~Oscars pov~
Nå som vi guttene er alene i huset, så har vi gjort ganske mye. Vi har allerede skrevet en ny sang, og vi har vært i studioet flere ganger allerede. Også på dansestudioet. Vi trenger virkelig hjelp med denne koreografien vår til vår nyeste sang. Sangen er perfekt for oss og den må ha en skikkelig kul koreografi til nå som vi trenger det som mest.Dere tror sikkert det er lett? Så nei! Det er det hvert fall ikke. Kanskje dere er heldige og får bli med på å danse? Å! Nå fikk jeg en strålende ide!
Jeg løp ned til de andre som satt i sofaen.
Omar var jo selvsagt ikke her for han bor jo i Göteborg.
"Vi kan ha en trekning! Det kan være sånn venninnepar. Fire jenter som er venner kan få vinne en dag med oss i dansestudioet. Dette er jo genialt!" Sa jeg og de andre så på meg med store øyne. Det gjorde de alltid når de skjønte det var en god men ikke god ide. For dette var kun Daff som kunne bestemme. Han ville garantert si nei.
*spurt Daff*
"Ja, det kan vi få til, kul ide fra deg Enestad!" Sa han og ga meg en dult i skulderen. Endelig har jeg en god ide også.
"Men.. Nå kommer men'et som jeg vet du har ventet på. Men, om det er noe som går galt skylder vi på deg og du må fikse det!" Sa Daff, og ja, jeg skjønte det kom et men.
"Ja, den er grei." Sa jeg og bare smilte lurt og fake samtidig.
Vi skulle i studioet i dag også og finpusse litt på King Of The Radio, siden vi kom på noe enda kulere enn det vi allerede har på den. Det er den sangen som vi har finjustert mest på av alle sangene våre. Selvsagt!
"Da er vi ferdige for i dag gutter! Husk at i morgen blir det en ekstra lang øvelse! Men Oscar! Siden det er din ide det med de fire venninnene så skal du få legge ut konkurransen i løpet av dagen i dag og i morgen. Klarer du det ikke så blir det ikke noe av, så lykke til gutt!" Sa Daff og når han hadde sagt det sa vi hade og kjørte hjem til oss selv.
Når jeg kom hjem så tok jeg opp mobilen og skrev konkurransen.
Når det var publisert, så kom det etter 10 sekunder allerede mange jenter som hadde svart. Dette kunne bli værre enn det jeg hadde trodd.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Fooo Conspiracy
Fiksi Penggemar~ The Fooo Conspiracy ~ liker du dem, så bør du lese denne fan fictionen.