~på fylla~

308 12 0
                                    

~Ogges pov~
Det at jeg satt på dette sykehuset og ikke fikk se min kjæreste gjorde meg gal! Jeg kjente et enda større raseri anfall kom inn på meg nå. Jeg reiste meg brått og gikk til den første sykepleieren jeg møtte og spurte hvor hun hadde rom. Hun hadde rom 271, så jeg gikk til det rommet.

Når jeg satt meg ned på den hvite stolen ved sengen hun lå i kjente jeg tårene renne. Jeg klarte bare ikke å holde dem inne etter alt som hadde hendt. Jeg så på halsen hennes som nå var begynt å bli grodd igjen, og alt så bra til med henne, men like vel fikk jeg en super dårlig følelse inni meg.

~Felix pov~
Ogge hadde vært inne hos Emma i snart to timer og hadde enda ikke kommet tilbake. Hadde han sovna der eller snakket han med henne eller så han bare på henne? Er det min tur nå og gå inn der og spørre hva som har skjedd?

Jeg slapp hånden til Natalie og reiste meg opp. Jeg fikk vite nr på hvor hun lå hen og hun lå på rom 271. Når jeg kom inn der lå en stor Ogge oppå henne og gråt. Hun så ut til å sove veldig tungt.

Jeg satte meg i den ledige stolen som han sikkert hadde sittet i senere for et par timer siden. Han så på meg og jeg kunne se at han hadde helt røde øyne. Det var ikke slik vi ønsket å ha det etter den syv ukers lange Hawaii reisen vår. Vi ønsket å gå et skritt nærmere. Men det har enda ikke skjedd. Jeg var redd!

Jeg husker at jeg hadde sterke følelser for Emma engang, men vi var bare så utrolig forskjellige. Også husker jeg alt vi gjorde på datene våre. Men det at jeg ble sammen med venninna hennes var mye bedre! Hun var meg, jeg var henne!

~Emmas pov~
Jeg våknet brått og slet med å puste. To gutter som jeg ikke klarte å se tydlig nok ble helt på hekken, så de prøvde å gi meg oksygen og det var akkurat slik at jeg klarte det selv. Jeg følte meg helt elendig etter gårsdagens fest hos Mille.

Jeg var jo sønderknust av min egen mor og visste ikke stort! Men dette var helt feil. Jeg er ikke den jeg bør være! Alt må endres nå!

The Fooo ConspiracyМесто, где живут истории. Откройте их для себя