~Mr & Mrs Sandman~ 3

313 12 0
                                    

~Natalies pov~
Felix og jeg fant plassene våre og så etterhvert at alle begynte å sette seg. Når det var helt stille så reiste toastmasteren vår seg, og vi valgte Selena til å være det for hun var flink med sånt. Og uansett så ville ingen andre enn henne, så et ganske lett valg.

"Jeg synes at vi nå skal skåle for Felix og Natalie Sandman. Vårt helt nye ektepar." Sa Selena. Jeg kunne se at Omar så på henne med et forelsket blikk hele tiden.

Når vi hadde skålet og tatt en slurk fra vinen vår, så skulle vi spise middag.

Maten var helt fantastisk. Det var jo coultbord og jeg tok det beste jeg fant.

Når jeg hadde spist opp så hørte jeg det plinge i glasset ved siden av meg. Jeg tror Felix skulle holde tale nå. Og sannelig hadde jeg rett.

"Jeg vil nå få holde en tale for min nye kone Natalie Sandman. Det var kjærlighet fra første blikk skal dere vite. Et sånt vakkert ansikt er umulig og ikke falle for med en gang. Tenk at jeg sto i en lang kø på å få date deg. Men den tiden var verdt å stå i kø for, for det var nettopp meg du valgte å bli sammen med. Vi har opplevd utrolige ting sammen. Vår aller første reise var faktisk hit til Hawaii. Det er noe av grunnen til at vi ønsket et Hawaii bryllup men også for det er et drømmebryllup. Men, min vakre Natalie. Jeg har virkelig hatt det helt fantastisk med deg. Du gir meg et smil å våkne til hver eneste dag som går. Jeg er så heldig som får se en vakker side av deg hver dag. Og du ga meg en familie. Nemlig Mikael og Emma og Felicia. Uten de så hadde vi ikke blitt så nære som vi er nå. Min elskede, jeg elsker deg mer enn himmelen kan beskrive det. Du er min engel, og jeg vil følge deg hvor hen du går!" Talen til Felix fikk meg til å gråte. Den var så rørende og jeg visste ikke hva jeg skulle si. Når han satte seg igjen så kysset jeg han på munnen og hvisket et "takk!" Han smilte og visste jeg likte det.

Jeg følte at jeg ikke kunne vente så alt for lenge så jeg plinget på glasset og reiste meg opp. Felix slapp hånden min og jeg tok opp talen min som jeg hadde hatt under tallerkenen.

"Nå som Felix holdt en rørende tale for meg, så må jeg også få dele min kjærlighet til han. Felix, du sier alltid rørende ord til meg, og jeg kan ikke beskrive engang om hvor glad jeg blir av å høre slike ord. Du sier "jeg elsker deg" hver eneste natt, og jeg sier det samme tilbake. Jeg føler at det kun er om natten, men nå som vi er gift føler jeg at "jeg elsker deg" er mer riktig. For nå har vi sagt vårt ja, og vi begge vil ha hverandre. Vi ønsker å dele mer kjærlighet enn vi allerede har. Felix! Helt fra jeg så deg for aller første gang har jeg visst at du var den riktige for meg. Jeg hadde allerede da sett for meg en framtid med deg, og se, her er vi nå i dag! Du er mitt alt. Uten deg og Mikael så finnes ikke det godt i verden å leve for. Du er min engel og jeg vil aldri miste deg. Du er min sjelevenn og jeg vil alltid elske deg. Så jeg elsker deg Felix! Jeg gjør det!" Sa jeg og sluttet. Jeg så Felix sine tårer renne og alle klappet i hendene. Jeg var lettet over å være ferdig med talen selv om jeg var fornøyd med den. Det var jeg virkelig.

Nå satt jeg og Felix og bare snakket om alt mulig med foreldrene våre som satt ved siden av oss. Jeg følte at de andre ville smake kaken nå og alltid i bryllup skal brudeparet være de første som skal smake på kaken så da tok jeg med meg Felix bort.

"Er du klar for å smake på den?" Spurte jeg og han kysset meg på halsen og jeg visste det betydde ja. Selena ga alle beskjed om å ta bilder om de skulle ha bilder av oss og kaken. Når alle som skulle ta bilde hadde fått tatt bilde så skjærte jeg og Felix det første stykket og satt det på telerknenen vår, og vi ga hverandre en bit hver.

Vi gikk og satte oss igjen og spiste ferdig kaken. Vi ga litt til Mikael også.

"Skal du ha en smak?" Spurte jeg mamma men hun ristet på hodet for hun skulle heller ta sitt eget stykke.

Når alle hadde spist opp kaken så gikk jeg og Felix til dansegulvet og danset dansen vår sammen. Det var en rolig dans og alle skulle se på oss til sangen var ferdig og da kunne de som hadde lyst få lov til å danse.

Nå som danset tok slutt så danset jeg med både Mikael og Felix og vi hoppet og lo sammen. Emma kom og danset med oss etterhvert og Ogge var også med. Mikael ville danse med Felicia så han gjorde det. De var veldig søte sammen.

"Dette er det mest fantastiske som har skjedd meg!" Sa Felix. Jeg nikket og følte meg så utrolig heldig. Ikke alle er like heldige som meg, får ha en så fantastisk fyr som mann og har et nydelig velskapt barn sammen.

"Vi trenger ikke mer enn det vi har nå. Jeg er så lykkelig!" Sa jeg og så på Felix. Men selvsagt skulle vi ha et barn til senere i livet, men ikke nå.

Pappa kom bort til oss og stjal meg fra Felix men det gjorde ingenting for moren hans kom bort til han.

"Hei på deg Mrs Sandman." Sa pappa og jeg ga han en klem. Vi klemte-danset lenge sammen og hadde det super bra som far og datter på festen.

"Jeg elsker deg pappa! Du er helt fantastisk! Ingen er bedre enn deg, det skal du vite!" Sa jeg og kysset han på kinnet.

Vi danset helt til festen var over. I morgen måtte vi rydde vekk alt, men nå skulle jeg og Felix komme oss tilbake til leiligheten og tilbringe første natt som ektepar sammen. For en lang dag, men verdens beste dag. Skulle ønske alt kunne spole tilbake og jeg kunne opplevd alt på nytt igjen.

Natalie Sandman, det er meg det nå!

The Fooo ConspiracyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang