Johanna holdt Oscar i hånda hele veien til krysset hvor vi skulle skilles. Vi var i den nordligste skogen ved Stockholm. Nåde som som turte å gå tilbake til den skogen igjen. Jeg ville helst slippe det.*
Neste morgen våknet jeg brått. For en rar drøm... Jeg tok på meg en rosa tube-topp og en gjennomsiktig hvit bluse. Jeg tok på meg det hvite ankel skjørtet som jeg fikk av mamma og pappa for snart et år siden. Skoene jeg tok på meg var de nye hvite conversene.
Jeg gikk ned fra rommet mitt som var i øverste etasje. Jeg gikk ned og når jeg var kommet ned hadde mamma lagd egg og bacon til meg og tvilling lillesøstrene mine Madeleine og Sunniva.
Vi satte oss ved bordet og begynte å spise. Jeg fikk lov å bestemme kjøkkenet på en betingelse og det var at jeg ikke skulle sove med en eneste gutt før jeg ble 16 år gammel, selv om jeg er 16 nå.
Kjøkkenet har hvit tapet, og spisebordet er svart. Svarte skinnstoler har vi også, en søt men ganske så stor og hvit lysekrone over kjekkenbordet. Jeg bestemte også at vi skulle ha svart kjøleskap for da sto det i stil til det hvite/svarte kjøkkenet vårt. Rett ved spisebordet var det et stort og fint vindu. Å, som jeg elsker å bo her i Stockholm.Nå er det tre uker til høstferie men slipper heldigvis å dra hjem til Danmark (som vi bodde før) for å gå på skolen der, så teknisk sett har jeg høstferie nå. Jeg er veldig spent for jeg skal nemlig begynne på samme skole som The Fooo guttene, og jeg kommer helt sikkert til å være med de på den nye skolen, om de vil være med meg da..
Når jeg hadde spist ferdig satt jeg håret opp i en hvit strikk, og lagde dott. Jeg gikk ut døra og til garasjen våres for å hente skateboardet mitt. Som også er kalt pennyboard, jeg skatet en stund helt til jeg så litt lenger borte ved hjørnet, og der sto det fire kjekke gutter og skatet. Jeg ble litt små flau men ville bevise de at jeg var keen på de, så jeg skatet bort og triksa når jeg så at de så på meg, og selvsagt klarte jeg å tryne rett foran han kjekkeste. Jeg så opp og kunne ikke tro mine egne øyne.
"Gikk det bra?"
STAI LEGGENDO
The Fooo Conspiracy
Fanfiction~ The Fooo Conspiracy ~ liker du dem, så bør du lese denne fan fictionen.