~Natalies pov~
Jeg hoppet ut av senga og løp inn på badet. Jeg var så spent på å utforske stranda. Det at vi fikk ta med Felix og Ogge var jo helt supert. Emma har ikke snakket om noen andre enn Ogge hele denne uka, så det at vi fikk vite at de kunne bli med var supert. På deres vegne håper jeg de finner hverandre fort.*bank bank*
En morgen fugl kom inn, Felix mumlet noe og jeg kunne høre at Emma sa noe med "inne på badet".Jeg låste opp døra når jeg var ferdig og en super fin gutt kom bort til meg.
"God morgen solskinn! Når våkna du?" Spurte Felix og ble med meg bort til kofferten min. Jeg tok på meg en hvit shorts med noen hull i og tok en USA mage-topp over den rosa bikinien min.
Felix stirra veldig på meg når jeg skifta og jeg dyttet litt borti han.
"Hva?" Sa jeg og lo. Felix bare gapte der han satt. Jeg gikk bort og satt meg oppå han bare mot han. Han holdt rundt midjen min, og lente seg sakte men sikkert mot meg. Når leppene hans møtte mine kysset jeg tilbake. Det var det beste kysset jeg noen gang har fått.
"Nå.. Er du min?" Spurte Felix og så på meg.
"Nå er jeg din!" Sa Felix og vi kysset i ca tre minutter før han trakk seg unna.
Vi gikk tilbake til rommet og fant en liten Emma som sto oppreist i senga og skulle akkurat til å skifte.
"Gå ut dere to!" Sa hun og lo mens hun ga hint til døra.
Felix og jeg gikk ut. Jeg måtte fortelle henne det nå. Med en gang! Så jeg fulgte bare Felix til døra og kysset han en siste gang og sa at vi møtes om tretti minutter.
Jeg gikk tilbake til der hvor Emma sto og skiftet. Jeg satt meg i en lyse grønn sofa som sto midt i rommet. Et glassbord sto rett foran sofaen. Det var et lekkert interiør her.
"Jeg må si deg noe." Sa jeg og så at hun rettet blikket mot meg. Hun satte seg ved siden av meg i bare bikini, den var så fin, en stroppeløs blå bikini og matchende bikini-truse. Hun har god smak.
"Hva vil du si?" Sa hun og lo. Jeg smilte mot henne for å prøve til at hun skulle ta hintet, men det gjorde hun ikke.
"Felix og jeg er sammen. Han er min!" Sa jeg og hun klappet i hendene og lente seg mot meg og ga meg en lang klem.
"Gratulerer! Å, nå ble jeg så glad!" Sa hun og kysset meg på kinnet og gikk bort for å ta på seg en svart shorts og den nye hvite mage-toppen hennes. Over skuldrene tok hun på seg en veldig tynn svart cardigan.
Vi gikk mot døra og gikk ut i den stekende sola. Så deilig!
YOU ARE READING
The Fooo Conspiracy
Fanfiction~ The Fooo Conspiracy ~ liker du dem, så bør du lese denne fan fictionen.