~Next: Hawaii~

230 13 3
                                    

~Emma pov~
I dag var dagen vi skal til Hawaii. Nå til uka så gifter Felix og Natalie seg.

"Husk å ta med brudepikekjolene til Felicia og Sandra!" Ropte jeg til Ogge.

Sandra er en 2 år gammel kusine til Felicia. Og Natalie sa hun kunne få være brudepike med Felicia. Felicia kan gå og hun er 1 år gammel, så hun skal klare oppgaven hun har fått.

"Da er vi klare da!" Ropte jeg. Vi satte oss inn i bilen og vi kjørte til flyplassen. Vi sjekket inn bagasjen og gikk til gaten hvor vi skulle vente i to timer.

"Vi to kan gå og kjøpe litt mat, hva vil dere andre ha?" Spurte jeg og Natalie. Felix og Ogge insisterte på å bli med og kjøpe hamburger til oss alle sammen.

Når vi kom til kassa så bestilte vi og det ble 265 kr, ikke en særlig ille pris. Jeg klarte å få de andre til å la meg betale så jeg gjorde det.

Vi tok med maten bort til de andre og hadde nå en time på oss til å gå gjennom kiosker og se om det var noe vi ville ha.

Natalie og jeg tok med oss Mikael og Felicia og gikk inn på en butikk kalt BabyStore, og vi fant en reisebamse til begge to og noen nye bodyer til ungene.

Når vi kom tilbake til gaten vår møtte vi de andre og vi så at vi kunne gå ombord.

Jeg fikk plass ved siden av Omar og Ogge, og Felicia skulle sitte på fanget mitt.

Hun sov under hele flyturen og jeg holdt godt i henne.

Ogge fikk holde Felicia halve veien, og hun sov fremdeles når vi hadde landet.

"Å! Så varmt det er her, men nå vil jeg komme meg til leiligheten vi har bestilt!" Sa Natalie. Skal vi ha egen leilighet? Så kult!

Når vi kom frem til leiligheten, så måpte jeg. Det var så stort, og det var helt perfekt! Jeg visste allerede at dette kom til å bli et helt fantastisk bryllup.

The Fooo ConspiracyKde žijí příběhy. Začni objevovat