♾54♾

153 19 8
                                    

Pomaly z obálky predomnou vyberiem fotky. Hneď na prvej je jasne vidieť Bitchee a Parkera ako vychádzajú z nejakého baru. "Vedel som, že sa ťa kvôli Corbynovi bude chcieť zbaviť" povie hneď Daniel, keď sa dlhšie pozerám na fotku. "Ani mňa to neprekvapuje" trpko sa uchechtnem a prejdem na druhú fotku. Táto ma už ale ale začala znepokojovať keďže som si tam všimla viac osôb. "Nad touto som sa aj ja zamyslel, keďže to nedáva zmysel" povie s dosť znepokojeným tónom. "Rey? Čo by tam ona robila?" spýtam sa nechápavo a dokonca už aj zúfalo. Tieto dni ide všetko dole vodou. "Pozri sa na ďalšiu" povzdychne si so súcitom v očiach. Prejdem na ďalšiu z mnoha fotiek a zbadám tam dokonca aj Bessona a Jonaha. "Myslíš, že sú v tom všetci zapletení?" pozriem sa naňho a on zovrie tesne pery k sebe. "Neviem" skloní hlavu a prehrabne si vlasy. "Ale viem, že tu budeme musieť ostať dosť dlho" oprie sa o operadlo gauča a ja si prejdem zvyšné fotky. Na dosť ďalších je Bitchee, ktorá dáva obálky s peniazmi pochybným týpkom a som presvedčená o tom, že sama určite na tomto pláne ako sa ma zbaviť nerobí.

To, že je v niektorom z nich zapletená aj Rey a Jonah mi ale vyrazilo dych. Na druhú stranu ma ale neprekvapilo, že v tomto celom má rolu aj Besson. Možno vedel, že v tých donutoch je to sklo a to, že ma zachránil bol iba ďalší bod jeho plánu ako sa mi dostať pod kožu. Jedna, tá naivná časť mňa, ale stále verila, že to aký je ku mne v poslednej dobe hnusný len hrá. Nemohol sa predsa tak zo dňa na deň zmeniť alebo áno? Možno sa nezmenil ale bol takýto celú dobu a len sa pretvaroval. Mala som v hlave guľáš a do reality ma dostal až Danielov mobil. "Hneď som nazad" povie a odíde niekam dozadu do kuchyne. Fotku hodím na stôl a pritiahnem si nohy k telu. Čo tu budem s Danielom celý ten čas robiť? Vie Lulu o tom kde som? Zase sa dostanem do svojich myšlienok a ani nevnímam ako dlho bol Daniel preč.

"Tak je to isté" sadne si vedľa mňa a mobil položí na stôl. "Čo?" spýtam sa nechápavo a otočím naňho hlavu. "Tvoj otec zariadil, že v škole vedia, že si odcestovala k tete do Európy. To sme povedali aj ostatným" vysvetlí mi a ja neverím, že Lulu tejto verzií uverila. "Čo Rey? Čo povedal jej?" vyzvedám ďalej. "Keďže je jedna z podozrivých tak to tvoj otec zariadil sám ale mne o tom nič povedať nechce" zamračí sa nasrato. Povzdychnem si a prehrabnem si vlasy. "Čo tu budeme celé tie dni robiť?" spýtam sa rezignovane, keďže mi nič iné neostáva. "Sme v horách tak to tu môžeme preskúmať a niečo si už predsa len nájdeme" mykne plecami. "Ako je vyriešené jedlo?" spýtam sa na najdôležitejšiu vec, ktorá ma zaujíma. "Máme tu nejaké zásoby a keď nám niečo dôjde tak nám to pošlú letecky alebo nejako inak" vysvetlí mi a mne neostáva nič iné ako len prikývnuť. Čo viac si prijať ako to byť zavretá s Danielom Jamesom Seaveyom v chatke na samote v lese, kde nikto nechodí, celé mesiace?

