Natalie og jeg ville ha en alene dag i dag, det vil si at vi ikke orket å ha med Ogge og Felix som egentlig ville være med oss.
Jeg gikk og tok på meg en svart bukse og en ola-genser på, med knepper og hadde en svart singlette under. Mens Natalie tok på seg sine svarte skin-bukser og en svart singlette og en ola-genser og knøt den rundt livet sitt. Hun har virkelig en nydelig stil.
Vi gikk mot sentrum av Stockholm og gikk inn på starbucks og bestilte oss hver vår Cotton Candy i grande som kostet 61 kr. Det var veldig dyrt men verdt det.
Vi gikk og satte oss ved et hjørnebor og satt den og snakket om alt mulig i sikkert tretti minutter. Jeg føler meg vell rundt henne, og hun får meg alltid til å smile! Til og med når jeg er i dårlig humør, som ikke er ofte.
Når vi hadde vært og shoppet og vi skulle hjem, så hadde jeg kjøpt meg tre bh'er, nemlig en lyse grønn en, en rosa en og en oransje en. Også en hvit ny mage-topp siden jeg trengte en ny en også til slutt en skinnbukse som Natalie hadde på seg. Natalie kjøpte omtrent det samme bare at hun ikke kjøpte den skinnbuksa, men hun kjøpte seg en blomster-bukse, som jeg faktisk så på selv.
Vi var begge super fornøyd med det vi hadde kjøpt så når vi var kommet hjem prøvde vi klærne og tok mange bilder. Natalie ville til sjøen litt senere og ha grillkveld med Omar, Ogge, Oscar og Felix. Hun snakket ikke om noen andre enn Felix, han betydde veldig mye for henne, så det gjorde meg glad.
Hun tok på seg en hvit topp og krøllet håret sitt, og tok på seg et svart kjørt. Mens jeg tok på meg en hvit mage-topp med to tall: "99" og tok på en svart hullete shorts til. Nå nærmet det seg sommer, og snart skulle skolen slutte! Bare en uke igjen nå.
•på stranda•
Vi var kommet fram til stranda og Felix løftet Natalie høyt opp i luften og ga meg en amatør klem tilbake. Han var blitt usikker på meg. Men det gjorde ingenting for jeg ønsket Ogge bare mer og mer nå.Jeg satte meg ved siden av min gode buddy Omar. Vi satt og snakket i timesvis og flirte og lagde dårlige vitser og noe koselig var at Oscar hadde tatt med seg gitaren sin hjemmefra så Natalie spilte sine nye sanger for dem og alle ble helt satt ut, jeg også! Selv så mange ganger jeg hadde hørt dem. De fineste sangene som er skrevet av et menneske noen gang.
Når det var blitt rundt 02:00 på natta så måtte vi nesten gå hjem for mamma skulle komme hjem i morgen tidlig. Så det var ikke så lurt at vi var for seint hjemme.
Når vi var kommet hjem så la vi oss strakt ut på senga og jeg kunne høre Natalie mumle masse om Felix men jeg stengte bare ørene og sovna etter ti minutter, det er sånt som skjer når man er stup-trøtt.
ESTÁS LEYENDO
The Fooo Conspiracy
Fanfic~ The Fooo Conspiracy ~ liker du dem, så bør du lese denne fan fictionen.