~Emmas pov~
Natalie vekket meg ved at hun snakket i telefonen med Felix. Jeg lo litt også snudde hun seg fordi hun hørte meg. Hun ga meg telefonen for å si hei, og det gjorde jeg.
(E=Emma, N=Natalie, O=Ogge og F=Felix)F= god morgen jenter!
N og E= god morgen gutt!
F= haha, Ogge er her også, så da blir det gutter og ikke gutt!
E= å! God morgen verdens beste kjæreste!
O= god morgen verdens herligste babe!
N= har du glemt å fortelle meg det, Emma?
E= hva da?
N= at du og Ogge er sammen vel! Du sa ikke ifra!
E= unnskyld da, jeg trodde du skjønte det!*klein stillhet*
~Natalies pov~
Nå er jeg fly forbanna på Emma. Hvordan kunne hun?"Jeg skjønner ikke at du ikke sa noe! Det er så dårlig gjort!" Hvisket hun til meg.
(Samtalen er der enda)
F og O= ta det med ro jenter! Ikke krangle!
N= du vet jeg er kjempe sur på deg og Ogge nå Emma! Ikke sant?
E= jeg mente det virkelig ikke Natalie! Unnskyld...
N= Felix, jeg kommer over til deg og blir der i natt, må klarne tankene litt.*la på*
Jeg gikk og pakket en liten bag og sa ikke hade engang før jeg var ute av døra. Jeg løp i ti minutter før jeg var fremme ved døra til Felix. Min Felix.
Han åpnet døra etter ti sekunder etter jeg hadde ringt på. Jeg ventet litt og kjente tårene rant. Felix så på meg og ga meg en klem og sa at jeg måtte komme inn for det regnet så mye ute.
"Vennen, ikke gråt!" Sa han og så på meg med store øyne. Jeg gikk inn i klemmen hans og gråt bare mer. Jeg kjente at jeg begynte å bli veldig sint.
"Jeg forventer for mye av henne Felix! Jeg forventer at hun forteller meg hva som skjer i livet hennes. Jeg har en hemmelighet som jeg ikke har fortalt henne, men jeg kan ikke si den om hun ikke stoler på meg!" Jeg var sur når jeg sa det.
"Kan du i det minste fortelle meg den?" Spurte Felix. Jeg fortalte han det og han lyste opp og ba meg gjøre det. Han ble så glad.
"Jeg må tenke på det, det er et stort skritt! Mamma som tilbøy meg om dette! Men om jeg ikke kan stole nok på henne, så ønsker jeg det ikke.. Med mindre.. Nei, det hadde vært dumt av meg.." Sa jeg og gråt på skuldrene til Felix.
"Det er kun du som kan oppnå noe med dette, men husk at jeg hadde blitt veldig glad om du gjør det!" Sa Felix og kysset meg.
~Felix pov~
Jeg våknet med en sovende Natalie. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre hvis hun reiser tilbake til Norge om kun fem uker. Tiden er så knapp! Jeg vil ikke at hun skal dra. Hun må ordne opp med Emma, uansett om det blir jeg som må det.*pling pling*
(Natalies telefon)
Jeg så at det var en melding fra Emma! Jeg vet det er galt å lese meldingene men denne var jeg litt spent på, på grunn av alt som skjedde i går.*Hei Natal, jeg er så lei meg. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke sa noe! Du aner ikke hvor mye du betyr for meg, du er sjelevennen min, jeg trenger deg! Hver så snill og tro meg! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre uten deg..:(*
Jeg hørte en våken Natalie som så på meg. Jeg rakte henne mobilen og hun så ikke sur ut for at jeg leste meldingen.
"Åh... Hvorfor må jeg alltid bli så fort sur? Jeg må tilgi henne.." Sa Natalie og så på meg, jeg bare sto der og nikket og la ikke engang merke til at jeg gapte.
Natalie så på meg og lo. Hun ville overraske Emma med en kake og si hva hemmeligheten er.
Vi sendte melding til søstra til Emma, Marie og sa at vi skulle overraske henne så hun måtte ut med Emma i tre timer og ikke få henne til å gå hjem.
~Emmas pov~
Jeg hadde enda ikke fått svar av Natalie og begynte å bli forvirret. Jeg var også veldig nervøs. Hva skulle jeg gjøre?*bank bank*
Det banket på rom-døra mi og en glad Marie kom inn."Hei Emma min! Går det bra? Vi to skal ut på joe & juice. Håper du vil bli med. Vi skal være der i tre timer, eller jeg har satt av 1 time på joe og 2 timer på kino. Vi skal se Hobbiten 3. Jeg skaffet billetter!" Når hun sa det ble jeg så glad at jeg løp i armene hennes og klemte henne hardt.
"Haha! Hva var det for?" Spurte Marie. Jeg bare klemte henne jeg, ikke noe svar.
~Maries pov~
Vi hadde allerede vært på joe & juice og satt i kinosalen nå. Tenk om jeg kom for tidlig etterpå? Jeg må ha en plan A og en plan B tilfelle filmen slutter mye før.Filmen var sykt bra, det er den beste filmen jeg har sett på lenge.
Jeg kjente det plinge i lomma så jeg tok den opp.
Den var fra Felix!
*Hei Marie! Dere kan komme nå ;)*
Jeg valgte å ikke svare han så jeg tok med meg Emma hjem og når vi åpnet døra, ropte alle: "OVERRASKELSE!"
YOU ARE READING
The Fooo Conspiracy
Fanfiction~ The Fooo Conspiracy ~ liker du dem, så bør du lese denne fan fictionen.