"Čo ste sa?!?!" vykríkne Lulu, keď sedíme po škole na káve. "Bozkávali" myknem plecami a pomiešam si škoricové latté. "Ale vieš, že je teraz všetko v riti, však?" spýta sa ma s povzdychom. "Vieš ako som vravela, že v živote som už posrala toľko vecí, že nemám nápady?" spýtam sa a ona nechápavo prikývne. "Prekonala som samú seba" rozhodím rukami až skoro naša káva spadne na zem. Pár ľudí sa na mňa pozrie a ja len pretočím očami. "Povedala by som ti, že to máš napraviť ale sama neviem ako" napije sa a ja sa pozriem von oknom pri ktorom sedíme. Všimnem si dve známe osoby a zamračím sa. Za nimi vystúpia z auta ďalšie dve mne veľmi známe osoby a ja potichu zakľajem. "Čo?" pozrie sa tým smerom Lulu ale nič už nemôže vidieť, keďže sa vybrali k vchodu do kaviarne, kde sa práve nachádzame. "Začínam nemať rada Starbucks" zveziem sa na kresle nižšie. Som k vchodu chrbtom ale ona naňho presne vidí. Hneď ako sa otvoria dvere jej oči sa najskôr rozžiaria a potom stmavnú. Vidím ako zaťala zuby a vtedy presne viem, čo bude nasledovať. "Drž ma lebo jej ublížim" zavrčí a zovrie šálku tak silno až mám pocit, že praskne. V tom ma niečo napadne. "Zakývaj im" vyhrknem a ona sa na mňa prekvapene pozrie. "Ver mi" poviem rýchlo a ona nakoniec s nevôľou prikývne. Zachary si nás všimne a perfektne mi skočí na lep. "Ahojte" usmeje sa na nás a keď si všimnem pohľad osoby vedľa neho vduchu sa uškrniem. "Hrdličky posaďte sa u nás" poviem milo a v tom sa pri nás zjaví Besson spolu s tou fuchtľou. "Ew sem nejdem" ohrnie ten kus umeliny nadomnou nos. "Tam sú dvere" ozve sa na moje prekvapenie Zach. "Snažia sa byť priateľské, Christina. Nerob cirkus" dodá a sadne si. Kay si presne podľa môjho plánu sadne dosť blízko k Lulu. Umelina číslo 1 si sadne a Besson odíde objednať. "Tak ako sa máte? Čo máte nové? Rozprávajte" napijem sa z latté a pod stolom sa snažím dostať nohu, čo najbližšie ku Kay. "Vlastne, keď sme sa tu tak stretli..." začne Kay ale preruším ju tým, že jej do nohy udriem špičkou svojej a káva ktorú Lulu pila skončí kvôli ruke Kay na nej. "Pane bože!" vykríkne Lulu a rýchlo sa postaví. "Kay čo si to spravila?" otočí sa na ňu hneď Zach a tá len vyjavene pozerá na Lulu obliatu horúcou kávou. "Zach rýchlo jej chuť pomôcť!" vykríknem ustarostene a tým si vyslúžim zabijácky pohľad Christinu. "Poď" poslúchne ma Zach a ťahá Lulu na záchody. Spokojne sa uškrniem, čo si tie dve plastiky všimnú. "Pekný pokus" precedí cez zuby Bitchee. "Ou, ďakujem" ironicky sa usmejem. "Viem, čo plánuješ ale už je neskoro" ozve sa teraz Kay a ja nadvihnem obočie. "Ja a Zach spolu chodíme" povie hrdo a ja sa musím zasmiať. "Keď príde nato, že si rovnaká ako hentá tu hneď ťa pošle kade ľahšie" mávnem rukou a Bitchee očervenie. "Počúvaj ma sem ty...." ale to už sa pri nej zjaví Besson. "Áno, Christina, čo si chcela povedať?" samoľúbo sa uškrniem a ona zovrie pery od nervov. "Len to, že kde je môj miláčik" usmeje sa umelo na Bessona a ja s pretočením očí odvrátim zrak. Mám chuť jej povedať, že ten jej MILÁČIK ma včera bozkával ako o život ale zahryznem si do jazyka. Pocítim pohľad blondínky sediacej oproti mne a poviem Vám. Keby pohľady zabíjali zo mňa je už popol. Radšej dopijem a vytiahnem telefón.
