~Surfe? Vi skal jo planlegge~

248 11 1
                                    

~Felix pov~
Vi våkna klokka 06:30 og jeg gikk inn på badet og tok på meg en rød bade-shorts.

"Hvor tror du at du har tenkt deg Felix?" Hørte jeg en irritert stemme si. Jeg snudde meg og så på Natalie som hadde store øyne nå. Jeg trenger jo litt liv når vi først er her.

"Det er f*en meg 3 dager til bryllupet Felix! Vi må begynne å ordne nå! Dra til lokalet og fikse og ordne! Surfe kan dere gutter gjøre etter bryllupet.

Jeg så på henne og sukket.

"Kan jeg ikke få more meg i en time i hvert fall? Jeg trenger det virkelig Natalie! Jeg må få lov til å ha det litt gøy! Dere kan begynne også kommer vi gutta etter hvert." Sa jeg. Jeg kunne se at Natalie begynte å bli sint. Fryktelig sint.

"Hør her unge mann! Jeg skal ikke gjøre alt sammen alene! Du lovte å hjelpe til og ta all den friheten etter bryllupet! Du lovte meg det. Det at du nå prøver å få en times fri betyr at du ikke holder løftet ditt! Du skal bli her og hjelpe til! Du kan få dra etter vi har fikset alt! Så kom igjen! Jeg skal ikke la alle andre slite for vår jobb også er du ikke med engang og hjelper til! Jeg orker ikke stå her og gi deg peken, så få rumpa di i gir gutt, dere skal også få lov å bli med å hjelpe til! Kom igjen Felix! Det er mer enn bare å pynte! Dette skal bli helt perfekt!" Sa Natalie surt og gikk til slutt ut av badet. Autch som den svei å få slengt i ansiktet. Men hun hadde rett, som alltid!

Vi kom frem til lokalet hvor vi skulle ha gjester og vi fant frem mange hvite bord og plaserte rundt i rommet. Det så perfekt ut, altså lokalet, vi var jo ikke halvveis med pyntingen engang.

~Natalie pov~
Jeg var litt små irritert på Felix nå. Når han lover noe er det best at han holder det. Men nå synes jeg han har vært flink og jeg tror han sliter litt med hvordan vi skal ha tingene og sånt. Så kanskje jeg bare skal gi han den ene timen som han trenger for å våkne og ikke kjede seg? Vi skal jo uansett ordne her i hele dag og i morgen og på lørdag når bryllupet står.

Jeg gikk bort til Felix som tok imot noen hvite roser. Når han så meg så rakte han de frem til meg og jeg tok dem imot.

"Natalie jeg.." Begynte Felix. "Nei, hysj! Du trenger den fritiden du ble lovet. Kom igjen! Vi fikser det, jeg elsker deg og vi skal klare dette!" Sa jeg.

Han lente seg fram og ba om et puss. Jeg gikk mot han og pusset han på munnen fort og måtte dessverre gå tilbake for de andre trengte min hjelp for jeg visste jo hvordan jeg ville ha alt sammen.

~Omar pov~
Guttene hadde spurt om jeg ville bli med på stranda og surfe men jeg takket faktisk nei, noe som overrasket de andre.

"De trenger meg her, gå og kos dere! Men jeg vet at dette betyr mye for Natalie og hun vet at jeg kan stilen hennes." Hadde jeg sagt før de dro ut med brettene sine.

Jeg gikk bort til Natalie som holdt på med duken og skulle til å rette på den ene siden før hun så meg.

"Omar! Kan du bli med meg og lete etter noen perfekte askjetter for middagen?" Spurte hun og jeg nikket.

"Det vil jeg så absolutt. Takk for at du spurte!" Sa jeg og ga henne en klem. Vi gikk en liten stund før en jente med en The Fooo t-skjorte kom syklende forbi oss. Jeg tror hun er Foooer. Jeg stoppet opp og så at hun stoppet opp og wow. Hun var så vakker. Sånne skjønnheter finner man ikke hver dag.

"Hei! Er du Omar?" Spurte hun. Wow! Hun var fra Venezuela. Perfekt. (De snakker liksom på det språket som Omar snakker men det kan ikke jeg så skriver på norsk)

"Ja, jeg er det." Svarte jeg henne og vi snakket i flere timer.

Til slutt så måtte hun gå og satte seg på sykkelen sin. Men jeg måtte stanse henne.

"Hva er nr ditt?" Spurte jeg til slutt. Jeg rakte frem mobilen min og hun skrev det inn.

"Takk! Ser frem til å møte deg igjen. Og du! Jeg glemte å spørre hva hele navnet ditt er!" Sa jeg til slutt etter henne.

"Jeg heter Selena Patrique." Sa hun og vi sa hade, og hun syklet hjem. Perfekt jente med et perfekt navn. Lett å huske for hun het det samme som Selena Gomez. Bare nesten da!

Jeg kom på at jeg hadde glemt Natalie som nå ikke var noen steder.

Jeg tok opp mobilen og ringte henne.

(O= Omar & N= Natalie)

N= ja hallo?
O= hei Natalie som gikk fra meg!
N= unnskyld men du sto med den søte jenta og jeg ville ikke forstyrre, men jeg fikk hva jeg ville ha. Bra jeg tok deg med da! Er på lokalet, trenger hjelp! Håper du kommer nå!

Vi la på og jeg løp tilbake til lokalet som var like rundt hjørnet.

Jeg gikk frem til Natalie og hjalp henne med det hun trengte hjelp til.

"Så, hva heter jenta du møtte?" Spurte Natalie lurt og så på meg med et pedo blikk.

"Selena. Hun er perfekt!" Sa jeg. Virkelig! Det var hun.

"Det kan jeg tro. Kanskje du får deg dame Omar!" Sa Natalie og jeg smilte.

"Hvem har fått seg dame?" Hørte jeg bakfra. Det var Oscar.

"Ingen..." Sa jeg og så ned.

"Omar møtte en jente som heter Selena!" Sa Natalie ertende siden jeg ikke turte å si det selv. Guttene smilte og jeg bare fake smilte tilbake.

"Omar, jeg vil møte henne!" Sa Oscar og smilte. Ikke tenk på det Oscar! Hvis noen skal ha henne, er det jeg!

The Fooo ConspiracyWhere stories live. Discover now