~Du får en...~

249 11 3
                                    

~Emmas pov~
I dag var dagen vi hadde ventet på. For to herlige uker her hjemme i Trondheim. Nå skulle jeg og Natalie dra hjem igjen.

Vi la bagene våre i bilen og gikk inn for å gi en hadeklem, da sto tante og onkel i døra og holdt frem en liten "pakke" til meg.

"Åpne den du!" Sa tante Lovise. Jeg tok imot gaven og bare sto og så på den.

Plutselig rørte noe inni gaven på seg. Jeg skvatt og holdte på å miste gaven på bakken.

"Du må ikke miste den!" Sa onkel Odd Ingvar. Jeg nikket mot han og ga begge en klem før jeg åpnet gaven.

Jeg smilte fra øre til øre.

"Jeg kan jo ikke ta imot denne! Det, det er for mye. Dere er best, og det vet dere, men dette er for mye! Altså, jeg vil gjerne men dere dette er veldig mye!" Sa jeg og Natalie bare sto og stirra på dem.

"Vi kan ta imot det om alle hjelper sammen!" Sa hun til meg. Jeg nikket og tok frem den bitte lille huskyen. (Hunderase)

"Tusen takk! Elsker dere!" Sa jeg og ga dem en siste klem.

"Dere har vel ikke et hundebur?" Spurte Natalie til slutt. Jeg så på henne og var enig.

"Vi har et, vent her!" Sa onkel og gikk inn. Noen sekunder senere kom han ut med et grått hundebur og rakte det frem til Natalie og vi tok inn den nye hunden vår.

"Hva skal den hete?" Spurte tante. Jeg så på Natalie og vi har faktisk snakket om et spesielt hundenavn.

"Rambo!" Sa jeg og ga begge en aller siste klem og vi begynte å kjøre.

Vi kjørte dag og natt. Helt til vi kom fram til et hus som tilhørte oss.

"Hallo?" Sa vi når vi kom inn. Vi tok inn Felicia og Mikael og Rambo før vi hentet resten.

"Velkommen hjem!" Hørte jeg en stemme som kom klemmende bak meg.

"Hei Ogge!" Sa jeg og kysset han på halsen, for han holdt jo rundt meg.

Jeg ga han Felicia og han tok henne med opp.

"Fortell om Trondheim, om hvordan det er der og alt!" Sa Ogge. Jeg fortalte han hva vi hadde gjort og han nikket hele veien og fulgte godt med.

"Det høres bedre ut enn du har fortalt før!" Sa han og jeg små lo.

"Jeg tar deg med dit engang!" Sa jeg. Jeg gikk opp og tok meg en dusj.

En dusj som aldri følte ville slutte. En jeg har ventet lenge på.

The Fooo ConspiracyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang