...Všetko sa raz končí...

73 4 0
                                    

Viem, že som dlho nevydala žiadnu knihu/kapitolu a veľmi ma to mrzí, ak ste nato čakali. Bohužiaľ som mala hlavu niekde inde a vlastne som písala príbehy s niekým iným o čo som posledné dni prišla alebo skôr o koho? To ešte neviem ale vraciam sa sem. Síce nie do tejto knihy, ktorú už bohužiaľ ani neukončím. Mrzí ma to, ale už nie som taká ako som bola predtým a bolo by odo mňa hnusné začať ju písať znovu. Čiže som sa pustila do novej s WDW tematikou, ktorá je taká úspešná a ktorú ma stále baví písať. Bude to niečo nové, čo dúfam, že bude mať rovnaký úspech aj keď to nebude také ako predtým. 

Tiež som vydala novú knihu, ktorú píšem o svojom živote a skúsenostiach, ktoré som nazbierala za 18 rokov svojho života. Je to tiež niečo nové, čo ma baví písať a je to hlavne niečo o mne a mojich pocitoch. Dúfam, že ste na mňa nezanevreli a dáte mi ešte šancu. Knihy sú na mojom profile a sľubujem, že tentokrát už sa budem snažiť nikoho nesklamať aj keď môj život je v poslednej dobe ťažký. Znovu sa vrátili depresie, úzkosť, panické ataky a záchvaty plaču, ktorými som trpela predtým než som spoznala osobu o ktorú som prišla nedávno. Nemôžem tomu stále uveriť ale pracujem na svojej zlej psychickej kondícii a snažím sa to zvládať. 

Pac a pusu vaša Jenny  <3 :-*

Who's laughing now?! {SK}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang