~ja, ja, ja~

323 11 1
                                    

~Emmas pov~

Jeg gikk inn i huset og plutselig skriker alle "OVERRASKELSE!" Jeg så Natalie kom mot meg og holdt fram en kake til meg. Men hva skjer? Det er jo så lenge til bursdagen min.

"Å! Takk, men hva er alt dette for?" Spurte jeg og så på Natalie.

"Dette er for fordi at jeg skal flytte inn til dere! Amanda spurte! Og mamma sa det var greit!" Sa Natalie. Jeg gikk frem og ga henne en skikkelig klem.

"Men alt dette er også til fordi jeg ber om unnskyldning! Jeg tenkte meg ikke om. Unnskyld!" Sa hun og jeg kjente hun rødma.

"Vi tilgir hverandre!" Sa jeg og tok av meg skoene.

"Felix hjalp meg! Med alt sammen men jeg bakte kaka! Håper du liker den!" Sa hun og smilte til meg.

"Jeg liker den ikke, jeg elsker den!" Sa jeg og kjente kremen komme på nesa mi. Hvorfor skjedde det alltid med meg haha, krem på nesa!?

"Haha, du har litt krem på nesa di du!" Sa Felix og lo. Jeg lo selv så tok jeg bort kremen med en lilla serviette.

"Nam! Bløtkake er det beste jeg vet om! Og din er helt nydelig!" Sa jeg til Natalie og kunne se at hun var svært fornøyd med den selv.

"Bra du likte den ape!" Sa hun og vi begge lo.

Når gjestene dro, ryddet vi opp det som ble sølt. Jeg vasket alle bordene, Felix vasket gulvet og Natalie plukket opp ballong rester.

Når alt var ferdig ryddet og det begynte å bli sent så gikk vi på badet og stelte oss slik at vi var klare for å legge oss.

"Jenter!" Ropte mamma ovenfra, og vi sprang opp fra kjellerstua.

"Hva er det mamma?" Sa jeg og så litt nervøs ut der jeg sto. Natalie lo fordi jeg så ned i bakken og mamma sto og smilte.

"Vi må finne ut hvor Natalie skal ha rom!" Sa hun og jeg tok opp hodet igjen og lo nervøst. Jeg trodde vi hadde gjort noe galt.

"Hun kan sove hos meg!" Sa jeg og så på Natalie som ikke brydde seg så mye om hvor hun får rom.

"Jeg tenkte å gi henne rommet mitt for jeg skal flytte inn.." Mamma rakk ikke engang å svare før jeg selvsagt måtte åpne munnen min!

"Hva? Skal du flytte?" Jeg kjente at jeg ble forbannet. Mamma kunne ikke gi meg all jobben i dette huset! Det kunne hun bare ikke! Og pappa forlot oss på akkurat samme måte nå i sommer! Jeg er fly forbannet.

"Jeg må si dere to noe veldig viktig." Sa mamma og ga tegn til at vi skulle sette oss i sofaen.

"Jeg og faren til Felix er på en måte sammen nå.. Så jeg skal flytte til han!" Sa hun!

"OMG! Mamma!!" Sa jeg surt og løp opp trappa og inn på rommet mitt og smalt døra igjen! Hun er ikke til å tro!

The Fooo ConspiracyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang