~Felix pov~
Jeg har snakket mye med Natalie om bryllupet og vi har funnet noe vi begge vil ha. Noe som er helt perfekt for oss begge to. Nå som planleggingen nesten er over så skal vi snart gi ut invitasjoner. Vi ønsker ikke å ha så mange gjester for det er ikke alle som har rå til å reise helt til Hawaii og det blir veldig dyrt for oss også. Men noen vi vet kommer er foreldrene mine, og hennes foreldre. Jeg har nå tilgitt pappa og samme har Emma gjort med sin mamma.Natalie er ikke på rommet vårt nå. Det er bare meg og Mikael. Mikael kom hjem i dag tidlig for mamma skulle bort. Men det gjorde ikke noe for meg.
Noe som jeg er stolt over er at Mikael har lært seg noen få ord. Det vil si at han snart kan snakke.
Jeg satt og lekte litt med Mikael og plutselig kom en stressende men glad Natalie inn på rommet.
Hun hoppet opp i senga til meg og Mikael og kysset oss begge to. Ført han og etterpå meg. Men det gjorde ingenting.
"Hva skjer?" Spurte jeg og hun klarte å roe seg ned.
"Jeg vet hva jeg skal hete Felix! Det er hva som skjer. Og jeg tror du kommer til å bli veldig glad!" Sa hun og jeg så på henne.
Vi gikk ned for vi ønsket å samle alle sånn at de kunne få vite hva hun hadde valgt. Hun har allerede sagt det til meg og jeg ville at alle skulle få vite det samtidig, eller selvsagt fikk jeg vite det først, men ja.. De andre, i familien!
"Hvorfor sitter vi her nå da?" Spurte plutselig Omar. Han var morgengretten. Som han vanligvis er. Han er ikke så veldig glad i morgningene.
Det er ikke alle som er det, Natalie og jeg er heller ikke så glad i de, men vi gjør noe koselig sånn at vi ikke skal bli sure og gretne, og det er jo bra!
"Vi vet hva etternavnet vårt blir!" Sa jeg og Natalie på likt. Jeg lot henne få ta ordet siden det var hun som kom til å bytte og ikke jeg.
"Jeg skal hete Natalie Sandman!" Sa hun og alle klappet i hendene og reiste seg opp og ga oss en klem. Endelig var nyheten ute.
"Og vi skal gifte oss på Hawaii!"
BẠN ĐANG ĐỌC
The Fooo Conspiracy
Fanfiction~ The Fooo Conspiracy ~ liker du dem, så bør du lese denne fan fictionen.