~Maries pov~
Jeg vet ikke om jentene vil det, men om de virkelig ønsker det er mitt hjem deres. De får alt de vil be om. Vi har ikke tenkt å bo sammen med mamma lenger og siden hun ga Emma huset så skal Emma få lov til å selge det om hun ønsker det.Jeg kjørte inn i garasjen min. Jentene gikk ut før jeg parkerte bilen der den skulle stå.
Vi gikk inn og jentene løp litt rundt om kring og så hvordan det nye huset mitt så inn. Jeg hørte Emma skrike ovenfra så jeg løp opp. Jeg begynte å le litt når jeg så hvorfor hun skrek.
"Siden jeg bor for meg selv og ikke trenger stor plass så lagde jeg meg en wic (walkin closet)." Sa jeg og så på Emma og smilte. Hun ga tegn til at hun var i drømmeland.
"Jeg vet hva jeg vil!" Sa Emma og så på meg.
"Jeg vil kjøpe mitt eget hus, med både Natalie, Felix og Ogge! Jeg trenger litt penger uansett så hvorfor ikke selge huset til mamma og kjøpe oss et som ikke samler på seg så mange vonde minner?" Sa hun og så på meg og jeg lo så høyt at kanskje naboen våknet av det.
"Men vet dere hva vi skal nå jenter?" Spurte jeg og begge så spørrende på meg.
"Vi skal ha jentekveld!"
Vi satt oss ned i den nye sofaen min som kom for to uker siden. Jeg elsker nye interiører, det lukter både godt og ser fint ut samtidig, og de lyse fargene i rommet vekker min oppmerksomhet.
"Vi kan vel se TFIOS?" Spurte Natalie og så spørrende på meg. Jeg nikket og så at Emma egentlig ikke ville se den for hun liker ikke grinefilmer men jeg sa at vi kunne se en annen etter denne om vi orket.
Når filmen var ferdig hadde allerede Emma sovnet i sofaen. Jeg gikk og hentet det lilla teppet som lå foran senga mi og la det rundt henne. Siden Emma sovnet der så sa jeg at Natalie kunne få sove inne hos meg.
"Kan jeg låne noe av deg?" Spurte hun og jeg gikk inn i wic'en min og fant en hvit t-skjorte som jeg kastet fram til henne.
"Godt motak!" Sa jeg og smilte til henne.
Vi la oss i senga og snakket i kanskje to timer før jeg sluknet.
STAI LEGGENDO
The Fooo Conspiracy
Fanfiction~ The Fooo Conspiracy ~ liker du dem, så bør du lese denne fan fictionen.