Luna
Fuj! Škola! Zase! Tentokrát ma ale zvezie ráno otec, keďže sa Lulu neuráčila dnes prísť do školy. "Hej, O'Brien!" ozve sa skupina starších študentov, keď si vyberám veci zo skrinky. "Čo je?!" zabuchnem skrinku a otočím sa na nich. "Pekný výstup si spravila v piatok v klube" zasmeje sa kapitán futbalového tímu. "Ako stále" uškrniem sa samoľúbo. "Dúfam, že prídeš aj na párty" povie a ja sa zamračím. "Aká párty?" spýtam sa prekvapene a další z nich mi podá plagát o párty. "U mňa" žmurkne na mňa a odídu. Ja pokrčím ten papier a hodím ho do koša. "Dobrá muška" ozve sa od dverí a ja sa zbadám Parkera. "Hádam výborná" opravím ho. "Ako všetko na tebe" uškrnie sa a odrazí sa od rámu dvier smerom ku mne. "Ani sme si nestihli v piatok poriadne užiť" povie a príde tesne ku mne. Keďže už zvonilo tak sme na chodbe sami. "Keď si bol namol" pretočím očami. "Skôr teba odtiahol ten blonďák. Kto to je? Další tvoj nabíjač?" povie a ja sa zamračím. "Parker neser ma! Vieš, že žiadneho nemám! Niesom ako tie kurvy s ktorými chrápeš" vytrhnem sa mu a vyberiem sa do triedy. "Aj tak viem, že s ním niečo máš!" zakričí za mnou a ja mu len ukážem prostredník.XXX
"Seavey" zavrčím, keď prídem do obývačky. "Zase si tu" dodám a hodím sa vedľa neho na gauč. "Aj ja ťa rád vidím" povie a ja zaryjem hlavu do vankúša. "Čo sa stalo?" spýta sa zvedavo. "Nič" poviem do vankúša. "Tak hádam vidím, že ti niečo je" povie a ja sa pozriem naňho. "Môj spolužiak je debil! To sa stalo" poviem a obzriem sa či ma Audrey nevidí, že sa zdôverujem jej frajerovi. Ešte to by mi chýbalo tie jej reči. "Spravil ti niečo?" obzrie sa mi hneď Daniel. "Nie ale mal sprosté reči" precedím cez zuby. "Tvrdí, že ja a Besson spolu spíme a že je môj nabíjač" dodám rozhorčene. "Dúfam, že si mu to patrične vrátila! Nič si z toho nerob. Je to idiot a keby tie reči neprestávali tak mi povedz. Ja to vyriešim" usmeje sa na mňa a ja tam sedím s otvorenými ústami. "Moja ségra má ale šťastie" odfrknem si a on sa na mňa nechápavo pozrie. "Ťažko sa mi to hovorí ale diki, Seavey. Teda Daniel" usmejem sa a tentokrát úprimne. "Nemáš začo a ja tiež ďakujem" povie a tentokrát nechápem ja. "Začo?" spýtam sa a on ma objíme. "Uvidíš"
XXX
corbynbesson: Vrátiš mi tričko? 🤔
itslunaxobrien: Zabudni 😂
corbynbesson: Ale mne chýba 🥺
itslunaxobrien: Smola 😝 Nato si mal myslieť predtým ako si mi ho dal 🤷🏻♀️
corbynbesson: Ale to nebolo dobrovoľne!