seaveydaniel: Rey sa už balí. Musíme jej to povedať...
itslunaxobrien: Zbláznil si sa?!
seaveydaniel: Nechcem jej klamať...
itslunaxobrien: To neni klamstvo len zamlčanie určitej udalosti 🤷🏻♀️
itslunaxobrien: Zamlčanie toho, že si mi strkal jazyk do úst 🤷🏻♀️
seaveydaniel: Ty si tiež nezaostávala!
itslunaxobrien: Neviem kto ma tu chytal za zadok...
seaveydaniel: Prosím ťa! Keby sme neboli v aute na ceste už ma dávno pretiahneš 😂
itslunaxobrien: Nepopieram 😏Uškŕňam sa do mobilu ako idiot až kým ma nepreberú kroky smerujúce k nášmu stolu. Lulu sa spokojne usmieva čiže môj plán sa podaril. Zach si sadne vedľa Kay, ktorá si ho prezerá skúmavým pohľadom. Až teraz mi dôjde, že Lulu má oblečenú jeho košeľu. Call me queen, bitcheees! Uškrniem sa a mobil odložím. Už už chcela Kay niečo povedať ale čašník im doniesol objednávku. "Takže ako sa tešíte na Bali?" spýta sa Corbyn a Bitchee nadvihne obočie. "Myslela som, že oni dve nejdú" zavrčí a ja sa zasmejem. "Ty si dneska výnimočne vtipná" smejem sa a ona ma zase zabije pohľadom. "Ja sa veľmi teším" ozve sa Lulu a jedným očkom pozrie na Zacha. "Aj ja sa teším. Pláže, koktejly, výlety, voda..." hovorí Kay zasnívane a pri tom drží Zacha za ruku. Lulu hneď zmizne úsmev z tváre. "Budeme krásne opálené" pridá sa k nej Bitchee a ja už sa teším ako ich odpálkujem. Lulu pozrie na mňa a dôjde jej to. Okamžite sa uškrnie a ja si spokojne preložím nohy cez nohu a opriem sa. "Kúpime si krásne plavky" pištia tie dve plastiky a ja si užívam to ako ich jednou vetou umlčím. Besson pozrie na mňa a zamračí sa. Premeriava si ma nedôverčivým pohľadom a ja sa len tvárim, že nič. "Dúfam, že budeme mať izby ďaleko od seba" pozrie sa na mňa Bitchee. "Uff to by si neverila ako ďaleko" uchechtnem sa a narovnám sa. Nedôjde jej to a ja mám z toho ešte väčšiu srandu. "Hneď zajtra pôjdeme nakupovať" vypískne Kay až Zach privrie oči. Začínam ho reálne ľutovať... "Len choďte pláže v LA sú naozaj krásne" ozvem sa s povzdychom. "Ty si ale trdlo. Ideme nakupovať na Bali" zasmeje sa Kay a ja jej opätujem ironický úsmev. "Oh moja zlatá ty si trdlo rovnako ako aj táto" zasmejem sa na nich pohľadoch. "Pobyt je určený pre 10 osôb a Jonah s Jackom berú Tate a Gabbie čiže vy ostanete pekne sedieť na zadkoch tu" smejem sa na ich červených tvárach. "Bacha aby sa Vám neroztiekla omietka na ksichtoch! Nepotrebujú tu mať potopu!"
ESTÁS LEYENDO
Who's laughing now?! {SK}
FanficČaute! Volám sa Luna. Môj život bol úplne normálny až dokým ma moja sestra nezobrala na koncert, kde ma kvôli jednému členovi tej kapely znenávideli všetky ich fanúšičky. Moja sestra Audrey začala chodiť s ďalším členom tej kapely Danielom Seaveyom...