~Emmas pov~
Jeg gikk tidlig ut døra i morges. I dag er jeg 18 år og jeg skal ta lappen nå i dag.Klokka 10:00 så skal jeg ut og kjøre med en kjørelærer som skal gi meg lappen. Eller om jeg får den i det hele tatt.
Jeg tror ikke kjøringen blir vanskelig men jeg tror den tekniske delen som kommer etterpå er det vanskeligste.
Består jeg de, så skal jeg få lappen innen en måned. Jeg gleder meg.
Jeg kom fram i god tid, jeg så ned på den nye Michael Kors klokka mi og så at klokken var 09:43. Jeg gikk inn på starbucks og bestilte meg en Cotton candy i grande og rakk å drikke den opp.
Jeg kjente nervene komme fort nå. Det at jeg valgte å ikke si ifra til Ogge og Natalie var fordi jeg ville overraske dem om jeg kom hjem med lappen i boks.
Jeg så ned på klokken igjen for andre gang. Klokken var nå 09:59 så jeg løp så fort jeg kunne til dit hvor kjørelæreren min ventet på meg. Jeg så ned på klokka og den var akkurat 10:00 når jeg kom fram.
"Du kom akkurat i tide." Sa han. Jeg smilte og han så opp på meg med et skjevt smil på lur. Nesten litt skremmende.
"Er det du som er Emma Johnson?" Spurte kjørelæreren som het... Fredrik Nygaard. Det var i hvert fall det som sto på skiltet hans på jakken.
"Mitt navn er Fredrik Nygaard og jeg er han som skal vurdere kjøringen din og den tekniske oppgaven som kommer først av alle. Så lykke til!" Sa han og så på meg. Først? Det var jo den som jeg ikke ville ha først!
"Må jeg ha den først?" Spurte jeg forvirret. Han nikket og jeg klarte bare og svare et. "Okey.." Så gikk vi til en svart Peugeot som jeg skulle kjøre.
Han stilte meg et spørsmål som jeg kunne heldigvis alt om og det var det med cloutchen på bilen og bensintanken.
De to spørsmålene som jeg helst ville ha. Det reddet meg.
"Du vet at de ikke teller hundre prosent?" Sa han og så på meg. Tuller du nå?
"Nei, men litt godt å vite!" Sa jeg og smilte fake til han.
Vi satte oss inn i bilen og jeg begynte å rette på de tre hovedspeilene med en gang. Han så på meg og nikket og jeg bare startet bilen.
Når vi var kommet tilbake og jeg hadde vist han luke-parkering og jeg parkerte bilen så klappet han i hendene sine. Jeg klarte ikke å la være og smile da.
"Du besto med glans jenta mi!" Sa han og smilte til meg. Jeg ble veldig glad!
"Å tusen takk!" Sa jeg og tok imot lappen. Jeg besto! Ja!
Jeg kom hjem til meg selv igjen etter en halv time og da satt alle i sofaen og stirra på meg.
"Hva er det?" Spurte jeg og alle rettet blikket bort.
"Gratulerer med dagen! Hvor var du?" Spurte Ogge litt irritert. Min Ogge sur? Dårlig gjort.
"Jeg kjørte inn til lappen!" Sa jeg og da så jeg mange smil rettet mot meg igjen. Til og med Mikael og Felicia smilte til meg.
"Å! Gratulerer så mye Emma!" Sa Natalie til meg og reiste seg og ga meg en klem.
"Jeg er veldig sliten nå, så jeg tror jeg skal ta meg en lang dusj!" Sa jeg og gikk i dusjen.
For en perfekt start på dagen min.
Når jeg var kommet ut av dusjen sto det en kake på bordet.
YOU ARE READING
The Fooo Conspiracy
Fanfiction~ The Fooo Conspiracy ~ liker du dem, så bør du lese denne fan fictionen.