~Bløff~

277 11 0
                                    

~Natalies pov~
"La meg gå! Ikke min feil at du slo opp med Marie! Du var nok ikke den rette for henne, hun gjorde det rette! Jeg er ærlig med deg, jeg bryr meg ikke om deg engang! Skad meg om du ønsker det, men gjett om du får svi om Emma finner ut av dette! Du er en person ingen vil se på! Vi trenger ikke sånne folk som dere for å ha det bra! Dere er de som ødelegger miljøet rundt oss! Dere er noen bøller! Ha dere vekk og gå og plag noen andre! Dere er så fæle! Gå vekk! Gå vekk, sier jeg!!!" Jeg skriker så høyt jeg kan. Jeg klarer ikke se på de fæle forræderene som står fremfor meg!

~Emmas pov~
Vi gikk inn i den dypeste skogen og hadde allerede ringt politiet så de dekket oss. Vi hadde allerede en klar plan, og håpet at det var slik jeg forrutså den.

Litt lenger fremme kunne jeg se en fakkel som var tent. Det sto tre gutter der og en jente. Jeg kunne se at jenta hadde på akkurat det samme som Natalie hadde på seg i går kveld og jeg åpnet munnen men før jeg rakk å skrike mot den jenta som sto der så tok Oscar hendene sine over munnen min og hysjet på meg. Vi krøp langs bakken og når vi nærmet oss var det nesten som om jeg kunne se at hjertet til Marie stoppet opp. Jeg visste at Marie kjente disse ansiktene som sto fremfor oss.

"Nashan, Martin og Joakim! Tenk at de kan være så fæle mennesker..." Hun hvisket kjempe lavt, så hvit at jeg kunne høre hva hun sa. Hun snek seg litt nærmere og lagde til slutt ulvelyder, og Nashan snudde seg.

"Hvem der?!?!?" Ropte han i vår retning. Vi kunne se at han bevegde seg sakte men sikkert mot oss. Når han var kommet rett foran nesen på oss så hørte vi en ape lyd som Felix lagde, da snudde han seg og bevegde seg den andre retningen. Jeg snek meg nærmere og la meg ned på bakken.

Jeg satt nå rett ved siden av Natalie og strøk henne over kinnet og kjente at hun pustet tungt. Hun hadde blod over hele nesa si og leppene var også fylt av blod.

Jeg begynte å skjære løs tauet hun var bundet fast i og klarte å få henne løs. Jeg løftet hennes bort og dro henne med meg til Marie. Jeg ba henne få vekk Natalie så fort som mulig. Og at hun måtte ringe sykehuset når hun var kommet ved parken igjen. Rett før skogen.

Jeg ble igjen og prøvde å distrahere Joakim og heldigvis funket det ganske så bra. Han så meg til slutt men han kom ikke mot meg. Han bare falt ned på bakken og ble liggende der.

"Vi har han. Charles gå og fang Martin så kan du Theo få fange Nashan! Vi har dem nå. Endelig på fem år! Nå har vi dem!"

The Fooo ConspiracyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang