🔆66🔆

100 8 2
                                    

"Kto to je?" ozve sa hlas z ktorého mi príde v tej sekunde zle. Lulu ma hneď chytí za ruku a potiahne dozadu. Ja na ňu hneď nechápavo pozriem. Ona ale pozerá pred nás. "Lulu a Luna" odpovie jej Jordan a otočí sa na ňu. "Tá Luna?" moje meno povie tak nechutne až sa mi zdvihne žalúdok. "Áno" prikývne Jordan na jej otázku a ona prejde pred neho. Toto monštrum musí byť tá, ktorú Jack spomínal, keď sme spolu volali a potom mi niečo hovorila aj Lulu.

"Som Lera" predstaví sa a premeria si ma so znechuteným pohľadom. Či sa takto tvári normálne? "A čo ja s tým? Za tebou som teda určite prišla" odbijem ju a odstrčím ju z dverí. Nemám čas sa tu s ňou naťahovať. Lulu cupitá za nou. Ešte počujem škrekot tej ropuchy ale zaujíma ma momentálne len kde je on. Prídem do obývačky a vidím tam sedieť chalana v čiernom. Nespoznám ho na prvý pohľad ale to je pochopiteľné. Zamrznem v pohybe a mám, čo robiť aby som nespadla na riť keďže sa mi podlomili kolená. Cítim, že Lulu je za mnou a som rada, lebo keby som tu sama.

Po chvíli ku mne zdvihne pohľad od mobilu. Naše pohľady sa stretnú a mnou prejde známa triaška. "Luna?" vysloví a ja mám slzy v očiach. Tak dlho som na toto čakala a teraz, keď viem, že ma nechcel vidieť tak mám chuť sa rozrevať. "Prečo?" ozvem sa po chvíli a môj hlas nie je taký pevný ako predtým. "Vysvetlím ti to" hneď sa postaví a pomaly ide ku mne. "Čo jej máš čo vysvetľovať!?" ozve sa hlas hentej, keď príde do obývačky. Corbyn na ňu hneď pozrie a jeho pohľad sa rázom zmení. "Lera nechaj ich" zavrčí na ňu Lulu. "Ty sa do toho nestaraj!" štekne na ňu a ja zatnem päste. "Nebudeš s ňou tak rozprávať, ty mrochta" prejdem pred ňu a zatnem sánku. Je síce skoro o hlavy vyššia, žirafa, ale nemám problém jej nakopať riť. "Budem sa s ňou rozprávať ako ja chcem!" rozčuľuje sa. "Povedal kto!?" strčím do nej a ona sa zatacká. To je, čo za špargľu toto? "Nechaj ma, ty tučnota!" vypískne a ja sa už neovládnem. Vrazím jej jedno poriadne do toho obrovského dlhého nosa. Hneď sa zaňho chytí, lebo jej začne tiecť krv. "Riadne raťafák" otrasiem si ruku, keďže to bolelo aj mňa.

Corbyn sa iba pozerá raz na mňa raz na ňu. Jordan jej hneď doniesol servítky. Lulu sa len škerí od radosti. "Tak toto je vyriešené. Počúvam" otočím sa na Corbyna. "Bože, ty si sa vôbec nezmenila" povzdychne si a pokrúti hlavou. Zamračím sa. "Corbynko, rob dačo. Ona mi ublížila!" rozhodí hentá rukami a Jordan jej stále pomáha zastaviť krv z nosa. Tečie z nej krvi akoby zarezali kravu.

Za iných okolností by som sa smiala na tejto situácii. Corbyn ma chytí za ruku a ťahá dozadu k bazénu za domom. "Viem, že sa chová ako sa chová ale nemôžeš ľuďom iba tak vraziť" otočí sa na mňa a pustí ma. "Tak ale ona nemá Lulu hovoriť, čo má robiť" zamračí sa ešte viac. Pretrie si frustrovane tvár. "Prečo si ma nechcel vidieť?" zmením tému. "Presne pre toto" ukáže rukou na dom. Nadvihnem obočie. "Lebo si si toto monštrum zakvačil na krk?" uchechtne sa ironicky. Pozrie na mňa ubolene. "Odišla si a ona mi veľmi pomohla" namieta a ja sa ironicky zasmejem. "Ty si si ma nepamätal a tvoja ex ma chcela zabiť!" rozhodím rukami. "Ale ako vidím tak oproti tomuto tu bola anjel z nebies" pretočím očami.

"Lera nie je taká zlá ako si myslíš. To len ty žiarliš na každú, čo sa ku mne priblíži" povie s pohľadom na mňa a ja zalapám po dychu. "Ty máš otrasný vkus, Besson!" rozhodím rukami. "Znovu sme pri 'Bessonovi'?" nadvihne obočie. "Sme, lebo ty sa nikdy nepoučíš" zájdem si nervózne do vlasov. "To usudzuješ len z toho, že je k tebe hnusná? Ty si hnusná ku každému" rozhodí rukami. "Nie som! Myslela som na teba celý čas, čo som tam bola zavretá. Dúfala som, že si na mňa spomenieš a skúsiš sa so mnou skontaktovať. Čakala som na teba!" kričím zúfalo. Nemám ďaleko od totálneho kolapsu. On na mňa vyjavene pozerá. "Myslel som, že si odišla naschvál..." šepne prekvapene. Ironicky sa uchechtnem. "Nebolo to dobrovoľné" zašomrem a odvrátim zrak.

Zacítim jeho dotyk na mojich rukách. Zdvihnem k nemu zrak. "Prídem sem a ty povieš toto..." pokrútim neveriacky hlavou. "Nevedel som to" namieta okamžite. "To je jedno. Spomenul si si a aj tak si to všetko zahodil" odtiahnem sa od neho a ustúpim kúsok dozadu. "Luna.." chce niečo povedať ale ja začnem kráčať preč. "Nezmenil si sa! Myslím si, že si ešte horší, keď táto atrapa je pre teba dobrá. Možno tak na preťahovanie. Je tak akurát vyjazdená, čo?!" zasmejem sa ironicky a vojdem do domu.

Po Lulu nie je ani stopy zato oproti mne ide Jordan. Pokrčím nosom znechutene."Tak čo už si to nosisko ošetril?" ironicky sa usmejem. Chce niečo povedať ale ja si ako vždy aj odpoviem. "Ona chce skôr ošetriť iným spôsobom na inom mieste, no nie?" kývnem k jeho rozkroku. Pokrčí obočím a pozrie za mňa. Viem, že tak stojí Besson presne preto sa neotočím. "Ešte nepretiahla Ashley. Keby ale mala vtáka tak už ho má buď v hube alebo v tej čiernej diere medzi tými kostnatými chápadlami" odfrknem si a idem k dverám. Otvorím ich a mám v úmysle vyjsť von za Lulu ale niekto ma chytí za rameno a otočí. Kým sa stihnem spamätať tak stratím kontrolu nad mojím telom.

Zacítim dotyk pier na tých mojich. Viem veľmi dobre koho sú. Pohladí ma po líci a dá mi prameň vlasov za ucho. Bozkáva ma jemne ale zato cítim, že chce viac. Opätujem mu to aj keď som zmätená akoby som písala maturitný test (čo sa čoskoro čaká). Prejde mi jazykom po spodnej pere, čo znamená len jedno. Pootvorím ústa a on pridá do bozku jazyk. Pridám aj ten svoj a cítim jeho ruky na mojich bokoch. Zájde nižšie, keď v tom...

Who's laughing now?! {SK}Where stories live. Discover now