Po splnení ďalšieho bodu plánu sme sa začali chystať, keďže sme sa dohodli, že si pôjdeme prezrieť okolie. Mne sa vôbec nechcelo ale bolo by podozrivé keby som tu jediná ostala aj keď sama viem, že prídu nato, že som tie dve odstavila. Vlastne mi to je aj tak jedno. Aspoň bude dlhšie pokoj. Lulu bola akurát v kúpelni a ja som si vyberala niečo na seba. Debilné teplo. Či ho ja nenávidím. Otvorili sa dvere do izby a ja som sa nechápavo otočila. Stál v nich Besson s nečitateľným výrazom. "Neprídu" povie dosť zaskočene. "Kto?" tvárim sa, že nič a otočím sa aby mi nič nevidel ani na očiach. "Viem, že o tom vieš, Luna" povie a ja si zanadávam. Len teraz som to dokončila a už sa prevalilo. To nejde podľa môjho plánu. Doriti! Cítila som ako sa ku mne približuje. Jeho ruku spočinuli na mojich bokoch. "To sa tak veľmi chceš zbaviť konkurencie?" ozve sa jeho hlas blízko môjho ucha. "Ona a moja konkurencia? Pche" odfrknem si. "Však je taká hnusná, že jej ani Photoshop nepomôže" vyprsknem a on stisk na mojich bokoch zosilní. "Hmm takže ma chceš mať len pre seba?" zapradie mi do ucha a nad mojou hlavou sa rozsvieti žiarovka. Besson sa do mňa zamiluje a ja ho potom pošlem do teplých krajín! Nie, nemusíte mi hovoriť, že som geniálna. Ja to viem! "Možno..." zahrám sa, že nič. "To sa dá ľahko zariadiť" trhnutím ma otočí a začne vášnivo bozkávať. Ja ho hodím na posteľ a sadnem si naňho obkročmo. 'Nemám taký pocit, že to len hráš' ozve sa znovu moje otravné svedomie, ktoré keby šlo zabiť už je dávno na druhom svete. 'Mám proste talent' odpoviem mu a ďalej sa snažím venovať pozornosť svojmu plánu. "Nikdy som neveril, že toto by sa naozaj mohlo stať" úprimne a šťastne sa usmeje. Mám ho v hrsti už teraz a to som ani nemusela snažiť. 'Si si istá, že máš v hrsti len ty jeho?' podpichne ma znovu. 'Kedy už konečne prestaneš trepať tie debiliny a začneš sa starať o seba?' zamračím sa, čo si všimne aj on. "Máš pravdu. Menej rečí viac činov" uškrnie sa a znovu zaútočí na moje pery. Možno si myslíte, že by som si mala priznať, že mi aj tak neni ľahostajný. Áno, nie je mi ľahostajný. Vidieť ako stále trpí a ja mu môžem znovu a znovu ubližovať ma začalo baviť. Nikdy nezabudnem na tie veci, čo mi povedal. Ani len nevie akí sme si v skutočnosti podobní. "Ehm ehm" započujem odkašľanie a som si istá koho uvidím keď sa otočím. Bože zase budem musieť všetko vysvetľovať. "Lulu, ono to neni tak ako to vyzerá" povie Besson, keď z neho zleziem a postavím sa na rovné nohy. "Nemusíš mi nič vysvetľovať. Pokiaľ ty budeš ticho ohľadom mňa a Zacha tak som nič nevidela" usmeje sa ale keď presunie pohľad na mňa vidím, že toto mi len tak neprejde. "Fajn, tak sa vidíme dole" povie nervózne a rýchlym krokom odíde. Lulu za ním zavrie dvere a hneď sa otočí na mňa. "Rozprávaj! Preháňaj! Chcem počuť všetko" povie a usmeje sa ako mále dieťa, keď mu mama kúpi to, čo dlho chcelo. "Proste máme takú dohodu" myknem plecami a vezmem si svoj pripravený outfit. "Akože, že ty budeš jeho súkromná hoe?" nadvihne obočie a prekvapene sa na mňa pozrie. "Niečo také ale ja mám s ním iný plán" prezlečiem sa a prejdem k zrkadlu. "Chcem aby sa do mňa zamilovať a cvak. Odstrihnem ho" poviem ľahostajne akoby to bola úplná hračka. Ale omyl. Nebude to také ľahké keďže v poslednej dobe nie som úplne vo svojej koži. Musím potlačiť do úzadia tie pocity viny, súcitu a podobne, ktoré som začala v poslednej dobe pociťovať. Nechcem ich. Ale musím priznať, že Besson mal pravdu. Možno keby sme sa nestretli za takýchto okolností vedela by som ho brať inak. Ale keďže by pokazilo celú moju reputáciu keby netrpel tak smola. Bude trpieť a ja to zariadim aj keby som mala spraviť nemožné...