XXX

Pohľad tretej osoby

Luna mala úplnú pravdu, keď si myslela, že Lulu verzií o jej odjazde za tetou do Európy nebude veriť. Hneď ako sa to dozvedela v škole tak sa vybrala k nej domov. Hneď jej bolo divné, že jej dobrých pár minút nikto neotvára až kým nebolo počuť buchot. Zamračila sa a nakukla dnu cez okno. Videla tam hádajúcu sa dvojicu a jednu osobu z nich spoznala. 'Rey?' pomyslí si prekvapene. Zazvoní znovu čím dvojicu vystraší a ruch v dome sa ukľudní. Po chvíli sa dvere otvoril a v nich stojí Rey s milým ale falošným úsmevom na tvári. "Ale Luluu vitaj! Čo si praješ?" privrie vchodové dvere tak aby cez nich do domu nevidela. Toto je už prišlo naozaj divné. "Ahoj... Vieš niečo viac o tom kde je Luna?" preloží si ruky na hrudi a keď sa zvnútra ozvú kroky tak sa Rey otočí. "Je v Európe u našej tety" povie a nervozita z nej úplne srší. "Rey, nemusíš mi klamať" hneď ju odpálkuje s vážnym výrazom. "Lulu, nemôžeš prísť neskôr? Momentálne toho mám veľa" stále sa otáča dovnútra a potom naspäť na ňu. "Koho tam máš? Počula som, že zmizol aj Daniel a jeho auto tu neni" prižmúri podozrievavo oči. "Naozaj nemám čas. Vidíme sa neskôr, ahoooj" zavrie jej dvere pred nosom a Lulu si nasrato odfrkne. Nedá jej to a pozrie sa znovu cez okno dovnútra. Keď zistí, kto tá záhradná osoba je tak zalapá po dychu.

Hneď ako zistí, kto je ten tajomný v dome O'Brienovcov tak rýchlo sa náhli do domu WDW. Tam ju ale zarazí hneď fakt, že sú všetci doma teda až na Daniela, ktorý zmizol rovnako ako Luna. Začne vyzváňať nedočkavo na zvonček až kým jej Zach neotvorí a ona mu neskočí okolo krku. "Lulu? Čo sa stalo?" spýta sa, keď vidí ako je mimo. "Musím ti niečo dôležité povedať" povie rýchlo a on aj keď nechápe, čo také hrozné sa stalo tak prikývne. Lulu už otvára ústa, že rýchlo povie o čo ide ale zrazu sa ozve klepot podpätkov, ktorý ona aj Luna tak neznášajú. "Ale ale ale..." zatiahne preafektovane Christina. "Čo si zistila? Že tvoja kamarátka odišla preč spolu s frajerom jej sestry, ktorý je jej nový nabíjač a ani sa neuráčila ti to povedať?" nadvihne pobavene obočie a v Lulu začne vrieť hnev. Zovrie pery tesne k sebe a zatne päste. "Zakaždým, keď rozprávaš, cítim ako moje mozgové bunky páchajú samovraždu – jedna po druhej" zazrie na ňu a Zach ju hneď chytí za ruku a ťahá preč. Christina si len odfrkne a preloží si ruky na hrudi. Zach Lulu dovedie do svojej izby. "Tak hovor. Čo si zistila?" vyzvedá keď si sadnú na posteľ. "Takže za prvé. Neuverila som tej verzií o tom, že Luna odišla do Európy. Tak som šla k nej domov a tam som počula hádku Rey najprv s neznámou osobou až kým som nezistila kto to je. Keď mi Rey otvorila tak bola po celý čas nervózna a ja som počula kroky, ktoré nervózne chodili po prízemí. Odplákovala ma ale ja som sa ešte poslednýkrát pozrela cez okno dnu do ich domu. Videla som ju s..."

Who's laughing now?! {SK}Where stories live. Discover now