~vårt eget hjem~

321 12 0
                                    

~Ogges pov~
Jeg hadde sagt nei først men kom på at jeg snart skal bli 18 år, så dette burde være bra for meg. Jeg sa ja bare fordi Emma kjøpte huset, men også fordi hun er den jeg ønsker å holde livet klistret til. Vårt nye hjem.

Vi bor ikke lenger i Sverige. Mamma og pappa var skeptiske i starten når jeg sa hvor vi hadde kjøpt hus, men dette kunne redde suksessen til oss guttene! Senere skal også Omar og Oscar flytte sammen med oss, men det er to år til.

Vi har bodd her i en måned nå og alt har fungert som det skal. Alt har blitt mye tettere og vi har allerede bestemt hvem som fikk de beste sove plassene og hvem som fikk velge farge på møblene. Det var Natalie som vant der.

Emma holder meg hele tiden med selskap. Selv når jeg ikke trenger det og vil helst være for meg selv, men tanken på å ikke ha henne hos deg tjue fire sju er forfærdelig.

Hun er mitt bånd og ingen kan klippe båndet mellom oss to. Det er kjempe sterkt.

Vi fikk rommet med det store vinduet. En hvit seng og sengen var så vidt over bakken. Natalie like best det andre rommet uansett så det var helt i orden for oss. Vi likte begge og synes egentlig det vi fikk passet best for oss.

Når Omar og Oscar skal flytte hit skal vi bygge ut huset for å få to nye rom. Foreløpig trenger vi ikke å tenke så mye på det fordi at alt er så nytt og vi er kun fire personer.

En dag skal Emma og jeg flytte for oss selv. Da blir det helt nytt design og kanskje vi flytter tilbake til Sverige. Der vi alltid vil høre hjemme til.

Vi flyttet til selveste byen. Hvor vi har vært i to måneder for ikke så lenge siden. Meg og guttene mine. Nemlig Felix, Omar, Oscar og meg!

Vi bor i LA! (Los Angeles) vårt livs største drømme by.

Her bor vi altså. I LA helt uten foreldre men gjør det vi er ment vi skal gjøre. For oss så er det problemer med både fansen nå og å holde kontakten med de to andre guttene. Men heldigvis skal de komme hit om tre uker og da blir det mye jobbing og da har Emma latt seg gjøre slik at vi skal kunne få være i fred så hun og Natalie skal på hotell sammen.

Emma tenker på alt mulig, kanskje hun til og med har tenkt på hvordan fremtiden vår blir?

The Fooo ConspiracyWhere stories live. Discover now