~Hawaii~

338 13 1
                                    

Vi hoppet og skrek når vi fikk vite hvor vi skulle i sommer! Vakre og nydelige Hawaii! Tenk at foreldrene våre lot oss ta med to andre også! Vi sa takst hvem vi ønsket å ta med oss, og det var i orden for foreldrene våre også.

*Alo-ha-hoi, gutter! På tide og pakke Strand-bagen for vi skal til Hawaii! <3* sendte Natalie til Felix og jeg til Ogge.

Håper nesten at de andre to guttene ikke blir sinna for at vi ikke spurte dem. Har på følelsen at de får greie på det uansett nå snart.

Vi pakket ganske mye og jeg ble ferdig etter den tredje bagen. Mamma var snill og lot meg for en gangs skyld ha med så mye klær, kanskje fordi vi skulle være der i 5 uker?

"Er dere klare jenter? Har dere sendt melding til Ogge og Felix?" Ropte mamma til oss og vi kom løpende ned mens jeg måtte opp to turer.

"Nei, skal det nå tenkte jeg," sa jeg og tok opp mobilen og spurte Ogge om de var klare for avgang. Ogge svarte kort tid etterpå.
*ja baby:*<3* jeg smilte litt og viste meldingen til Natalie som sto der og ga meg hook-hook blikket sitt.

"Ape, kom da!" Sa Natalie etter meg og jeg la mobilen nede i baklomma på shortsen min. Vi hadde aldri vært så klare en tur noen gang i hele vårt liv. Det var en veldig spesiell følelse.

*på flyplassen*

Vi møtte Ogge og Felix og gikk for å sjekke oss inn, selvsagt pep det når jeg skulle inn så så de med en gang at jeg hadde glemt å ta ut øredobbene og måtte det og når jeg gikk inn på nytt funka det.

Når det sto: *ombord til Hawaii* på skiltet som vi skulle på, nemlig gate 7, så gikk vi til flyet og fant plassene våre. To stykker måtte sitte sammen og tre. Så det ble til at jeg og Ogge satt sammen med mamma og Felix og Natalie bak oss igjen.

Det tok ca 8 timer og fly dit. Halvveis hadde jeg og Ogge funnet ut at vi burde prøve ketchup med senep (vet ikke hvordan det skrives) på marsmellows for å brekke oss skikkelig. For ingen av delene er gode! Unntatt marsmellows. Det liker alle.

Når jeg sovnet på flyet var det som om jeg kun sov i ti minutter og plutselig vekket en stemme meg som sa:
"Welcome to Hawaii, have a great afternoon."

Alohahoi Hawaii!

The Fooo ConspiracyWhere stories live. Discover now