~På stranda~

350 11 0
                                    

~Emmas pov~
Vi hadde gått i ca en time for å finne en bra plass og et par ledige sol-senger. Når vi var funnet til rette, og hadde betalt fire euro for alle sammen til sammen, så la jeg og Natalie oss ned for å sole oss.

Det var veldig avslappende men selvfølgelig våknet jeg av at jeg var ute i vannet. Jeg fikk litt panikk men heldigvis var jeg i vannet med han som jeg ville være i vannet med.

Han holdt et veldig godt tak rundt midjen min og slapp meg ikke. Han hadde på seg en rød bade-shorts og var i bar overkropp. Han hadde six-pack og jeg holdt hendene mine på de perfekte brystkassene hans. Håper han blir min!

Ogge er gutten som holdt rundt meg. Jeg løftet til slutt hendene og la de rundt nakken hans. Han så inn i øynene mine og jeg inn i hans blå øyne.

Han lente seg sakte men sikkert mot meg, og til slutt møtte vi hverandres lepper og begge kysset tilbake hele tiden.

Når vi hadde vært ute i vannet og moret oss veldig, så gikk vi til slutt opp.

Når vi kom opp så la vi oss ned og solet oss. Jeg kunne se hvor fort Ogge fikk brunfarge for han ble tæn etter fire timer i sola. Jeg ble ikke så fort brun men fikk litt farge etterhvert.

Vi dro hjem etter syv timer på stranda. Når vi kom hjem skulle vi ordne oss for vi skulle på resturant litt senere i dag.

Jeg tok på meg en lang hvit kjole med et sølv smykke til og satt opp håret i en dott og brukte perle øredobber.

Vi kom til resturanten og bestilte en stor Hawaii pizza. Den var med skinke og ananas. Det var den beste pizzaen jeg hadde smakt på lenge og jeg koste meg virkelig denne kvelden.

Når vi kom hjem så banket noen på døra. Mamma kom inn og smilte til meg og ga tegn til at jeg skulle sette meg i sofaen.

"Hva vil du snakke med meg om?" Spurte jeg. Jeg lo litt siden hun slet litt med å flytte bikinien min fra der hun skulle sitte.

"Jeg reiser i morgen." Når hun sa det ble jeg veldig sjokkert. Hun smilte til meg men jeg slet med å finne ord. Betydde dette at vi alle skulle reise i morgen? Jeg har det jo så fint her.

"Må vi også hjem i morgen?" Spurte jeg og ble litt sur. Vi hadde jo enda fire uker her. Hvorfor?

"Nei, dere er fire stykker og det var meningen at dere skulle være her alene. Men Natalies mamma og jeg snakket om at dere kunne være her i fire uker alene, jeg vet hvor mye dette betyr for dere!" Jeg reiste meg opp og ga henne en klem. Jeg kjente tårer falt nedover kinnene mine av lykke. At hun lot oss være her helt alene i fire uker til betydde mye. Det betyr at hun stoler på oss. Spesielt meg! Som egentlig ikke fikk lov før.

"Tusen takk mamma! Tusen takk!" Sa jeg og fulgte henne til døra.

Jeg sovnet og våknet av noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle våkne av.

The Fooo ConspiracyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora