♾32♾

196 19 5
                                    

"Ako to myslíte, že bol zrušený?!" vykríknem okamžite až ňou mykne. "No...Sú tam nejaké problémy s lietadlom" povie vystrašene. "Tak ho opravte!" čertím si pretože ma to stálo nemalé prachy. "Vlastne sme vám chceli navrhnúť ekonomickú triedu" povie nervózne. "Na to vám seriem okamžite to opravte inak sa budem sťažovať" povie a ona s prikývnutím odíde. Všetky pohľady spočinú na mne a ja zatnem sánku. "No čo?! So slušnosťou to ďaleko nedotiahnete" pretočím očami a rozhodím rukami. "Ty si okolo slušnosti ani nešla" povzdychne si Rey a chytí Daniela za ruku. Odvrátim zrak a odídem smerom na záchody. Otvorím si kufor a vytiahnem si nejaké čierne roztrhané kraťasy a čierno-biely kockovaný crop top. Vleziem do kabínky a keď započujem, že sa otvoria dvere do miestnosti tak znervózniem. Netúžim po tom aby ma niekto ešte aj okradol. Mám dosť nervy na to poondiate lietadlo a primitívnu letušku. "Kto si čo si je mi to jedno ale keď ma okradneš nájdem si ťa a ovešám tvojimi vnútornosťami celé LA" šteknem a keď vyjdem z kabínky prekvapene sa pozriem na Bessona opretého s prekríženými rukami o stenu. "Mám iný návrh" povie s lišiackym úsmevom na perách a ja už teraz viem, že budem musieť pekne krásne vymyslieť ďalší argument aby som ho poslala do riti s jednosmerným lístkom. Presne tak ako Daniela včera aj keď viem, že to isto povie Rey a tá bude vyzvedať. Povie to aj rodičom, ktorí budú tiež zapárať. Už teraz mám pred očami tie zvedavé pohľady, ktoré ma vedia taaak vytočiť. "Aj ja" poviem hneď a obujem si vansy. "Spravíš nám obom veľmi veľkú láskavosť a vypadneš z tadeto kým máš genitálie" usmejem sa svojím obľúbeným ironickým úsmevom, ktorý tak rada používam. "Môj návrh sa ti bude páčiť viac" povie a prejde ku mne. Ja zavriem kufor a postavím sa na rovné nohy. "Obidvaja vieme, že keď to nebude obsahovať minimálne tvoju kastráciu tak to pre mňa neni ani trošičku zaujímavé" odpálkujem ho a obídem ho. Umyjem si ruky a jedným očkom ho sledujem v zrkadle. "Keď ma tak veľmi chceš vidieť nahého stačí povedať" uškrnie sa a chytí ma zozadu za boky. "Vieš, čo to je naozaj posledné po čom túžim" povzdychnem si a utriem si mokré ruky. "Ale ja ti to aj tak dokážem splniť" zapradie mi do ucha. "Čo ti Christina nedala, že si taký nadržaný?" otočím sa naňho so zamračeným pohľadom. "Pre tvoju informáciu nie nespím s ňou a ani nemám záujem" povie nakoniec podráždene. "Hej a preto si prišiel za mnou lebo vieš, že ja ti dám. Tak to by som radšej zožrala drôtenú kefu" odfrknem a on ma chytí za zápästie keď ho chcem znovu obísť. "Stále si si nevypočula moju ponuku" povie s vážnym pohľadom a ja začnem byť prekvapivo zvedavá o čo mu ide. "Fajn tak spusti nech to máme za sebou" pretočím s povzdychom očami.

XXX

Pohľad tretej osoby

Medzitým Lulu dobehla za ostatnými na poslednú chvíľu ako vždy. Sedeli všetci v kaviarni ale nikomu prekvapivo nebolo podozrivé, že zmysli práve Corbyn a Luna. Vedeli, že sa nenávidia a Corbyn je zase s Christinou. "Tak aká je situácia?" povie Lulu zadýchane a posadí sa vedľa Zacha ako inak. "Čakáme kým lietadlo opravia. Luna vynadala letuške" pretočí Rey očami. "Bez toho aby dakoho nedourážala sa predsa žiadny deň nezaobíde" zasmeje sa Lulu. "No to je vlastne pravda ale tá chudera bola úplne vyklepaná" povie Daniel ľútostivo. "Musia byť na také veci zvyknuté" ozve sa tentokrát Jonah. "Mali by sme dať vedieť babám, že budeme meškať nie?" spýta sa Zach a Lulu pretočí nenápadne očami. Dúfala, že aspoň chvíľu na túto tému reč nepríde. Mýlila sa ale Luna ako inak už mala plán. "Ešte počkajme. Možno to nakoniec opravia" mykne plecami Jack. "Gabbie a Tate šli do nejakých obchodov, keď chceš pridaj sa" navrhne Lulu Jonah. "Kde je Luna?" spýta sa a ignoruje jeho ponuku. "Šla sa prezliecť prišla v pyžame" uchechtne sa Zach. "Prečo som to čakala?" zasmeje sa spolu s rečníckou otázkou. "Zmizol aj Corbyn. Nejdeme sa po nich pozrieť?" spýta sa Zach smerom na Lulu. Tá s žiarivým úsmevom prikývne. 'Konečne s ním budem sama!' pomyslí si a nasleduje ho smerom na toalety. Prídu až na miesto kde sa rozdeľujú na dámske a pánske. Počuť z dámskych hlasy a Zach sa do nich započúva. "Čo robí Corbyn na dámskych záchodoch? Je tam aj Luna?" spýta sa prekvapene a Lulu spanikári. Zach sa predsa nesmie dozvedieť, že Luna a Corbyn spolu niečo majú. Potom by bol celý jej plán v háji a všetci by sa všetko dozvedeli. Zach už už šiel otvárať dvere do miestnosti ale Lulu ho chytila za ruku. "Čo je?" nechápe ale ona naňho len ticho pozerá. "Lulu?" osloví ju a v tom ju napadne niečo bláznivé. Mohlo by to ale zabrať a prilákať jeho pozornosť. Postaví sa na špičky a chytí rýchlo jeho tvár do dlaní. Pozrie sa mu do očí a svoje rýchlo zavrie. Priloží svoje pery na jeho a jemne ho pobozká. Nakoniec začne Zach omámene spolupracovať a keď už už išli bozk prehĺbiť otvorili sa dvere. "Čo to, dopekla?!" vypískne Corbyn prekvapene. Luna má na tvári široký úsmev akoby našla pod stromčekom na Vianoce milión darčekov po ktorých túžila. 'Moje dievča' pomyslí si a normálne je na Lulu hrdá. Tí dvaja sa od seba odtiahnu celý červený. Lulu si kusne nervózne do pery. "Ne-neni to tak..." začne Zach ale Luna mu skočí do reči. "Jasné jasné neni to tak ako to vyzerá. To poznáme"

Who's laughing now?! {SK}Where stories live. Discover now