♾6♾

290 21 7
                                    

Luna
"Čau, O'Brien" ozve sa tesne pri mojom uchu. "Parker!" otočím sa a hodím naňho svoj povestný úškrn. "Myslela si si, že ťa dnes nechám bez svojej spoločnosti?" povie a zase ma chytí okolo pása. "Samozrejme, že bez teba by to nebolo ono!" zasmejem sa a čapnem mu po ruke, keď ma chytí za zadok. "Čo, O'Brien? Dnes si nejako menej odviazaná" zamračí sa na mňa a ja si všimnem ako nás Lulu, Zach a hlavne Besson čumia od baru. "Musíš mi s tým pomôcť" šepnem mu tesne do ucha a cítim ako sa mu svaly napli. "To nebude problém"

XXX

Už v sebe máme asi desať drinkov. Parker je totálne na sračky a Lulu so Zachom sa vyparili do boxu. Jediný kto ostal ešte celkom triezvy je Besson. Ja si idem svoje na parkete ale keďže už je skoro 5 hodín ráno tak je klub skoro prázdny. "Tak poď, Luna" povie Besson a chystá sa ma zodvihnúť. "Kamže? Kamžeee" zatiahnem opilecky. "Ešte si si so mnou nezatancoval" uškrniem sa. "Netancujem" povie stroho. "Každý tancuje" zamračím sa aj keď sa mi to pri toľkom množstve alkoholu tak dobre nepodarí. "Notaaak" dodám a začnem a chytím ho za ruky. Začnem sa s ním točiť a on sa len smeje ako sa mi pletú nohy. "Vidíš, že to ide" poviem unavene. "Mali by sme ísť" povie stále so smiechom. "Ešte jednuuu" odujem spodnú peru a začne hrať nejaká pomalá pesnička. "Doobre no" povie Besson a chytí ma okolo pása. Ja si sám ruky na jeho ramená ale vyzeráme skôr ako v objatí. Začneme sa pomaly hýbať. "Prečo sa k sebe nevieme správať takto aj normálne?" začne konverzáciu. "Lebo nemám dve promile" odfrknem si. "Vážne ma mrzí, čo som ti spôsobil. Nebol to zámer" povie potichu. "Darmo mi to hovoríš teraz" poviem a privriem oči. "Ale teraz mi aspoň nenadávaš" povzdychne si. "Ehmmm" zatiahnem ospalo. "Tak poď. Ideme domov" povie a vezme ma do náručia. Čuchové bunky nabrali jeho vôňu a ja som bola v sekunde v ríši snov....

XXX

Viete čo najviac neznášam na ránach po flámovačke? Opicu. Preto hneď ako aj v toto ráno zazriem slnečné lúče tak sa okamžite chytím za hlavu a zakryjem si ju vankúšom. Počkať! Tu mi niečo nesedí! Otvorím pomaly jedno a potom druhé oko. Táto vôňa určite neni vôňa mojej postieľky! Obzriem sa okolo a keď zbadám, že som v nejakej chlapčenskej izbe skoro dostanem infarkt. Otvoria sa dvere na kúpeľni a odtiaľ vyjde Besson len s uterákom okolo pása. "Ty si naozaj chalan!" vyjde zo mňa s úškrnom. "A ty si konečne hore" povie a prejde k skrini. "Môžeš prosím vyjsť von?" spýta sa a ja sa zasmejem aj keď ma rozbolí hlava. "Nefandi si. Radšej by som si nechala vypichnúť oči ako sa na teba pozerať keď sa prezliekaš" odfrknem si a chytím sa za hlavu. "Hlavne, že furt slintáš, keď ma vidíš" zasmeje sa a ja mu už chcem niečo odvrhnúť ale akurát jo zbadám ako si navlieka tričko. "Mal by si si dať vyšetriť oči" poviem a postavím sa z jeho postele. Chyba. Skoro som sa zviezla na zem keby ma nezachránili Bessonove ruky obmotané okolo mňa. Znova. "Ty by si zase mala obmedziť alkohol" vráti mi na oplátku. "Akože ty nemáš opicu!?" spýtam sa a vymaním sa z jeho zovretia. "Lebo som mal maximálne dve drinky ale ty si išla ako Terminátor" zasmeje sa a mne tiež šklbne kútikmi. "Čo tu vlastne robím a my sme spali spolu?" prekrížim si ruky na hrudi. "V takom stave ako si bola som ťa odviezť domov nemohol. Spal som tu" ukáže na madrac na zemi. "Ou" poviem a vezmem do ruky mobil na nočnom stolíku. 30 zmeškaných hovorov od mamy, 20 od Audrey, 10 od Lulu a to ešte nespomínam smsky. "Nerada to priznávam a fakt to vyžaduje veľkú námahu ale požičaj mi jedno tričko, Besson" poviem a hodím mobil na posteľ. "Prosím od teba asi počuť nebudem" povie a vyberie jedno tričko. "Snívaj ďalej a chcem to Nasa" poviem a prídem k nemu. "Tak si ho zober" zasmeje sa keďže vie, že je na úplne hornej poličke a ja tam nedotiahnem. Prekrížim si ruky a zazriem naňho pohľadom ala 'Myslíš to vážne?!' On sa len zasmeje a pokrúti hlavou. Vezme tričko a podá mi ho. "Nech sa vráti v pôvodnom stave!" zakričí, keď vletím do kúpeľne. "Nevráti sa vôbec!"

XXX

Sobota prešla na môj vkus strašne rýchlo. Keď som prišla domov boli síce 4 hodiny poobede a ja som skončila zase v posteli. Musela som si dať poriadnu sprchu aby som zo seba zmyla Bessona. "Ako bolo včera?" spýta sa Audrey. "Ako každý piatok" mávnem rukou a vyberiem pyžamo. Potom mi ale padne pohľad na Naša tričko od Bessona. Vezmem si to a k tomu čierne kraťasy na spanie. Nedávajte tomu veľký význam! Spala by som aj v baliacej fólii. Hodím sa na posteľ a pobúcham po mieste vedľa seba. Rey skočí ku mne a objímeme sa. "Čo Seavey?" spýtam sa jej po chvíli. "Noooo...." začne a ja sa na ňu uškrniem. "Bola pusa?" spýtam sa s nadvihnutým obočím. "Možno maličká" začervená sa. "Rey ty sa nezdáš!" zasmejem sa a buchnem ju zo srandy do ramena. "Takže si oficiálne frajerka Daniela Seaveya" poviem ako s fanfárami. "Ale to znamená, že tu budú Teletubbies tváriť viac času!" vyvalím oči. "Luna...." pretočí Rey očami. "Ale jasné, že ti to prajem. Ale keď ti ublíži tak ho vykuchám. Potom ho donútim zožrať vlastné vnútornosti a nakoniec ho rozporcujem cirkulárkou. Aby mi nato neprišli tak ho hodím do kyseliny" usmejem sa ako anjelik. "Pripomeň mi, že ťa mám objednať k psychologičke" povie cez zaťaté zuby. "Vieš, že posledná utiekla s krikom preč a odsťahovala sa do Austrálie" uškrniem sa a ona sa tvári, že rozmýšľa. "To veľmi nepremyslela, keď to vieš" zasmeje sa nakoniec. "Ale už len ona ma zaujíma" pretočím očami. "Vidím, že ťa skôr zaujíma niekto iný" povie a veľavýznamne sa pozrie na tričko, čo mám na sebe. "Kradnem oblečenie každému. Nech si Teletubbies zvyknú, že sú aspoň na niečo dobrí"

Who's laughing now?! {SK}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang