♾13♾

261 18 2
                                    

Môj čas na dokončenie plánu darčeku pre Rey sa krátil ale naštvanosť bola silnejšia. Keď o mojich tajných kontaktoch vie aj Daniel znamená to, že to vedia aj ostatní. Keď sa to dostane k Big Bossovi tak som mŕtva. Predala som dušu samotnému diablovi a teraz je naša zmluva v háji. Mám takú chuť Bessonovi ublížiť a prvá vec čo ma napadla je donútiť samotnú 'pani Ohavnosť' (Christinu) aby ho poslala k vode. "Lulu potrebujem aby si šla poobede s Christinou von a keď ti napíšem tak prídete k ním" spomeniem len tak mimochodom svojej najlepšej kamarátke. "Čo zase plánuješ, Luna?" spýta sa otrávene. "Niečo veľké a od teba potrebujem LEN túto vec" poviem a ona aj keď neochotne prikývne. Rýchlo vybehnem schody a nechám ju vybaviť si tú stretávku s hentou. Vyberiem si niečo odvážnejšie:

 Vyberiem si niečo odvážnejšie:

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Spravila som si make up a vlasy. "Berieš to naozaj vážne" povie Lulu opretá o zárubňu mojej kúpeľne. "Vieš, že u mňa je pomsta smrteľne sladká" poviem pri nanášaní špirály. "Len aby si to neskôr neľutovala" povie a odíde. "O to sa nemusíš báť"

XXX

Sledovala som ako Christina s Lulu odchádzajú a Besson ich vyprevádza. Hneď ako zmizli z môjho dohľadu tak sa som vybrala k dverám. Napísala som ešte Jackovi kto je u nich doma a na moje veľké šťastie tam bol len Corbyn a Zachary. Toho sa nejak zbavím. Zazvonila som kdeže sa idem hrať na maximálne slušnú. "Luna?" spýta sa Zachary prekvapene. "Ahoj" poviem s anjelským úsmevom. "Si v poriadku?" spýta sa nedôverčivo a pohľadom si ma premeria. "Nikdy som viac ani nebola. Je Bess-Corbyn doma?" v duchu zakľajem keď sa pri jeho mene pomýlim. Zachary mi to ale zožerie aj s návnadou. "Áno. Poď ďalej" povie a pustí ma dnu. Nájdem Bessona rozvaleného na gauči. "Ahoj, Corbyn" poviem a tvárim sa najviac previnilo ako len dokážem. "Luna? No to som si mohol myslieť" povie s pretočením očí. "Čo tu chceš?" povie otrávene a vo mne to začne vrieť. To zvládneš! Si predsa Luna O'Brien a nie žiadny posero! "Prišla som sa ti len ospravedlniť" poviem hanblivo. "Čo si prišla?" spýta sa prekvapene a ja si všimnem, že Zachary zmizol. Idem nato! "Prehnala som to. Včera a aj predtým. Chovala som sa strašne. Odpustíš mi to?" sadnem si k nemu a nahodím psie oči. Za toto chcem Oscara, ľudia! Tento herecký výkon je hodný aj milióna Oscarov! "Úprimne? Prekvapila si ma. Toto som od teba nečakal" usmeje sa a ja sa v duchu sprisahanecky uškrniem. Zožral mi to! "Ľudia robia chyby" úsmev mu opätujem. "Kde je ehm.. Christina? Chcela by som sa aj jej ospravedlniť" poviem už len pre plusové body. "Šla s Lulu na kávu. Myslel som, že o tom vieš" zamračí sa a ja pokrútim hlavou. "Netušila som to ale keď môžem tak by som tu na ňu počkala" tieto slová zo mňa lezú tak ťažko. Každé jedno bolí akoby do mňa zabodávali nože. "Kľudne" povie a pobúcha na mieste vedľa seba. "Som rád, že si sa takto zmenila. Táto verzia Luny sa mi páči viac" usmeje sa na mňa a mne je na zvracanie. "Tak to ma teší" úsmev mu opätujem a opriem sa oňho. Chvíľu spolu pozeráme telku a potom nenápadne napíšem Lulu aby sa už vybrali naspäť. "Ako dlho ste s Christinou spolu?" nadhodím tému. "Budú to 3 roky" usmeje sa a ja zostanem prekvapená. "Dlho" pousmejem sa a on tiež. "Ani mi to tak úprimne nepripadá. Stále to je ako na začiatku" začne sa rozplývať a mne je reálne zle. "Miluješ ju?" vybehne zo mňa a on vyvalí oči. "Áno? Prečo by som nemal?" spýta sa a ja počujem kľúče v zámku. "Lebo je to falošná štetka" povie a rýchlo si naňho obkročmo sadnem. Prilepím sa mu na pery a počujem jej falošný hlas. Na moje prekvapenie začne spolupracovať a ja sa ešte do bozku aj uškrniem. "Corbyn?!" vykríkne ten preafektovaný výtvor a ja sa od neho odtiahnem. "Jej ahoj. Tak ja vás asi nechám" postavím sa a opravím si sukňu, ktorý mi mimochodom Besson vyhrnul hore. Ten chalan sa nezdá! Obídem ešte šokovanú teraz už asi ex Bessona. Lulu sa na mňa šokovane pozrie. Chytí ma za ruku a ťahá von z domu. "Čo to do pekla malo byť?" spýta sa a rozhodí rukami. "Toto sa volá pomsta"

XXX

"Gratulujem ti" povie Daniel, keď príde do mojej izby. "Ďakujem a k čomu?" spýtam sa pri lakovaní nechtov. "Christina a Corbyn sa oficiálne rozišli" povie s nečitateľným výrazom. "To už dávno bolo jasné" mávnem rukou ale v duchu sa naozaj teším. Môj plán vyšiel presne ako som chcela! "Takže mi chceš povedať, že si tomu len dopomohla?" nadvihne obočie. "Keď myslíš" myknem plecami a v tom sa ozve zvonček. "Nepočuješ? Niekto zvoni" poviem a on pretočí očami. Odrazí sa od zárubne a vyberie sa dole. Okamžite počujem buchot na schodoch a následne sa ku mne privalí víchor v podobe mojej sestry. "Čo si zase vyviedla, Luna?!" otočí sa ma k sebe. "Nič!" zavrčím sa a zakľajem, keď mi pokazí manikúru. "Rozchod Christiny a Corbyna je podľa teba nič?" spýta sa šokovane. "Áno! Pretože keby nechcel tak ma tiež nebozkáva!" snažím sa obhájiť. "Čože? Vy ste sa bozkávali?" spýtajú sa Daniel a Rey naraz. "Vy o tom neviete?" spýtam sa nechápavo. "Nie" povie Rey a odtiahne sa odomňa. "Najprv sa informujte a potom ma láskavo vypočúvajte" odfrknem si a ďalej sa venujem lakovaniu nechtov. "To nemení nič na tom, že sa rozišli kvôli tebe" oponuje mi Rey a ja sa na ňu otočím. "A čo?" spýtam sa ľahostajne. "To ťa naozaj nezaujíma, že si dvom ľuďom pokazila vzťah?" rozhodí rukami. "Uhádla si" žmurknem na ňu a ona sa na mňa len vyjavene pozerá. "Si naozaj bezcitná, Luna" povie a príde ku dverám. "Keby som bola naozaj bezcitná tak už dávno vy dvaja spolu nechodíte a Besson by robil na plantážach na Sicílii! Chodíte spolu? Chodíte! Besson je stále tu? Je! Tak čo stále riešiš, Rey?"

Who's laughing now?! {SK}Onde histórias criam vida. Descubra agora