"Takže čo teraz? Keď si vyhrala a vrátila si to Corbynovi" nadhodí Daniel cestou. "Toto je len začiatok" poviem a viem, že sa možno pohrávam s osudom ale mňa to proste baví. "Myslíš si, že to je už moc?" spýta sa neisto. "Daniel o čo ti ide? Je to len hra. Stav je 1:1 a ja nerada prehrávam" poviem a on si povzdychne. "Len aby ste sa obidvaja nepopálili" varuje ma. "Besson je tvoj kamarát, varuj jeho. Ja budem v pohode" myknem plecami a venujem svoju pozornosť mobilu. "Len aby si to neskôr neľutovala ale bude už neskoro" povie a ja sa nadtým naozaj zamyslím. Čo keď začnem niečo cítiť? Môže sa to stať? Znova... "Seavey nedávaj mi chrobákov do hlavy" zavrčím a on sa zasmeje. "To je dobre, že nadtým rozmýšľaš" povie a zaparkuje. "Neni lebo nadtým rozmýšľať nechcem" poviem a vystúpim. "Počkám ťa tu alebo mám ísť s tebou?" spýta sa, keď stojíme pred budovou cestovky. "Ako chceš" poviem ľahostajne a vyberiem sa dnu. To ako to prebiehalo Vám opisovať nejdem pretože to bola totálne nuda a skoro som sa tam zaspala. Daniel šiel nakoniec so mnou a tá plastika s nechtami dlhými ako jej vedenie naňho stále pozerala a usmievala sa ako totálna guma. "To jej to trvalo!" vyhlásim a strčím si papiere do batohu. "Bol to len môj pocit ale ma vyzliekala pohľadom? Cítim sa zneužito" povie nervózne a skontroluje si gombíky na košeli. "Nemáš na sebe škrabance? Nečudovala by som sa" uškrniem sa a hodím si veci do jeho auta. "Úprimne ani ja" odfrkne si a nastúpi. "Kam teraz?" spýta sa a ja myknem plecami. "Do školy ma ani nehne ísť" vyložím si nohy a on na mňa vražedne pozrie. "Dobre dobre" poviem a dám ruky do obranného gesta. Sadnem si normálne a jemu zazvoní smska. "Divné" povie a zamračí sa do telefónu. "Nie žeby ma to nejako veľmi zaujímalo ale čo je?" povzdychnem si a on odloží telefón. "Píše mi Rey, že mám hneď prísť k chalanom" povie a toto trošku upúta moju pozornosť. "Tak sa ide smer dom Teletubbies"
XXX
itslunaxobrien
itslunaxobrien: Láska číslo 2 🚗🖤 @seaveydaniel Mohol si aj krajšie zapózovať 🙄
👥: @seaveydaniel
❤️: 36k
💬: komentáre boli zrušenéXXX
"Na toto by som si zvykla" poviem cestou k dverám. "Nehovor" uchechtne sa Daniel a odomkne. "Čaute!" zakričí a skopne si tenisky. "V obývačke!" ozve sa Zacharyho hlas. "Ahoj" ozve sa zborovo ale keď zbadajú mňa tak stíchnu. "Čo tu robí ona?" spýta sa otrávene Besson. "Ona má aj meno ale vlastne prečo ťa opravujem? Aj tak ti to nedôjde" odfrknem si a preložím si ruky cez seba. "Počuli ste niečo? Pretože ja nie" ignoruje môj argument. "Čo, Besson? Hneváš sa zato, že si kvôli mne nechal tú umelinu ale potom si prišiel nato, že ťa nechcem?" poviem pobavene ale to už sa na mňa pozrie. "Luna..." začne Rey ale ja ju zastavím mávnutím ruky. "Áno, hnevám. Pretože som si myslel, že si iná. Že máš v sebe aspoň kúsok dobra a že sa môžeš zmeniť! Ale mýlil som sa. Ty si vždy bola, si a aj budeš odporná, zlomyseľná a zákerná mrcha" pri každom slove sa ku mne priblíži o krok bližšie. Nebudem Vám klamať. Zasiahlo ma to. "Vážne mi ideš ty dávať prednášky o dobrote srdca? Ty, ktorý si na mňa poštval