Flashback
"Nesmie sa o tom dozvedieť" ozve sa naliehavý hlas pána O'Briena tmavou miestnosťou osvietenou tlmeným osvetlením. V ruke mieša pohárik tmavej kvalitnej whisky s pár kockami ľadu. Na okrúhlom stole s červeným obrúsok leží červená krabička rovnakej farby so zlatými ornamentmi. "Prečo to vlastne robíte?" spýta sa zúfalý hlas mladého chalana, ktorý sa práve chystá podpísať zmluvu s diablom. "Dozvieš sa. Všetko sa dozvieš" odpovie mu záhadne. "Je do pre jej dobro" dodá s ochranárskym otcovským podtónom. "Keď sa to dozvie je po mne" povzdychne si frustrovane mladík. "To sa ale stále len keď sa necháš chytiť" uchechtne sa pán O'Brien a zahasí cigaretu. "A čo Audrey?" spýta sa nakoniec rezignovane. "Tej sa to netýka" odpovie mu rázne a vystrie sa. "Tak? Berieš to?" nadvihne spýtavo obočie a mladík sa zamyslí. Pery zovrie do rovnej čiary. Prikývne. "Fajn. Spolieham sa na teba" presunie k nemu papier s perom a kývne hlavou nech to podpíše. Vezme papier do rúk. "Hádam mi len neveríš?" uchechtne sa a zapáli si druhú cigaretu. "Som len opatrný" prebehne zmluvu očami. "To je dobre" uzná a vyfúkne dym, ktorý sa rozplynie v okolí. Nakoniec to mladík podpíše. "Vitaj v rodine, Daniel"
The end of flashback
XXX
Pohľad Luny
Kus papiera, ktorý som držala v ruke som nechápala. Zvyšok boli fotky, veľa fotiek... Bola som na na nich ja. On ma špehoval! Čo toto má, dopekla, byť?! Pozrela som sa späť do krabičky. Foťák, ďalekohľad, peniaze a kopa dalších vecí, ktoré mi vyrážali dych. On to všetko robil len aby ma sledoval? Aby ma mal pod kontrolou? Keď som uvidela na tom zdrape papiera logo našej rodiny vedela som kto je za tým. Otec. Vedela som, že to všetko na mňa celý čas hral. Už veľakrát som ho nachytala v pracovni s neznámymi ľudmi v oblekoch a tetovaniami, ktoré im tie drahé handry nezakrývali. Odfrkne som si a odhodila tie debiliny na zem. Frustrovane som si prehrabla vlasy. Buchot na dvere ustal. Vie o tom Rey? Je v tom zapletená aj ona? Čo otec plánuje a prečo ho do toho zatiahol?
V hlave som mala toľko nezodpovedaných otázok až mi šla prasknúť. Keď som si ale všimla, že krabička na zemi sa rozbila a má dvojité dno tak som už mala také nervy. Otvorila som ho a našla tam zbraň. Bola poriadne ťažká a momentálne by som ňou tých dvoch asi odbachla. Všetko som to poskladala nazad a odložila do skrine. Ak si teraz nezapálim tak niekto príde o hlavu a momentálne na zozname obetí neni prvý Besson ale Seavey!
Chcem otvoriť dvere ale bráni mi v tom telo sediace pred nimi. "Uhni lebo prisahám, že skončíš ako zarážka do dverí" syknem nasrato a on sa hneď postaví na nohy. "Vysvetlím ti to..." začne hneď s ospravedlňujúcou slohovkou ale ja nemám záujem. "Ušetri ma tých kecov" odpálkujem ho a rýchlym krokom zídem dole. "Luna prosím ja ti to vysvetlím" je mi v pätách. "Čo jej chceš vysvetliť?" objaví sa predomnou Rey hneď ako zídem dole do obývačky. "Čo keby ste mi radšej vy dvaja vysvetlili čo spolu máte?!" rozhodí rukami a ja mám sto chutí ísť pre tú zbraň. "Radšej sa zaujímaj o to čo má s našim otcom" obídem ju a vyjdem von na záhradu. Vytiahnem cigarety a zapálim si. Pozriem sa na svoj odraz v bazéne a začnem premýšľať, čo sa to, dopekla, stalo s mojim otcom. Odkedy je mafián? Moje staré ja by skákalo dva metre ale terajšia verzia mňa má z toho taký guláš v hlave, že až. Všimnem si v odraze niekoho za mnou. Otočím sa ale v tej tme čo sa rozlieha okolo nikoho nevidím. "Nech si kto si boj sa skôr ty pretože teraz naozaj nemám náladu na hrátky" zašomrem a vyfúknem dym. Zrazu započujem kroky. Znovu sa otočím a pozriem sa smerom odkiaľ prichádzajú. Nikoho tam ale nevidím. Klasické tuctové hororové triky. Prejdem pár krokov bližšie k výhľadu na pláž. Nenápadne si do ruky vezmem kameň zo zeme a tvárim sa akože nič. Žeby další pokus umeliny odstaviť ma? Zaujímavá taktika. Zahasím cigaretu a nakloním hlavu viac do boku. Periférne vidím ako ma niekto sleduje a čaká na nejaký môj chybný krok. Vyhrniem si rukávy a kameň zovriem silnejšie. Otočím sa a zaostrím do diaľky. Osoba je oblečená v čiernom ako inak ale neni to Bitchee. Toto je mužská postava.
Teraz ma trošku ovanie strach. Prejdem takticky pár krokov nazad k domu. Som ale stále dosť ďaleko. Nie som posero aby som utiekla dnu. Okrem toho chcem vedieť kto to je. Jediný testosterón o ktorom viem, že v tom s ňou ide je Parker. Pochybujem, že by meral cestu sem len kvôli tomu aby sa ma zbavil. Otočím sa naschvál chrbtom k neznámemu. Skočí mi na lep a začne sa ku mne približovať. Nečakám, že to bude také ľahké ale on zjavne neprekypuje inteligenciou. Okamžite ho zvalím na brucho na zem a sadnem si naňho obkročmo. Začne bľabotať niečo v mne neznámom jazyku. Stiahnem mu kuklu z hlavy ale je to mne absolútne neznámy človek. Neskúšam sa s nim ani komunikovať. Len pretočím očami a pustím mu nekrútené ruky. Keď sa dostane z môjho zovretia okamžite zdrhne. Pokrútim hlavou a oprášim si ruky. Vystriem sa a ponaťahujem. "Ďalší chabý pokus ako ma dostať" zasmejem sa a vytiahnem si ďalšiu cigaretu. Z môjho vrecka ale zmizol zapaľovač. "Shit" zašomrem s cigaretou v ústach a začnem sa obzerať okolo seba. Uvidím ho svietiť pri výhľade na oceán. Tak pomalým ležérnym krokom prejdem tam a zohnem sa poňho. Hneď sa ale zamračím pretože započujem niekoho znovu za mnou. Otočím sa a zbadám Bitchee s úškrnom na tvári a niečím veľkým v rukách. "Zbohom, ty mrcha" povie a strčí do mňa. Nestihnem ani nejako reagovať a už letím dole do vody...
YOU ARE READING
Who's laughing now?! {SK}
FanfictionČaute! Volám sa Luna. Môj život bol úplne normálny až dokým ma moja sestra nezobrala na koncert, kde ma kvôli jednému členovi tej kapely znenávideli všetky ich fanúšičky. Moja sestra Audrey začala chodiť s ďalším členom tej kapely Danielom Seaveyom...