♾3♾

318 19 4
                                    

Luna
"Do kelu!" zakľajem, keď už je benzínu kriticky málo. "Musíš toľko žrať?!" pretočím očami a dôjdem na benzínku. Hneď ako zastavím ku mne príde chlapík a ja vystúpim. "Dajte tomu plnú nádrž" podám mu kľúče a idem to zacvakať. Všimnem si ako ten chlap chvíľu prekvapene čumí a potom začne makať. Pobavene sa uškrniem a vezmem si z chladničky jeden energeťák. "Dobrý deň" pozdraví sa mi žena pri pokladni. "Dobrý" poviem dám jej prachy. "Pekné auto" povie a vydá mi drobné. "Že" poviem a otvorím si energeťák. "Diki" poviem týpkovi a vezmem si od neho kľúče. "Besson by mi mal ešte poďakovať" odfrknem si a vyberiem sa smer domov. Keď dôjdem k domu už tam sedí nasrato na schodoch. "Bože" povzdychnem si a vystúpim. "Čo si myslíš, že si môžeš len tak zobrať moje auto....?!" začne ma hneď zdrbávať. "Máš plnú nádrž tak sa nečerti! Budeš mať vrásky" hodím mu kľúče a vojdem do domu. On tam ostane celý bledý stáť. "Ty si naozaj zobrala Corbynovi auto?" spýta sa hneď na privítanie Jack. Myknem plecami a hodím sa na gauč. "Lunaaa" zatiahne Audrey a ja pretočím očami. "Akoby mu vadilo, že som natankovala" zasmejem sa a ostatní sa na mňa prekvapene pozrú. Vytiahnem mobil a zvesím sa na gauči dole hlavou. Periférne si všimnem ako Besson došiel do obývačky. "To tu teraz budete, drahí Teletubbies, chodiť každý deň chillovať alebo ako to mám chápať?" odložím po chvíli mobil a vyložím si nohy na Zacharyho vedľa mňa. "Vadíme ti?" spýta sa Daniel s nadvihnutým obočím. "Úprimne ja si môžem Bessonovo auto požičiavať aj každý deň" myknem plecami a uškrnie sa. Jeho výraz ma ešte viac pobaví. "Kámo, ona ťa šikanuje" drgne doňho Jack. "To keď sa dozvie Christina" zasmeje sa Zach. "Kto?" spýtam sa zaujato. "Corbynova frajča" uškrnie sa Daniel. "Ono to je na baby!" dostanem záchvat smiechu. Corbyn sa celý nazúrený postaví a ja začnem utekať. "Aaaaa" kričím a vbehnem naspäť do obývačky. Skryjem sa za gauč a sledujem jeho nachápavý pohľad. Prídem k nemu zozadu a ostatní sa len potichu chichocú. Skončím mu na chrbát a on skončí na gauči. "Asi ťa nevie uspokojiť, keď si stále taký napetý" šepnem mu do ucha a zleziem z neho. "Za 15 minút sa vracia otec z práce! Ak si vážite svoje pohlavné orgány radím Vám vypadnúť!"

XXX

Ďalšie debilné ráno kedy mám ísť do školy. Aaaaagrrrr! "Luna nenúť ma k najhoršiemu!" príde mi mama do izby. "Veď už som hore, do pekla!" zakľajem a vyleziem z postele. Ešte v deke prídem ku skrini. So zalepenými očami od spánku si vyberiem:

 So zalepenými očami od spánku si vyberiem:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Spravím si make up a zvyšné potrebné. Vezmem si veci a zbehnem schody. "Rekordný čas!" vyhlási otec s novinami v rukách. "Čo chcete? Mám ešte 10 minút" vyhlásim a vyberiem si niečo na raňajky. "Lulu ťa čaká pred domom a vyzerá naštvane" oznámi mi Audrey. "Viac ako inokedy" dodá a ja sa uškrniem. "Čau, sestrička. Dúfam, že dnešok sa zaobíde bez Teletubbies" šepnem jej do ucha v objatí. "Nič nesľubujem" uškrnie sa a ja sa rozlúčim s rodičmi. "Dnes bez prúserov!" zakričí za mnou otec. Vybehnem von kde už nohou o zem dupká Lulu s preloženými rukami. "Dobre dobre! Prepáč, že som ťa tam nechala" zodvihnem ruky do obranného gesta. "Radím ti aby sa to neopakovalo" povie a dáme si pozdrav. "Neboj. V dalších plánoch už máš väčšiu rolu" poviem a ona sa na mňa prekvapene pozrie. "Vieš, Luns. Neni taký hrozný ako som si myslela..." začnem ale skočím jej do reči: "Čo, čo, čo a ešte raz čo?! Ideš mi tu tvrdiť, že ťa Besson tým svojím modrým kukučom odmäkčil?!" zavrčím na ňu. "Cestou domov PEŠO sme mali možnosť porozprávať sa a on to s tým príbehom tak nemyslel" povie s totálnym kľudom. "Hah! Tá popová hviezdička je väčší manipulátor ako som si myslela" odfrknem si a ona pokrúti hlavou. "Luna s tebou to nedopadne dobre"

"Collins! O'Brien! Dnes načas? Čo sa stalo?" spýta sa triedna pobavene. "Ani sa nepýtajte!" pretočím očami a hodím sa svoje miesto. "Problémy v raji?" otočí sa na mňa Josh. Určite máte aj vy v triede takéto toho vygumovaného badboya. U nás to je Josh. "Čo, Joshua? Chceš mi s tým pomôcť?" uškrniem sa samoľúbo. "Hocikedy budeš chcieť" žmurkne na mňa. "Pán Parker môžete aspoň na chvíľu venovať pozornosť mne?"

Po nekonečných hodinách utrpenia už konečne ideme s Lulu na obed. "Fuj to je zase nejaká gebuzina!" vyhlásim, keď mi kuchárka naloží niečo na tácku. Lulu sa len zasmeje a ideme spolu k nášmu stolu. "Hej, Kuna!" ozve sa za mnou. Otočím sa a oproti mne ide taký ten typický "Spolok bárbin". Veď to určite poznáte. Nafrnené blondsky s prázdnou hlavou. (Nič proti blondínkam!) "To si natom už tak zle, že nevieš ani písmená, Molly?" naznačím imaginárnu slzu. "Niekto ako ty ma nemôže uraziť" zapľuje na mňa. "Aj keby som chcela tak to nepochopíš!" vyhlásim a zvyšok jedálne sa zasmeje. Molly na nich hodí vražedný pohľad a ona prestanú. Ja len pretočím očami. "Vraj najnovšie kúruješ Corbyna Bessona" povie s falošným úsmevom. Plastiky! "Čo žiarliš?" uškrniem sa a ona nahodí naspäť svoj vážny výraz. Teda aspoň taký, čo jej botox dovolí. "Na teba?! Nefandi si!" odfrkne si. "Ty už nemáš koho kúrovať! Všetci už mali tú česť!" poviem a vezmem do ruky tú gebuzinu. Je mi otočená chrbtom a ja jej to pekne vylejem za krk. Celou jedálňou sa ozve najprv prekvapený nádych a potom záchvat smiechu. "Ty jedna..." začne Molly ale v tom sa objaví profesor. "A do riaditeľne! Obidve!"

Who's laughing now?! {SK}Onde histórias criam vida. Descubra agora