~Göteborg~

307 10 0
                                    

~Omars pov~
Heldigvis skal vi til dit hvor jeg bor i dag. Vi har alle klart å lure jentene slik at de tror vi skal på stranda, men neida vi har helt andre planer. Nemlig at vi skal på Liseberg! Å! Det blir så gøy. Vært der hvert eneste år og blir aldri lei.

*1/2 time etterpå*
"Nå er vi fremme! Sjekk ut av vinduet girlsa!" Ropte jeg til Emma og Natalie. De så ut av vinduet og Natalie gikk helt bananas og skrek. Hun ble sykt glad men man kunne se at Emma ikke likte det hun så. Jeg tror kanskje hun er redd for berg og dal baner, men Felix er ikke noe fan av de selv så da har de hverandre å klamre seg fast til.

"Jeg skal passe på deg snuppa!" Sa Ogge til Emma. Kanskje litt feil å si at Felix var sammen med Emma? Han var jo det før.. Aner ikke hva som gikk galt føler at jeg har gått glipp av mye siden jeg bor så langt unna dem.

"Hvorfor måtte vi dra hit? Kan vi ikke heller dra til en pizza resturant i steden for?" Spør Emma engstelig, og jeg ser at Ogge tar hånda hennes og smiler til henne og hun er ikke så nervøs lenger nå.

"Takk! Ikke slipp da!" Sa hun og smilte til han. Jeg vil også ha dame, urettferdig at alltid de andre skal få seg dame før meg. Føler meg så loner her, men jeg har jo Oscar å gå med, men ellers takk til den kjæreste greia når det gjelder han! Haha!

"Skal jeg ta hånda di Omar?" Sa Oscar og lo og jeg bare himmlet med øynene og gikk etter Felix og Natalie.

"Vent på meg da!" Hørte jeg Oscar sa og kom løpende bak oss.

~Emmas pov~
"Jeg er egentlig ikke redd for berg og dal baner men det skjedde noe når jeg var ti år gammel som jeg aldri vil glemme, og derfor vil jeg ikke sette meg oppi en sånn der igjen. Tenk om samme skjer nå!" Sa jeg og kjente at det kom mageknipe i magen min nå. Jeg fortet meg og gå og finne en benk for det gjorde fryktelig vondt i magen.

"Fortell!" Sa Ogge og så på meg mens jeg fortalte han det.

"Jeg lover at det kun var engangstilfelle Emma! Det at de glemte å feste sikkerhetsbeltet ditt var dårlig gjort av dem ja, men ikke la den samme feilen skje nå! Prøv en med meg, så skal du få en premie! Det lover jeg deg!" Sa han og kysset meg på kinnet. Jeg følte meg smigret men ristet på hodet og reiste meg og gikk videre. Det eneste jeg likte av sånne ting var tømmerenna så jeg tok med meg Ogge bort dit og vi stelte oss i en veldig lang kø. Vi sto i den køen i kanskje en time før vi kom oss på.

Jeg satt meg nest bakerst og Ogge helt bakerst. Han holdt rundt meg og når turen begynte kjente jeg det stramme seg i magen min av nervøsitet. Det samme hadde skjedd første gangen jeg prøvde en sånn her. Og dette er faktisk den andre gangen. Så man kan ikke si at man ikke blir nervøs av det.

Når nedoverbakken kom så holdt jeg meg for øynene og merket ikke kameraet der engang så når vi har ferdig med turen og gikk bort for å se på bildet så holdt jeg meg foran øynene men heldigvis reddet Ogge bildet med at han holdt hendene sine over mine igjen. Vi begge lo på bildet.

"Jeg tar bildet jeg!" Sa jeg og ga han en 500 lapp og fikk bildet veldig raskt.

"Takk, ha en god dag videre!" Sa han i kassa og vi gikk bort og lette etter de andre. Jeg kunne se Natalie stå i køen for å ta Atmosfæren, den høyeste oppskytet i Norden. Jeg lukket øynene når det var hennes tur og når turen var ferdig bestemte vi oss for å dra hjem siden jeg ikke ville være der mer. Stakkars dem, at jeg ødela turen deres var sikkert ikke morsomt men det var ikke gøy for meg å være der når jeg ikke turte å ta noen ting.

Jeg la meg på sofaen, det var det eneste jeg husket fra i går.

The Fooo ConspiracyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora