~Askjetten knuste~

279 12 0
                                    

~Emmas pov~
Det var bare det at aksjetten falt i bakken. De som trodde at noe annet skjedde, og de andre er da Omar, Felix, Ogge, Oscar, Felicia og Mikael.

"Unnskyld.. Jeg så meg ikke for!" Sa jeg bare og gikk for å hente sopelima for å ta bort glassbitene. Vi vil ikke resikere at noen skal bli skadet.

"Går bra! Her, la meg hjelpe deg!" Sa Natalie. Hun hjalp meg og hun hentet en søppelsekk og jeg gikk ut og kastet det.

Når jeg kom inn igjen så hørte jeg snakking om hvor vi skulle feire julaften i år. Hallo? Det er jo lenge til.

Det er rett etter jeg og Natalie kommer hjem fra Trondheim.

"Hvorfor snakker dere om jula akkurat nå?" Spurte jeg. De andre så på meg og latet som ingenting. Jeg gadd ikke å bry meg for da ble de bare så irriterende.

Jeg gikk opp på rommet mitt og tok opp mac'en min og gikk inn på viaplay. Jeg fant fram en film som heter "22 jump street" og lo for meg selv hele filmen. Når den var ferdig så satt jeg faktisk på en ny film som heter "Let's be cops". De to er garantert favoritt komedie filmene mine i hele verden.

Jeg kjedet meg og forventet egentlig at Ogge skulle komme inn på rommet og snakke med meg, men det gjorde han ikke. Så jeg la ned mac'en men ombestemte meg med en gang og tok den opp igjen. Jeg sjekket noen blogger men spesielt bloggen til Kristine Ullebø. (Krissy.blogg)

Etter jeg hadde lest gjennom det nyeste innlegget hennes sånn femti ganger så gikk jeg selvsagt inn på topp serier og fant ut at jeg skulle begynne å se på "teen Wolf". Jeg har dessuten hørt at det er mange kjekke gutter i den serien.

Jeg så gjennom hele sesong 1 før jeg la fra meg mac'en. Jeg bestemte meg for å gå ned til de andre nå.

"Hei dere, hva skjer?" Spurte jeg, men nå så jeg bare Felix og Natalie. Alle de andre var borte, og selvsagt lurte jeg på hvor de var.

"Hvor er de andre?" Spurte jeg etter et lite øyeblikk.

"De dro ut." Sa Felix. Jeg gadd ikke spørre hvor for da ville han garantert ikke svare.

Jeg så Natalie prøvde å la være å smile og jeg begynte å le. Ikke lavt men veldig høyt.

"Hva er det?" Spurte Felix og smilte mot meg.

"Unnskyld, jeg tror jeg går meg en tur jeg!" Sa jeg og lo for meg selv bort til gangen og fant frem de helt nye hvite conversene mine.

"Vær tilbake 22:30!" Hørte jeg Natalie si før jeg lukket døra. Jeg glemte å svare så jeg bare gikk til bilen og kjørte meg heller en tur. Nå var lappen i boks, eller den skal komme innen jeg er på vei til Trondheim som er en måned til, men ja. Jeg kjørte for det jeg da.

Jeg kjørte til byen og gikk på starbucks. Det er andre gang jeg er på starbucks i dag, men jeg blir aldri lei av å dra dit. Jeg føler at det er meg å være her, å bare slappe av og drikke iskaffe som er kaldt og godt på samme tid.

Når jeg så på klokken var den 22:00 hva skal jeg gjøre nå da? Det er en halv time til de sa jeg skulle komme hjem. Jeg har en følelse av at det er noe som skal skje der og da!

Klokken var nå 22:25 så jeg satt meg i bilen og kjørte hjem. Når jeg kom hjem så jeg Ogge stå i døra og ventet på meg.

"Hei vakre frue!" Sa han og jeg skjønte ikke hvorfor han sa akkurat det, for det hørtes utrolig dumt ut, men jeg gikk inn med han og tok av meg skoene og hengte opp jakka mi.

Når jeg gikk inn i stua ble jeg veldig glad! Foreldrene mine var kommet!

The Fooo ConspiracyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora