkých strán. "Dobre, Luns. Aj keď ma to baví sledovať tak pôjdeme" povie Daniel a chytí ma za ramená. "Ale ja som ešte len začalaaaa" zatiahnem smutne. "Nechaj iiich! Donesiem popcorn!" zakričí Zach a už nesie celú misku. "Prečo sa to vlastne začalo?" spýta sa Jonah zaujato. "Lebo Bitchee teda Christina načapala Lunu s Corbynom v kúpelni" vysvetlí Lulu s plnými ústami popcornu. "Prosím vás. Veď medzi nimi nič neni" pokrúti hlavou Rey. "Odkiaľ to vieš?! Veď aj tak je obyčajná štetka!" vykríkne Christina a tým ma ale naozaj naštve. "Tak počúvaj ma ty preplastikovaná 'nádhera'! Ešte raz si na mňa otvoríš tú tvoju nakechlenú hubu tak ti ju ale veľmi rýchlo zavriem! Ale navždy! Počula si?!" prídem k nej a mám čo robiť aby som jej nezmaľovala fasádu ako tomu odiotovi Parkerovi. "Tak to chcem vidieť" preloží si ruky cez seba a arogantne sa na mňa pozrie. "Hej?" spytam sa a chytím ju zozadu za krk. Odvediem ju do dolnej kúpeľne a nevnímam ten krik za sebou. Vezmem sprchu a hlavu jej strčím do vane. Zapnem ľadovú vodu a pekne jej celú hlavu namočím. Metá sa ako zmyslov zbavená ale mňa zastavia len ruky okolo môjho pása. "Luna! Pre boha čo to robíš?!" povie Rey a ten kto ma drží je Daniel. Corbyn okamžite pribehne k Bitchee. "Ona to chcela" myknem spokojne plecami. "Vezmi ju prosím domov" poprosí Daniela Rey. "Tak ona mi nadáva a ja som ešte tá zlá?! Spamätajte sa" rozhodím rukami a naštvane sa vytrhnem z Danielovho zovretia. "Ty hlavne, Besson! Chcela som ti vrátiť to čo si mi spravil ale toto tu ti zničí život skôr ako ja"

XXX

Človek chce niekomu dobre a hneď je ten najhorší zo všetkých! Chcela som sa nestarať len o seba ale ako vidím tak s tým hneď seknem. Neoplatí sa myslieť na druhých. "Budeš ma prenasledovať až ku mne do izby alebo ako?" spýta sa Daniela, keď prídeme domov. "Len nechcem aby si spravila nejakú hlúposť" povzdychne si a ja sa zasmejem. "Na to som síce expert ale teraz idem naozaj len spať" mávnem rukou a idem do svojej izby. Zapnem si cez reprák hudbu a začnem svoju večernú rutinu. Po veľmi ukľudňujúcej sprche zistím, že všetky moje veľké trička sú v sprche. Hodím na seba župan a vyberiem sa vedľa do izby Rey. "Seavey?!" zakričím a on sa ozve tak si pomyslím, že môžem ísť ďalej. "Ups" poviem keď ho nájdem len v uteráku. "Luna povedal som, že máš čakať" zasmeje sa a ja si ho začnem prezerať. "Ale to by som nevidela toto" uškrniem sa a on pokrúti pobavene hlavou. "Čo si praješ?" spýta sa a tým sa vytrhne zo zamyslenia nad strhnutím toho uteráku. "Nemáš nejaké tričko.... Teda prečo sa pýtam" zasmejem sa sama na sebe a prídem k jeho kufru. Vyberiem si nejaké čierne a vezmem si pre istotu ešte jedno. "Heeeej" zakričí na mnou keď som už na odchode. "Radosť s tebou obchodovať!" zakričím mu a zabudnem dvere. Oblečiem si kraťasy a k tomu jeden z mojich nových úlovkov. Výborne vonia!

"Asi ich už nikdy neuvidím, čo?" spýta sa Daniel, keď dole pozerám telku. Rodičia sú na nejakom plese či čom. "Na mne hej" poviem a prepnem kanál. "Prečo si tak vybehla na Christinu?" spýta sa zrazu a ja sa naňho prekvapene pozriem. "Povedala som Vám, že chcem zničiť jeho život. Ona mi prišla pod ruku ale zvládne to aj bezomňa" poviem a hodím si do úst popcorn. "Keby si mu chcela zničiť život tak ho neošetruješ a nezachrániš ho pred tými...." ale v tom sa sekne. "Ten malý podrazák ti to povedal!" vykríkne neveriac tomu, že si aspoň toto vedel Besson nechať pre seba. "Toto je neuveriteľné!" pokrútim hlavou a Daniel sa tvári maximálne previnilo. "Prosím nepovedz mu, že som ti to aj keď nechtiac povedal..." začne ale ja ho zastavím. "Neboj sa už to má aj tak u mňa dosť posraté. Ale pohár mojej trpezlivosti je štamperlík a práve pretiekol!" zavrčím naštvane. "Čo sa chystáš spraviť?" spýta sa nervózne. "Niečo čo otrasie s Bessonovou budúcnosťou a ver mi, že keď mňa niekto naštve tak mu to vrátim tak, že ho vlastná matka nespozná!"

Who's laughing now?! {SK}Where stories live. Discover now