"Kto to je, Luna?" spýta sa hneď mama a ja nervózne zavrčím. "Nikto" prejdem do kúpeľne a vezmem uterák. Vrátim sa a hodím ho po ňom. "Dik" zašomre a začne sa utierať. "Choď do kúpeľne nájdem ti niečo na prezlečenie" strčím ho do kúpeľne. Zavriem za ním dvere a otočím sa naspäť na mamu. Už vidím ako otvára ústa, že ma znovu zdrbe. "Ani na to nemysli" ukážem na ňu prstom. "Nie, nespala som s ním" dodám a vyjdem hore. Vezmem nejaké Danielove veci z izby Rey a vrátim sa ku kúpeľni. Mama medzitým zmizne a ja skúsim kľučku. Na moje prekvapenie je otvorené a tak vojdem dnu. "Hej!" ozve sa Besson. "Nefandi si! Nepozerám sa" položím mu oblečenie na bielizník. "Aj tak je na čo" ozve sa a ja pretočím očami. Neodolám ale a jedným očkom sa naňho pozriem. Neviem či našťastie alebo bohužiaľ no nič som nevidela. Vyjdem von a radšej sa hodím na gauč v obývačke. Zapnem si telku a začnem prepínať kanály. Bohužiaľ v tejto nálade sa mi nepáči nič. Najradšej by som dakoho zabila. Počula som otvorenie dvier a následne ďalšie. Hneď sa mi to nezdá ale nechám to tak. Však už mi reálne dosť hrabe tak načo sa nad tým pozastavovať. "Luna?" ozve sa dvojhlasne ale každý hlas šiel z inej strany. Pozrie sa raz na jednu a raz na druhú stranu. Pri jednom vchode do obývačky stál Daniel celý udýchaný hľadiac priamo na mňa a na druhej Besson od pása nahor nahý. No super! Môj život sa proste nezaobíde bez toho aby som nemusela riešiť samé somariny. Raz riešim nejakú pošahanú plastiku, ktorá sa lepí na toho Po (Herrona). Btw aby ste boli v obraze. Besson je Dipsy, Daniel Tinky Winky, Jack Laa Laa a Herron Po. Jonah bohužiaľ nemá postavu ale jeho ani neberiem ako súčasť Teletubbies keďže si z neho nerobím srandu. To ešte neni všetko! Moja najlepšia kamarátka toho trápneho Poa chce a ja musím tú umelinu číslo 2 od neho nejako dostať. Nie žeby ma nebavilo iba tak sa zbaviť ľudí ale robiť to potajomky a premyslene je nuda. Ako tak premýšľam mala by som sa vrátiť do reality pretože riešiť drámu s frajerom mojej sestry, ktorý je asi buchnutý do mňa a chalanom, ktorému som pred pár dňami chcela zničiť život ale teraz som sa ním bozkávala v kuchyni... To znie zaujímavo!
"Čo to tu...?" nedokončí Daniel pretože mu dôjdu slová. "Neni to ako to vyzerá" začne hneď Besson. Musím sa zasmiať. Obidvaja sa na mňa pozrú. "Prepáčte, prepáčte! Ja len... To je také klišé" smejem sa ako sfetovaná fretka. Videla som ako obidvaja pretočili očami a tak som prekonala ten záchvat smiechu. "No ehm..." odkašlem si. "Pokračujte" vydýchnem a sledujem raz jedného a raz druhého. "Nemali sme spolu nič. Len som mal špinavé oblečenie a tak mi Luna požičala tvoje z izby Rey" vysvetlí Besson a musím uznať, že na klamstvá je celkom odborník. "Fajn" premeria si ho Daniel nedôverčivo a potom pohľad presunie na mňa. "Chcel som sa len spýtať či nemáš iné tričko" pozrie na mňa Besson. "Hore u Rey" kývnem rukou a venujem pozornosť telke. Počujem len ako vybehol schody a následné ďalšie kroky smerom ku mne. "Mala si s ním dačo?" ozve sa pri mne Danielov hlas a mne hneď nabehnú zimomriavky. "Keby hej tak čo? Požaluješ ma Bitchee?" nadvihnem pobavene obočie. Jeho otázky sú totálne ohrané a ja nemám náladu sa s ním teraz vybavovať. Okrem toho som sa rozhodla, že s ním budem tváriť čo najmenej času aby sa už nič podobné ako minule nestalo. Nestojím o problémy s Rey. "Nie len to chcem vedieť" povie tvrdo až ostanem zaskočená. Tento tón hlasu som od neho ešte nepočula. "Chcieť je pekná vlastnosť" odbijem ho a zrazu pocítim ako sa ku mne pritisol. "A mať ešte krajšia" šepne mi do ucha hravo a ja nasucho preglgnem. 