~9 måneder har gått~

366 13 3
                                    

~Emmas pov~
"Natalie!!!!" Skrek jeg. Jeg kunne se at vannet var gått. Hun kom løpende opp mot meg og både Ogge og Felix kom løpende etter henne.

Vi satte oss i bilen og Ogge var så stressa bak meg. Hvorfor måtte han være stressa? Det var jeg som skulle føde!

*6 timer etter fødselen*

Jeg holdt den nydelige dattera vår i armene for første gang. Jeg hadde så sterke smerter, men å bare se henne forandret alt. Jeg håper jeg klarer å bli et godt forbilde for min egen datter. Min jente.

Jordmoren sto og så på meg og Ogge en stund. Bare sekunder etterpå kom Natalie og Felix inn sammen med søstra mi Marie. Hun så lykkelig ut og fikk tårer i øynene når hun så mitt lille barn.

"Tenk at jeg har blitt tante!" Sa hun rolig og begynte å gråte. Natalie kom bort til meg og holdt meg i hånden og begynte selv å gråte.

"Du er verdens vakreste mamma!" Sa hun stille og smilte til meg. Jeg klarte å få tårer i øynene og jeg lot Ogge få holde barnet vårt.

Plutselig åpnet døra seg og to gutter kom smilende inn. Jeg så litt forbauset på dem men de skjønte hvorfor og de kom mot meg og strøk barnet mitt på kinnene.

"Hva skal hun hete?" Spurte Omar og jeg så på Ogge. Vi hadde snakket sammen. Jeg synes at han skulle få æren til å si navnet på babyen våres.

Han så på henne og strøk henne over det lille hodet. Felix begynte å smile og Ogge så bort på han.

"Jenta våres skal hete Felicia!" Sa han og Felix smilte fryktelig nå. Søstra til Felix heter også Felicia. Han kom bort til Ogge og kysset barnet på hodet og fikk små gledes tårer i øynene.

"For et vakkert navn!" Sa han og smilte til meg.

"Vi elsker navnet begge to og hun passet så godt til det. Hun har forandret synet på å bli en foreldrer og håper at vi blir gode forbilder for henne." Sa Ogge rolig og begynte å stryke på hodet mitt. Han ga meg Felicia og jeg kysset henne på den lille nesa hennes. Min datter! Vårt aller første barn. Hun ble født 3. juni 2016.

*hjem fra sykehuset*
Når vi satte oss i bilen så lot jeg Ogge få ha Felicia i armene. Vi var så lykkelige nå. Alt var perfekt. Det har gått 3 dager siden hun ble født og i morgen blir jeg 17 år.

Det å være en ung mor blir krevende men jeg håper at jeg klarer jobben. Det betyr mye at alle sammen hjelper til. Omar har nå flyttet til oss og samme med Oscar.

De har alle sagt at de skal ta å hjelpe oss hvis det blir problemer.

Vi gikk inn døra til huset vårt og vi gikk inn og jeg la meg i sofaen helt utslitt.

Jeg sov i en time før jeg følte en hånd ta meg på skulderen og jeg bråvåkna. Jeg så Ogge som gråt og han klemte meg.

Jeg reiste meg opp og tok hånda hans.

"Hva har skjedd Ogge?" Spurte jeg han og han så på meg veldig trist.

"Jeg klarer ikke å passe på henne. Kan du hjelpe meg? Hun skriker og jeg er utslitt. Også får jeg ikke til å få henne til å sove. Jeg er trøtt og hun skriker!" Sa han gråtende. Jeg små lo og kysset han.

"Du er en fantastisk far, men jeg skal hjelpe deg. Hvor er hun nå?" Spurte jeg og så på Ogge med store øyne. Han må ha gitt henne til Natalie eller noe for hun kan ikke være alene.

"Felix, Omar og Oscar leker med henne. De tok jobben for denne gangen men jeg mener om neste gang." Sa han og jeg kysset han på nytt. Jeg tørket bort tårene hans og han smilte til meg.

"Kom, vi er foreldrene og vi må være med dem. Men hvor mye er klokka? Hun kan ikke være lenge oppe." Sa jeg og så på han.

"Klokka er 15:00, når må hun legge seg?" Sa han mens han så på meg.

"Jeg er ikke sikker, men kanskje rundt 17:00 tiden?" (Jeg vet ikke når et barn legger seg, men i denne historien er det 17:00)

"Den er grei. Kom så går vi opp til dem!" Sa Ogge og tok tak i hånden min. Jeg tok han også i hånda og klemte den hardt.

Vi gikk inn på rommet til Felicia hvor Natalie kyssa på henne og koste med henne. Felix så på Natalie med kosende øyne og så ut som om han ville ha et barn selv. Det var et veldig søtt smil men jeg har Ogge nå, og han er søtere!

Jeg satte meg ned ved siden av Omar og han ga meg en klem og jeg smilte til han.

"Når skal hun legge seg?" Spurte Omar og så spørrende på Ogge og meg. Jeg sa til han at hun måtte legge seg fem og han nikket.

"Så tidlig?" Sa han og jeg himmlet med øynene mot han.

"Selvsagt! Hun er en baby Omar!" Sa Felix og små lo. Jeg så bort på han med store øyne og han så mot meg igjen.

"Hva? Jeg vet en del ting om barn jeg også.." Sa han og så ned i bakken.

Natalie ga meg Felicia og jeg holdt godt rundt henne. Hun hadde sovnet og jeg reiste meg og la henne i krybba på rommet til meg og Ogge. Snart kunne hun sove oppe hos oss.

Når hun hadde lagt seg så gikk alle vi ned og slappet av og til slutt så sovna alle enten på bakken eller på rommene sine men jeg sovna på sofaen for andre gang på en dag.

The Fooo ConspiracyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt