~Emmas pov~
Jeg våknet av en arm som holdt rundt meg. Jeg kjente kroppsvarmen steg for hvert sekund og jeg følte små sommerfugler innvendig. Jeg kjente små kyss i nakken og snudde meg. Der lå Ogge og kysset på meg. Jeg kysset han på munnen og følte at det var på tide og fortelle hva jeg føler, men vil at han skal fortelle først. Jeg har på følelsen at det er derfor han er her."Byttet du rom med Natalie?" Spurte jeg mens jeg små lo. Han nikket og holdt men i begge hendene. Vi lå ganske tett men det var så beroligende. Jeg følte meg så heldig som fikk holde rundt ham. At han kunne bli min var helt perfekt.
"Jeg liker deg, Emma! Ikke sånn at jeg liker deg kun som venn, men jeg liker deg mer enn venn. Dette er ikke små følelser som bare kommer og går! Disse har vært her helt siden jeg så deg for første gangen. Jeg har alltid fått en god følelse når jeg er med deg, jeg kan fortelle deg alt mulig og du får meg til å smile og le, alltid! Jeg kan ikke forklare om hvor forelsket jeg er i deg Emma! Du er helt fantastisk på alle slags måter jeg vet at jeg er heldig som får kjenne en slik en som deg. Du betyr mye.." Jeg lente meg frem mot han og stjal et kyss på munnen. Han smilte og samme gjorde jeg.
"Det betyr mye at du sier det Oscar Hans Olof Molander! Jeg har også hatt sterke følelser for deg lenge! Til og med før jeg møtte deg. Du er helt herlig og jeg kunne ikke bedt om en mer fantastisk gutt enn deg. Jeg elsker deg!" Ordene bare datt ut av meg.
Hvorfor måtte jeg si at jeg elsker ham først? Men det er jo sannheten. Jeg har ingenting å skjule for han. Jeg elsker ham mer enn noen andre her på jorda.
Denne kjærligheten er for sterk. Jeg vil at jeg skal kunne kalle han min. Kanskje det er det jeg kan kalle han fra nå av? Min Ogge? Det låter fantastisk.
"Jeg elsker deg Emma Johnsson. Vil du bli min?" Jeg kunne ikke tro at han spurte meg. Jeg ble så glad!
"Jeg er din, og du min?" Jeg så at han smilte fra øre til øre.
"Jeg er din!" Vi kysset så lenge nå. Et kyss jeg ikke ville skulle ta slutt.
Min Ogge!
~Natalies pov~
Jeg kunne høre Emma og Ogge le høyt. Får håpe de har blitt sammen, hun elsker han av alt på hele jord. Like mye som jeg elsker Felix. Han er min!"God morgen snuppa!" Felix snudde meg rundt slik at vi lå med ansikt til ansikt. Jeg kysset han veldig raskt og han besvarte kysset og gjorde det samme.
"God morgen min engel!" Sa jeg og han lo.
"Så jeg er engelen din! Da er du djevelen min da!" Sa Felix og jeg så surt på han. Jeg er ingen djevel. Men jeg slet med å ikke le, han var jo morsom!
"Jeg er ingen djevel. Jeg er en engel!" Sa jeg og han lo og jeg himmlet med øynene. Han la merke til med og tok hånda foran øynene mine. Jeg sleiket han på hendene for å ro han til å ta bort hånda og jeg hadde trodd riktig.
"Hallo!! Det er ikke kult å sleike mine perfekte hender." Sa han og jeg lo. Han tok igjen bare over ansiktet mitt. Jeg brydde meg ikke så mye.
Jeg gikk i dusjen og følte en liten Felix komme inn bak meg. Han vasket håret mitt for meg og jeg hans. Når vi var ferdige så gikk jeg og sminket meg og han fant frem klær. Det var nå jeg hadde merket det. Felix var blitt veldig brun.
"Så fin brunfarge du har gutten min!" Sa jeg og han smilte.
"Du har enda finere farge snuppa!" Sa han og jeg så meg selv i speilet og så at jeg var enda brunere enn han.
"Ikke min feil at jeg blir fort brun!" Sa jeg og vi lo begge to. Han holdt hendene rundt meg, og hjalp meg med å rekke opp til kontakten som jeg skulle ta hårføneren inn i. Jeg plugget den inn og fønte håret.
~Emmas pov~
I dag skulle vi ut og gå en tur rundt hele stranda. Vi brukte ca åtte timer og når vi var kommet hjem så gikk vi og la oss ned med en gang.For en lang dag!
YOU ARE READING
The Fooo Conspiracy
Fanfiction~ The Fooo Conspiracy ~ liker du dem, så bør du lese denne fan fictionen.