~Ogges pov~
Jeg så Felix komme inn på rommet mitt og satte seg ned ved siden av meg. Jeg hadde gråtet veldig lenge og så hvordan han så på meg i stad. Jeg var nødt til å fortelle han det en eller annen gang."Hei bruh! Hva skjer?" Sa Felix. Han prøvde alltid å leke kul så jeg lo litt for meg selv. Han ga meg et seriøst blikk og da stivnet jeg til og bare ristet på hodet for å be han om å gå.
"Jeg skal vite hva som skjer før jeg går!" Sa han og ga meg et enda mer seriøst blikk. Jeg ble nesten litt redd når han sa det så direkte. Selv om han alltid sier ting rett ut når han mener det.
Først så jeg opp i taket og prøvde å finne de rette ordene. Så fant jeg dem til slutt.
"Jeg er dum! Jeg gjorde Emma gravid og hun er kjempe sint på meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Men det hun sier er at hun ønsker barnet." Felix så strengt på meg men ristet på hodet og reiste seg og gikk frem og tilbake på baderommet.
"Du er ikke dum Ogge! Det var ikke din feil. Jeg vet hun elsker deg uansett hva!" Sa Felix og ordene gjorde meg glad innvending. Men innerst inne visste jeg at det jeg gjorde var feil.
"Felix! Seriøst! Dette hjelper meg ikke!" Sa jeg og ga han et surt blikk.
"Jeg ser jo at du sitter der og smiler for deg selv i kroken. Ikke misforstå meg, men jeg er her for deg. Du er min bro! Jeg er glad i deg Ogge!" Sa Felix og jeg ga han en bro-klem.
"Takk SandyG! Takk!"
VOUS LISEZ
The Fooo Conspiracy
Fanfiction~ The Fooo Conspiracy ~ liker du dem, så bør du lese denne fan fictionen.