itslunaxobrien: Ja viem 😉XXX
Blížia sa narodky mojej sestry a ja furt nemám vybratý darček. Rozmýšľala som nad nejakou značkovou hovadinou ale to som hneď zavrhla. Musí to byť niečo originálne. "Potrebujem Bessonove auto" poviem zamyslene. "Čo?" šepne Lulu. Dokonca som ešte aj zabudla, že sme v škole. Perfektné. "Mám vybratý darček pre Rey" poviem a než stihne Lulu niečo povedať tak sa na nás učiteľ otočí. "Neruším váš určite veľmi záživný rozhovor slečny O'Brien a Collins?" spýta sa a ja si odfrknem. Tento konkrétny učiteľ na mne sedí už len kvôli tomu, že je môj otec riaditeľ. Vyfúkol mu miesto a jeho to ešte stále žerie. "Úprimne mohli by ste byť tichšie. Chceli by sme totiž pokračovať" naširoko sa usmejem. "Môžte pokračovať dnes po škole. Tu máte lístky" povie a Lulu pretočí očami. Neznášam byť po škole a ona tiež nie. Písanie esejí a dalších debilín? Fuj! "To si nemyslím. Zato, že Vám môj foter vyfúkol miesto riaditeľa sa nemusíte správať ako najväčší trtko!" povie a zložím si nohy z lavice. Prejdem k nemu a vidím na ňom, že som trafila slabé miesto. Tento pohľad v očiach ľudí, ktorých takto odrovnám milujem. "Ale okamžite sa ospravedlňte!" vykríkne a snaží sa ešte predýchať to. "Začo? Zato, že mám pravdu?" preložím si ruky na hrudi. "Za toto budeš mesiac po škole!" vykríkne a ja ho vysmejem. "A nepôjdeš do žiadneho Paríža!" vyhlási a to ma už smiech prejde. "To si len vy myslíte"
/-/-/-/
"Dokážeš si to predstaviť?!" prídem do izby Rey, samozrejme bez klopanie, ale to sa mi vypomstí. Daniel leží na nej ehm bez trička a ona nezaostáva. "Luna" zavrčí Rey a vylezie spod Daniela. "Uuu. Mali ste dať na dvere ponožku" zasmejem sa a Daniel je červený ako paprika. "Ok. Keď už si tu tak hovor" pretočí Rey očami ale mne to je jedno. "Ten sprostý matikár nielenže ma nechá prepadnúť ale ešte ma chce nechať mesiac po škole a vraj mi zakázať Paríž!" rozhodím neveriac rukami. "Čo si mu povedala?" spýta sa a ja pretočím očami. "Pravdu! Že náš foter mu vyfúkol flek atď" mávnem rukou a Rey sa chytí za čelo. "Mala by si sa začať aspoň učiť" povie a ja sa zasmejem. "Vieš, že na matiku som tupá" odfrknem si. "Corbyn by ti mohol pomôcť. On je do týchto vecí macher" navrhne Daniel a Rey prikývne. "Besson? Zabudni" sarkasticky sa zasmejem. "Keby si k nemu bola milšia...." začne zase Rey ale to už ja som dávno na ceste do skateparku. Pred vchodom ma už čaká Jack. "Čau" pozdravím sa ale nezastavím. Idem rovno na rampy a po pár jazdách si sadneme. "Potrebujem Bessonove auto" poviem a on sa na mňa prekvapene pozrie. "Načo ti je?" spýta sa nechápavo. "Mám plány ohľadom darčeku pre Rey a potrebujem k tomu presne jeho auto" poviem a on sa na chvíľu tvári, že rozmýšľa. "Okeej a ako v tom figurujem ja?" spýta sa a ja sa usmejem ale sprisahanecky. "Ty pekne krásne ma dostaneš do vášho domu" poviem a on sa chytí za hlavu. "Toto sa mi vypomstí" povzdychne si porazenecky. "Ako väčšina mojich plánov aj tento má pár chýb ale nakoniec vyjde" poviem a on nakoniec prikývne. "Ako sa volá tá jeho čupka?" spýtam sa a Jack sa chvíľu tvári fakt nechápavo. "Christina Harris" povie a ja sa zamyslím. "Super! Ďalší človek ktorý ma bude mať v zuboch" zasmejem sa. "Bože! Čo ty len chystáš?" povie vystrašene. "Neboj sa. Všetko sa dozvieš v pravú chvíľu"
VOCÊ ESTÁ LENDO
Who's laughing now?! {SK}
FanficČaute! Volám sa Luna. Môj život bol úplne normálny až dokým ma moja sestra nezobrala na koncert, kde ma kvôli jednému členovi tej kapely znenávideli všetky ich fanúšičky. Moja sestra Audrey začala chodiť s ďalším členom tej kapely Danielom Seaveyom...