~vi drar hjem~

327 10 2
                                    

I dag er dagen vi skal dra hjem. At vi har vært her i fire uker uten foreldre er helt fantastisk. Men nå savner jeg søstra mi Marie veldig. Vi har utrolig mye til felles.

Vi har vært bestevenner siden jeg ble født. Hun er 18 år gammel og har kjent henne siden hun var 2 år.

Denne uka skal hun komme til oss og bo hos oss i et par uker. Natalie skal hjem samtidig som Marie, så de skal være hos oss i fem uker til.

*på vei til flyplassen*
Vi gikk og registrerte inn bagasjen vår. Vi fikk utdelt flybilletter ved inngangen og gaten vi var på var nummer 8. Vi kunne gå om bord på flyet nå.

Jeg satt meg i midten. Ogge satt ved vinduet og jeg skulle få en fremmed ved siden av meg. På flyet var det en gutt på 18 år kanskje som satt seg ved siden av meg.

"Hei, hva heter du?" Spurte han og så på meg. Jeg tok ut den ene øreproppen og presenterte meg som Emma.

"Jeg tror jeg har sett deg før. Er du søstra til Marie Johnsson?" Spurte han. Jeg nikket og så spørrende på han.

"Jeg er kjæresten hennes, Martin heter jeg." Jeg så på han med et: okay? Hei på deg! Blikk. Han lo litt. Så ble det helt stille og jeg sovna.

Jeg våknet av at Ogge kysset meg på halsen. Jeg åpnet øynene og så spørrende på han. Han bare satt og lo og sa at vi kunne gå av flyet nå.

Vi kom til der vi skulle hente bagasjen og når jeg så baggene mine tok jeg dem av. Ogge ga meg en hjelpende hånd.

Jeg ble klemt bakfra etter jeg hadde fått av den siste bagen min. Jeg snudde meg og ble klemt av Marie! Min gode storesøster! Å! Som jeg elsket klemmene hennes.

"Hei, vennen! Savnet deg sånn!" Sa hun. Jeg klemte henne igjen men slapp etter to minutter.

"Savnet deg også! Og du! Må si deg noe, jeg har fått meg kjæreste!" Sa jeg.

Hun så spørrende på meg om det var han med rød caps som sto ved siden av meg og jeg nikket og han presenterte seg. Hun likte han for hun ga meg: han er perfekt for deg, blikk.

Når vi var kommet hjem så gikk jeg og Natalie inn på rommet mitt og sluknet i senga. Vi var så utrolig trøtte, så vi klarte ikke å være lenger oppe.

The Fooo ConspiracyWhere stories live. Discover now