všetky svoje fanúšičky? Ty, ktorý si prezradil ani neviem komu každému jediné tajomstvo, ktoré som ti aj keď nie dobrovoľne, prezradila? Ty mi láskavo nedávaj prednášky lebo sám vieš, že si taký ako ja! Len to nedávaš tak najavo. Sme rovnako skazení, Besson" vmetiem mu pravdu do tváre. "My a rovnakí?! Ty niečo berieš, do pekla! Nikdy nebudeme rovnakí pretože ja na rozdiel od teba dokážem milovať. Tebe na nikom nezáleží a jediné, čo vieš tak je ľuďom ubližovať!" rozhadzuje rukami a ja sa na tomto jeho divadielku akurát smejem. "Vážne? Toto si o mne myslíš? Čo tak priznať farbu, Besson?" poviem so zodvihnutým obočím. On sa na mňa nechápavo pozrie. "Keby si ehm 'Christinu' naozaj miloval tak sa s ňou nerozídeš. Keby si ju miloval tak ma nebozkávaš a nechystáš za riť ako si to robil" vysmejem sa mu do tváre. "Počkať! Mne si hovoril niečo iné!" povie Daniel šokovane. "No čo? Máš k tomu čo povedať?" víťazoslávne sa uškrniem. On len neveriaco pokrúti hlavou a odíde tak rýchlo až sa za ním skoro práši. "Veľmi dramatické" odfrknem si a pozriem sa na ostatných. "Nie, nie, nie... Vy moje svedomie určite nebudete" zavrčím na nich, keď na mňa hádžu vyčítavé pohľady.
Nakoniec ma aj tak Rey prinúti ísť za ním. Vyjdem schody a keď prídem na chodbu tak si uvedomím, že som tu ešte nikdy nebola. Prvá izba do ktorej ma zvedavosť donúti nakuknúť žiari totálnym bordelom. Nečudujem sa veď načo si upratovať, keď aj tak všetko o chvíľu skončí rovnako? Podľa toho, že sú tu dve postele tak tipujem, že to tu má dvoch obyvateľov. Keďže Daniel býva sám a Besson vraj zdieľa izbu s Jonahom tak toto musí byť Zacharyho a Jackova izba. Idem ďalej a nakuknem do vedľajších dverí. Seavey tu má teda väčší poriadok! Prídem ku skrini a okamžite ma zaujme jedna čierna bunda. "Zhabané!" vyhlásim a dám si ju na seba. Síce mi siaha skoro po kolená ale ja milujem veľké oblečenie a hlavne, keď vonia chlapskými voňavkami. "Na ďalšie nákupy prídem neskôr" poviem a zavriem dvierka. Ešte si to tu trochu omrknem a potom sa psychicky pripravujem na vstup do Bessonovho kráľovstva. Dvere sú pootvorené takže ich pomaly otvorím a nazriem dnu. Bessona nájdem sedieť na posteli chrbtom ku mne. "Čo chceš?" spýta sa nepríjemne. "Rozprávať sa. Nie hádať" poviem a on sa na mňa pozrie tými búrkovými kukadlami. Nakoniec povolí a kývne na mňa nech prídem dnu. Vojdem a zavriem sa za sebou dvere. "To je Danielova bunda?" spýta sa prekvapene, keď si sadnem vedľa neho. "Hej" myknem plecami a on sa uchechtne. "Vždy si berieš, čo chceš" podotkne. "Je na tom niečo zlé? Keď niečo chcem dostanem to. Za každú cenu" poviem hrdo nato, že niesom slabá. "Presne to 'za každú cenu'. Nemyslíš na city druhých ľudí. To, že im môžeš ublížiť" vysvetlí mi a až potom si všimnem bolesť v jeho očiach. "Tak ako mne"
ESTÁS LEYENDO
Who's laughing now?! {SK}
FanficČaute! Volám sa Luna. Môj život bol úplne normálny až dokým ma moja sestra nezobrala na koncert, kde ma kvôli jednému členovi tej kapely znenávideli všetky ich fanúšičky. Moja sestra Audrey začala chodiť s ďalším členom tej kapely Danielom Seaveyom...