XXX
Pohľad tretej osoby
Kým sa Lulu, Rey, Tate, Gabbie a Luna chystali na prehliadku okolia tak chalani už nachystaní sedeli dole v obývačke. "Kay sa mi stále neozvala" povie Zach ustarane s pohľadom do mobilu. "Určite sú už na ceste, neboj" pobúcha ho po chrbte Jack. "Nemyslím si. To by mi určite napísala" zaskučí zúfalo. "A Corbynovi sa Christina ozvala?" spýta sa zvedavo Daniel. "Neviem odkedy sme sem prišli tak som ho nevidel" jemne sa zamračí Jonah. "Asi sa vybaľuje alebo si ukladá tenisky" zasmeje sa Jack a dokonca aj Zachovi myklo kútikom úst. Daniel ale zamračene pozeral na schody hore na druhé poschodie. Mal podozrenie, ktoré bolo čo raz opodstatnenejšie. Luna aj Corbyn sa správali veľmi podozrivo. "No konečne!" vyhlási Jonah, keď Corbyn zbehne schody. "Čo si si ukladal tenisky podľa farby?" podpichne ho. "Ehm nie volal som s Christinou" zaklame a poškrabe sa na zátylku. 'To sotva' pomyslí si Daniel. "Tak ako? Už sú na ceste?" okamžite zažiaria Zachovi oči. Corbyn sa naňho na sekundu zamračí. "No oni vlastne neprídu" povie akosi nervózne. "Ako to myslíš?" zamračí sa Zach nechápavo. "Mali zlé letenky" vysvetlí mu a sadne si vedľa Jonaha. "Tak prídu zajtra nie?" spýta sa Jack zvedavo. "Ešte sa uvidí" povzdychne si a v tom zídu schody Gabbie a Tate. "Kde máte zvyšok?" spýta sa Jack a keďže už tam sedeli dosť dlho. "Rey si ešte robí make up a Luna s Lulu neviem" povie Gabbie a mykne plecami. "Vraj im niekto presmeroval letenky" ozve sa z ničoho nič Zach. "Čože?" spýtajú sa ostaní nechápavo. "Kay a Christine. Niekto sa nabúral do systému a presmeroval im letenky" povie nasrato a v tom sa na schodoch zjavia Rey, Luna a Lulu. Všetko pohľady padnú na Lunu. "Luna. Vieš o tom niečo?" nadvihne obočie Daniel. "O čom?" spýta sa naoko nechápavo aj keď vie kam toto celé smeruje. "Niekto Kay a Christine presmeroval letenky" ozve sa miesto neho Gabbie. "Ou a to sa dá?" spýta sa prekvapene. "Ale prečo by o tom ona mala niečo vedieť?" nechápe Gabbie. "Ona vie o takýchto veciach až príliš veľa" ozve sa Daniel a Rey sa jemne zamračí. On takýto nikdy k Lune nebol. Až prehnane sa o ňu staral. Toto jej prišlo naozaj divné. "Corbyn, prečo k tomu nič nepovieš? Ide aj o tvoju frajerku" ozve sa Zach a Corbyn behá pohľadom od Luny k ostatným. "Ehmm no..."
BINABASA MO ANG
Who's laughing now?! {SK}
FanfictionČaute! Volám sa Luna. Môj život bol úplne normálny až dokým ma moja sestra nezobrala na koncert, kde ma kvôli jednému členovi tej kapely znenávideli všetky ich fanúšičky. Moja sestra Audrey začala chodiť s ďalším členom tej kapely Danielom Seaveyom...