♾11♾

276 17 8
                                    

Luna
Musím priznať, že slovo 'párty' je jedno z mojich obľúbených. Ale tieto totálne individuá z našej školy dokážu aj takú banálnu vec ako spraviť párty pokaziť. Je piatok a ja som prišla spolu s Luls na tú párty o ktorej mi hovorili v škole. "Toto je totálny bordel" odfrknem si opretá o zárubňu dverí. "Mali sme ísť radšej k chalanom" povie a ja sa na ňu pozriem s nadvihnutým obočím. "Takže k chalanom hej?" prekrížim si ruky na hrudi. "Tak to ani náhodou" dodám a idem nám pre pitie. "O'Brieeen" ozve sa z horu miestnosti. "Parker" zavrčím s pretočím očí. "Tak si prišla" povie a pritisne si ma k sebe. "A budem aj na odchode ak zo mňa tie svoje špinavé paprče nedáš okamžite dole" odfrknem si a on si ma so smiechom pritisne ešte viac k sebe. "Varujem ťa, Parker! Nezahrávaj sa so mnou" poviem výstražným tónom. "Inak čo?" spýta sa slizko. "Inak to uľutuješ" poviem odvážne a už som pripravená mu dať ranu. "Hovorí kto?" ďalej ma provokuje. "Nepočul si ju?! Chce aby si ju pustil" ozve sa neďaleko od nás. Pozriem sa tým smerom a koho to nevidím! "Besson?" spýtam sa a ten tupec ma pustí. "Takže ty si ten jej nový pasák?" otočí sa naňho Parker a to ma totálne naštve. "Za toto si ma vymenila? Vážne?" pozrie sa na mňa Parker pobavene. "Za nikoho som ťa nevymenila pretože medzi nami NIČ nebolo" zdôrazním a prejdem k Bessonovi. Všetká pozornosť sa presunula na nás. "Čo tu do pekla robíš?" spýtam sa ho a snažím sa byť ešte kľudná. "Ako vidíš tak ťa zachraňujem" rozhodí rukami. "Ja tvoju pomoc nepotrebujem" odfrknem si a on sa zasmeje. "Že nie? Čo by si robila keby som neprišiel? Veď by ťa znásilnil, Luna!" snaží sa nekričať ale keď si všimnem tú žilu čo mu navrela na čele tak vyvalím oči. Bojí sa o mňa? Nezmysel! "Čo tu robíš? Pravdu" preložím si ruky cez seba a nahodím vážny výraz. Povzdychne si a pozrie sa do zeme. "Lulu mi volala" povie už kľudne. Otočím sa a vo dverách si všimnem aj Zacharyho. "Poď, ty Rambo" stihnem ho za sebou a cestou z domu vezmem aj Zacharyho s Lulu. "Ty už odchádzaš, O'Brien?!" ozve sa za nami ale ja sa nezastavím. Až pred domom mi v tom zabráni to, že sa Besson vymaní z môjho zovretia. Nie však z vlastnej vôle ale preto, že schytá ranu od toho debila Parkera. "Čo si to do kelu dovoluješ?!" zarevem naňho a samu mu jednu uvalím. Corbyn leží na zemi a mňa ale pekelne bolia hánky na pravej ruky. Parker sa chytí za nos a musím uznať, že som mu pekne skrášlila fasádu. "Ak dovolíš viem sa brániť aj sám" odstrčí ma Besson a sám Parkerovi ešte jednu ranu uštedrí. "Ideme" povie nám a zatrasie rukou. Ja tam len omámene stojím a čumím naňho. "Toto neni koniec! Ona je moja!" zakričí Parker a stiahne sa do domu. "Čo som ja vec?!" reagujem hneď rozhodením rúk. "Niesom nikoho, Parker! Už vôbec nie tvoja" šteknem naňho a otočím sa na Bessona. Má rozbitú peru a tečie mu krv z nosa. "Pekná fasáda" zasmejem sa a on si utrie nos. "Ďakujem" pretočí očami a Zach nás oboch strčí do auta. Naši diváci tam ešte chvíľu stoja až kým neodídeme preč. "Nemáš začo" povie Besson a ja sa naňho prekvapene pozriem. "Začo ti mám ďakovať? Nepotrebovala som tvoju pomoc" odfrknem si čo ho ešte viac nasere. "Že nie? Veď ten idiot po tebe totálne išiel!" rozhodí rukami a krv mu zašpiní tričko. "A čo teba do toho?" zavrčím a on sa zarazí. "Tak ja ti ešte pomôžem a nemám zato ani debilné ďakujem" pokrúti neveriac hlavou. "Vrátila som ti to tak čo ešte chceš?!" pozriem sa naňho a on len ticho sedí. "Prestaňte už!" zvrieskne Lulu z predného sedadla. "Kto toto má počúvať?" dodá Zachary a ja sa radšej s preloženými rukami otočím k oknu.

XXX

Prídeme pre dom chalanov a ja okamžite vybehnem z auta. Všimnem si, že Bessonovi neprestáva tiecť krv. "No bože. Tak poď" chytím ho za zápästie a vediem rovno do domu. "Čo sa stalo pre boha?!" privíta nás Rey. "Neskôr" odbijem ju a ťahám ďalej Bessona do kúpeľne. "Sadni si na vaňu" prikážem mu, keď sme už na mieste. "Prečo to robíš?" spýta sa ale poslušne ma. "Prečo robím čo?" spýtam sa a natiahnem sa pre lekárničku. "Ušetruješ ma" povie a ja sa naňho pozriem. Sedí tam s pohľadom zatúlaného šteňaťa. Príde mi ho trošku ľúto. "Lebo vidím, že sám si neschopný" poviem a vytiahnem dezinfekciu. "Haha" pretočí očami ale už veselšie. "A bude ma baviť pozerať sa ako sa budeš krčiť od bolesti pri dezinfekcii" dodám a priložím mu vatu s dezinfekciou na ranu. "Aaaaa" sykne a chytí ma rukami za pás. "Heeej toto je sexuálne obťažovanie!" vykríknem ale on sa neodtiahne. "Môžeš si zato sama! Rob to s troškou citu pre boha!" zanadáva a ja s pretočím očí vytiahnem náplasť. Prilepím mu ju na čelo a zastavím ešte krvácanie z nosa. "No vidíš! Si ako nový" poviem ale všimnem si, že sa mu začína robiť monokel na oku. "Ups" zatnem zuby a on sa na mňa nechápavo pozrie. Prejde k zrkadlu a viditeľne mu to vyrazí dych. "Do pekla!" vykríkne a keď sa toho chytí tak sykne od bolesti. "Tak bude vidno, že ti niekto naložil no. Aspoň nebudeš taká manekýna ako ťa novinári vykresľujú" myknem plecami a on sa na mňa naštvane pozrie. "Toto je prúser, Luna!" zase sa otočí k zrkadlu. "Za pár dní budeš v pohode" mávnem rukou ľahostajne. "Pár dní?!" vykríkne zúfalo. "No booože" pretočím očami a prejdme k dverám. "Corbyn?! Si tam?!" ozve sa zvonku. "Kto to je?" otočím sa na Bessona. "T-to j-je...." začne koktať. "Corbyn?!" ozve sa naliehavejšie. "S kým tam si?" dodá ženský hlas. Sprisahanecky sa uškrniem a on pokrúti okamžite hlavou. "Luna, neopováž sa!"

Who's laughing now?! {SK}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora