Felix og Natalie sto og kastet masse mel rundt på kjøkkenet vårt. Jeg ble helt forbauset for nå kom virkelig mamma til å drepe meg.
"Hvorfor gjør dere dette?" Jeg ble litt satt ut når de kunne finne på noe sånt som det der. Dette kaller jeg ukult.
"Dette er morro. Du vet tydligvis ikke hvordan man skal more seg du!" Sa Natalie og ga meg et *jeg liker Felix* blikk.
Akkurat der og da synes jeg det var søtt at hun likte han. Når jeg tenkte meg godt om var ikke Felix mer enn en venn jeg likte Ogge. Selv om vi har dårlig kontakt ønsker jeg å bli mer kjent med han, det er tross alt han jeg er forelsket i. Det må bli han!
Jeg lot Natalie og Felix flørte og kaste mel på hverandre nede så jeg gikk heller opp og inn på rommet mitt. Jeg tok opp mobilen og sjekket Twitter, jeg hadde allerede fått tjue tusen følgere der og jeg sjekket Twittene jeg hadde fått! Så søte kommentarer, men fikk selvsagt masse dritt også, men det brydde ikke jeg meg om. Etterpå sjekket jeg instagram og så at Felix hadde lagt ut et bilde av Natalie som var fult med mel på seg, jeg måtte le og screenshoota bilde.
Jeg sendte en melding til Ogge som det sto: *Hei, jeg vil gjerne bli mere kjent med deg, vil du komme over?* jeg la vekk mobilen og tok en kjapp lur før mobilen min plinget.
*trodde aldri du skulle spørre :)* skrev Ogge. Jeg følte at hjertet begynte å dynke veldig fort nå. Tenk at han ville ettersom jeg datet Felix i går. Men det var kun en date. Skjer nok ikke igjen.
*Ding dong*
Det var nok Ogge.Jeg løp ned trappene og hoppet over de tre siste trappetrinnene, og løp og åpna døra. Jeg sa til de to flørtepusene inne på kjøkkenet at vi gikk opp en tur og jeg kunne raskt se at de synes at det var i orden. Til og med Felix!
Ogge satt seg i senga mi for andre gangen i løpet av denne uken. Det var på mandag vi ble kjent, og i dag er det torsdag.
"Så.. Hva vil du starte med å vite?" Spurte han og smilte til meg, veldig søtt smil. Åå! Herlige Ogge!
"Hva er yndlingsfargen din?" Spurte han meg, siden jeg brukte for lang tid på å spørre.
"Blå, hva er din?" Spurte jeg.
"Jeg liker veldig godt rød og blå. Står mellom de to!" Ogge smilte og tenkte litt på hva han skulle spørre om neste gang.
"Hvor høy er du?" Spurte jeg før han rakk å spørre meg. Det ble som om vi spurte hverandre anhver gang.
"1.77, du da?" Sa han. (Vet ikke hvor høy han er, men tipper han er rundt der.)
"Vil du virkelig vite det?" Sa jeg og lo opp mot han. Det brede smilet hans senket seg litt og til slutt nikket han.
"1.62 er jeg. Jeg vet, veldig liten jente!" Sa jeg og han lo høyt, jeg synes ikke det var noe morro så jeg prøvde å ikke le, men det var umulig å ikke le når han så sånn på meg. Jeg kjente at vi begge rødma.
"Kanskje vi skal gå og ta oss noe mat? Jeg er litt sulten." Sa jeg og han nikket og vi gikk ned på kjøkkenet. Jeg kunne se at Felix og Natalie hadde ryddet opp etter seg, men de var tydligvis borte for vi kunne ikke finne dem noen sted. Så det ble til at Ogge og jeg stekte en pizza i ovnen.
Når pizzaen var ferdig og vi var mette, så bestemte vi oss for å gå en tur i parken. Ogge tok hånden min sakte men sikkert og jeg tok den imot. Sånn gikk vi i sikkert tre timer, men til slutt måtte han gå for han skulle til dansestudioet, som var et lite stykke unna.
Når han var dratt bestemte jeg meg for å ringe Natalie.
(N=Natalie & E= Emma)*etter tre plinger tok hun den.*
N= ja, hallo?
E= hei jenta som dro og som ikke sa ifra hvor hun gikk
N= sorry, Felix måtte hjem og spise og siden du var med Ogge spurte han om jeg ville bli med så jeg ble med han, men jeg kommer nå, så snakkes?
E= selvsagt! Går fint altså, bare si ifra neste gang!Når vi la på så gikk jeg hjemover. Når vi var kommet hjem var klokken allerede 01:26 så vi gikk og pusset tennene og gikk og la oss. Jeg lå mot skrivebordet og Natalie mot døra, vi sa god natt og sovna på et blunk.
For en dag!
KAMU SEDANG MEMBACA
The Fooo Conspiracy
Fiksi Penggemar~ The Fooo Conspiracy ~ liker du dem, så bør du lese denne fan fictionen.