~Jeg må gå etter henne...~

286 10 0
                                    

~Emmas pov~
Jeg våknet av at sengen til Natalie var tom. Jeg løp bort til Felix og han visste heller ikke hvor hun var. Vi bestemte oss for å ta med alle guttene og lete etter henne. Og med guttene snakker jeg da om Omar, Oscar og verdens herligste gutt Ogge!

Vi bestemte oss for å lete i nabolaget først og etterpå ringe politiet om vi ikke fant henne.

Jeg har på følelsen av at noen står bak dette. Hun har holdt noe inne i seg lenge nå. Min tur til å finne det ut.

"Jeg tror jeg har en ide! Kom nærmere!" Etter jeg hadde sagt det så kom alle sammen mot meg og vi satt oss på huk. Jeg så på bakken om jeg fant en pinne og omtrent tjue steg tok det for å hente pinnen.

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 & 20

Jeg løp tilbake til dem og satte meg ned og begynte å tegne en slags plan. Planen bestod av at Felix, Oscar og Omar går sammen og jeg, Ogge og Marie går sammen.

Det begynte å bli mørkt og de andre hadde fremdeles ikke tekstet meg, og jeg hadde ikke tekstet dem. Ogge så jeg hadde begynt å få tårer og kom bort og klemte meg.

"Jeg er redd.. Hvor kan hun være? Jeg vil ha Natalie tilbake nå!" Hvisket jeg inn i øret hans og jeg kjente de svake tårene mine begynte å trille nedover kinnet. Det var som om jeg aldri skulle slutte å gråte.

"Det skal gå bra, vi finner henne! Jeg lover!" Hvisket Ogge og strøk hånda hans på kinnet mitt.

"Jeg lar ingen skade henne! Ingen får røre et eneste hårstråd på henne engang ikke skade henne litt engang!" Sa jeg sint, og løp av gårde. Når jeg krasjet inn i Omar som også falt på rumpa på bakken, så så han på meg og ristet på hodet ved tegn på at de ikke har funnet henne enda.

"Jeg vet hvor hun er!" Sa jeg.

The Fooo ConspiracyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt