Jeg så opp og kunne ikke tro mine egne øyne. Jeg fikk nesten ikke puste og bare reiste meg litt forsiktig opp og gliste som bare det. Uheldigvis så de meg uten sminke i dag, kleint..
"Hei, hva heter du?" Spurte Felix meg. Tenk at Felix snakket til meg, tror jeg var kommet til himmelen.
"Jeg heter Emma, og jeg vet hvem dere er.. Sorry at jeg ødela for dere slik at dere måtte se mine skateboard ferdigheter." Jeg rødmet helt sykt, og smilte litt for meg selv. Jeg så ned og så at hele kneet mitt var fullt av blod. Det gjorde fryktelig vondt.
"Skal vi følge deg hjem, Emma?" Spurte Ogge! Han jeg likte best av alle, jeg ble så glad. Han smilte til meg og jeg nikket.
"Hvor gammel er du Emma?" Spurte Oscar. Han med det fluffy håret.
"Jeg er 16 år. Skal starte på skolen deres nå etter høstferien." Jeg smilte litt for meg selv igjen og var ganske så beskjeden. Jeg likte disse guttene, virkelig.
"Nei? Seriøst? Så kult. Kanskje vi kommer i samme klasse!" Felix lyste opp og ble helt gal. Jeg elsket han også.
"Ja.. Håper nesten det, da kjenner jeg noen i hvert fall, og dere er jo The Fooo Conspiracy, kleint at jeg sier det her, men.. Jeg har liksom hengt opp alle ansiktene deres på rommet mitt.." Jeg lo for meg selv. Oscar smilte og skulle til å si noe.
"Vil dere bli med meg hjem?" Jeg burde kanskje ventet med å stille det spørsmålet.. Men guttene nikket og de ble med meg hjem.
Når vi kom inn døra tok vi av oss skoene, mine tok selvsagt lengst tid og begge tvillingsøstrene mine på 12 år kom bort og var også fan av de. De var veldig snille mot dem og tok dem godt imot, de oppførte seg heldigvis voksent.
"Nei, men hvem har vi her?" Pappa kom ut i gangen og hilste på guttene, jeg rødma og pappa smilte til meg. "Jeg er faren til Emma, Robin heter jeg. Kom så inn," sa han. Pappa viste dem rundt i huset, til og med viste han dem rommet mitt, og uheldigvis så så de undertøyene mine som lå strødd på gulvet.
"Emma.. Hva har vi sagt om å slenge klærne på gulvet? Snart kommer jeg med søppelsekken."
Vi gikk inn på rommet mitt og jeg ryddet veldig fort, for det var ikke så kult at de kunne se undertøyene mine, og kanskje litt uhøflig å ikke rydde når man skal få besøk?"Så fint rom du har, Emma! Liker veldig godt de lyse blå søylene dine ved døra. Har du bestemt alt selv?" Spurte Omar, han var tydligvis glad i fashion, slik som meg.
"Takk Omar, snilt sagt, og ja.. Jeg har gjort alt selv." Felix reiste seg og satt på musikk på høyttalerne mine, og selvsagt var det "Build A Girl" som kom på, selv om jeg elsker den sangen så var det litt sånn kleint når de var her."Så du er Foooer da?" Felix lo og spurte om han kunne lære meg den dansen, og selvsagt nikket jeg.
"Men jeg tar ikke salto da.. Hvis ikke du kan lære meg det.." Jeg prøvde å gi han pedofjes, men han synes tydligvis at jeg var søt, så han tok meg på skinnene og lagde bolle tryne på meg, og sekunder etterpå kysset han meg veldig fort. Søtt av han. Men kleint for da kunne jeg ikke prøve meg på Ogge, men jeg begynte å bli skikkelig keen på Felix nå, han var mer imøtekommende enn Ogge.
"Kan vi overnatte her?" Spurte Oscar sånn plutselig, og sekundet etterpå kom pappa inn på rommet og hadde tydligvis hørt hva Oscar sa, Oscar ble veldig rød på skinna. Jeg lo litt og lagde valpefjes til pappa.
"Ja, ok, siden du er 16 år nå.." Pappa ga meg: ikke prøv å kline med de guttene fjeset sitt. Jeg ga han en klem men sa etterpå at han måtte pelle seg ned, så morro, at jeg endelig kunne få ha gutter på besøk, og best av alt, at det var de som var her!
Vi bestemte oss for å ta på koseklær. Felix var ikke redd for å vise kroppen sin, så han tok bare av seg t-skjorta og buksene og bytta til joggebukse men ville ikke ta på seg genser, noe som var bra og dårlig. Han var keen på meg.
Vi bestemte oss for å se en film som heter "Insidious" altså en skrekkfilm.
Jeg satt mellom Ogge og Felix, etter hvert så snudde jeg meg for å se litt på begge guttene, dette gjorde meg veldig usikker. Hva skulle jeg gjøre?"Får jeg lov til å date deg pus?" Spurte Felix og så på meg. Jeg nikket og ble sykt glad. Felix var min type, helt perfekt. Samme med Ogge, vi får se.
"Hold rundt meg om du vil det, jeg er veldig redd ..." Jeg sa det med sånn baby-stemme og Felix tok hintet og strakte armen sin og la dem ved siden av meg, samme gjorde Ogge. Nå ble jeg forvirret. Mine to isblåe øyne ble veldig forvirret, samtidig med de tyve lagene med maskara ble forvirret. Alt i meg ble forvirret.
Hva skal jeg gjøre nå?
BINABASA MO ANG
The Fooo Conspiracy
Fanfiction~ The Fooo Conspiracy ~ liker du dem, så bør du lese denne fan fictionen.