'Len nerob debiliny! Proste ho odpálkuj a máš pokoj' radí mi konečne niečo poriadne svedomie a ja mu musím dať za pravdu. "Čo keby si sa vrátil naspäť za mojou sestrou a ostal tam? Spravil by si nám všetkým veľkú láskavosť" ironicky sa usmejem. Ostane zaskočený. Asi čakal, že sa naňho vrhnem ale omyl, milý Seavey! Vyložila som si nohy naspäť na stolík a sledovala nejakú blbú reality show. "Fajn ako chcel" povzdychne si už normálnym ale sklamaných tónom hlasu. V duchu si pogratulujem, že som znovu niečo neposrala ako mám vo zvyku. Bez slova odíde a keď sa za ním zabuchnú dvere.. povedala by som, že mi spadne balvan zo sranda ale keďže nemám srdce tak povedzme, že z pečene alebooo žalúdka. Moje úvahy o vnútornostiach preruší príchod môjho 'milovaného' testosterónu do miestnosti. "Tak čo? Našiel si?" nadvihnem pobavene obočie keď príde v nejakom farebnom tričku. "Vieš sama, že to bola len zámienka aby nám nato Daniel neprišiel" hodí sa vedľa mňa. "Na čo by nám mal prísť?" spýtam sa naoko nechápavo pretože ho chcem pekne ponaťahovať. Ostane zaskočený a po pár sekundách to nevydržím a začnem sa smiať. "Mal by si sa vidieť!" rehocem sa zase ako sfetovaná fretka. Mala by to byť moja nová prezývka! Alebo indiánske meno!
"Luna" zavrčí oduto a ja sa po chvíli ukľudním a utriem si akože imaginárne slzy. "To nebol vtipné" zachmúri sa a ja sa znovu rozosmejem. Prečo mi je dnes tak vtipne? Bolo niečo v tej cole? Asi hej lebo toľko som sa, nie ironicky, nenasmiala už dlho. Alebo to robí ten Bessonov ksicht. Hej to bude tým! "Ale bolo" smejem sa ďalej a nakoniec už sa dvíhajú kútiky aj jemu. "Povieš Christine, že som ťa znovu pobozkal?" spýta sa po chvíli a vidím jeho obavy v očiach. "Nie hneď. Nechám si to ako poistku, keď ma bude znovu srať" myknem ľahostajne plecami a periférne vidím ako mu zmizol aj zvyšok dobrej náladu z tváre. "Nie žeby ma nelákalo pokaziť ti znovu ehm 'vzťah' s tou umelinou ale myslím, že sa viac trápiš keď si v ňou akoby si nebol" uchechtnem sa trpko. Pozrie na mňa a keď uvidím v jeho búrkových očiach ten smútok a bolesť všetko zlé vo mne akoby sa potlačilo do úzadia. "Bože" šepnem a radšej uhnem pohľadom. "Fajn" poviem nakoniec. "Nič jej nepoviem" dodám a vydýchnem zadržiavaný vzduch v pľúcach. "Stále nechápem prečo si s ňou keď sa tak trápiš" pokrútim nechápavo hlavou. "Ako ja sama som dosť veľký masochista ale ty si extrém" rozhodím rukami. "Chceš naozaj vedieť prečo som s ňou?" spýta sa po chvíli a jeho úplne iný tón hlasu pritiahne moju pozornosť. Prikývnem a on sa odmlčí. "Je to preto lebo..."
ESTÁS LEYENDO
Who's laughing now?! {SK}
FanficČaute! Volám sa Luna. Môj život bol úplne normálny až dokým ma moja sestra nezobrala na koncert, kde ma kvôli jednému členovi tej kapely znenávideli všetky ich fanúšičky. Moja sestra Audrey začala chodiť s ďalším členom tej kapely Danielom Seaveyom...